Ga naar inhoud

zou jij ....

The Shrike

Aanbevolen berichten

..het in overweging nemen als alternatief voor een z4 qp?

0dc7705e908eebfaeb5de65e1daf73ba.jpg

alfa

Ik heb weinig met alfa, maar het kan best wel eens een leuke value for money ding worden. Er zal wel een soort gezever opsteken dat het vooral voor Maserati wannabees is, maar als het design bevalt, de kwaliteit klopt (grote vraag bij alfa nog steeds) en de prijs klopt, dan wil ik hem wel eens bekijken. Groot struikelbrok voor mij zal wel weer zijn dat den grootten mensch er niet in past of dat de stoel in ieder geval weer gemaakt is voor die mannen met een halve Y (<1.90 m en <100kg) :thumbup: .

update: zie net dat het alleen maar erger wordt met dat gemis aan de Y

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ziet er indrukwekkend uit en met zo'n moter onder de "kap" zal het een mooi feest worden. Aangezien deze bolide slechts in een oplage van 500 wordt gebouwd, kan het in de toekomst met de waarde ook goed zitten. De lijn is wel erg goed.

Over de kwaliteit ben ik het met je eens; dat blijft altijd weer afwachten :thumbup: Laatst las ik een stuk in de Autoweek over de test met de 159: "we waren al bang dat Alfa het dit keer goed voor elkaar had, maar gelukkig verschenen na drie dagen toch de typische Alfa piepjes en kraakjes.....".

Je mag verwachten dat de Alfa-boys het bij een dergelijke auto wel goed voor elkaar krijgen. Zeker gelet op het geld wat je neer zal moeten leggen. Zal niet weinig zijn denk ik.

Link naar reactie

komt ie ook dakloos ??? :thumbup:

ziet er wel leuk uit maar vind het design veel teveel Maserati voor een Alfa badge.

Was waarschijnlijk niet duur genoeg om er een Maserati badge op te plakken dus doen we het maar via Alfa.

Link naar reactie

Maserati motor... koolstofvezel... limited edition. En jij denkt dat ie een alternatief voor een z4qp is? waarschijnlijk kan je voor zijn uiteindelijke prijs 2 z4Mqp's voor kopen.

En trouwens... Maserati mocht willen dat ze zo'n mooie auto hadden.

Link naar reactie

Schitterende wagen :thumbup:

Toen ik nog Alfa reed (sprak opa) was er al sprake van dit model, nu gaat hij toch komen :thumbup:

Italianen maken typisch gezien de mooiste auto's, maar BMW blijft rijden :m:

Link naar reactie
Ziet er goed uit, veel plezier heb je vanaf nieuw af aan ;) wordt tie wat ouder :thumbup: verouderings proces van een italiaan gaat 2x zo snel als een duitser :m:

Ik moest gelijk denken aan die Italiaanse dames (zijn nooit ver uit mijn gedachten :thumbup: ) die ook vaak zo onprettig verouderen. 20-25 bloedmooi en >30 komt vaak de snor, de kont, etc. etc. (en nu maar weer wachten op de plaatjes van Marvin :D )

Link naar reactie
Ik moest gelijk denken aan die Italiaanse dames (zijn nooit ver uit mijn gedachten :thumbup: ) die ook vaak zo onprettig verouderen. 20-25 bloedmooi en >30 komt vaak de snor, de kont, etc. etc. (en nu maar weer wachten op de plaatjes van Marvin :m: )

Ze twijfelt nog een beetje of ze h'm mooi vind !!!??? :schater:

alfapj7.jpg

:thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in