Ga naar inhoud

Goed nieuws voor de F1-fans

Rubenz3

Aanbevolen berichten

OK, niet geheel door Spyker, maar in ieder geval door een Nederlands consortium, met aan hoofd Michiel Mol. Bedoeling is dat de huidige naam wordt veranderd in "Spyker". Daarnaast schijnt het team volgend jaar met Ferrari motoren te rijden.

Goed en leuk nieuws voor de fans.

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Het is maar net wat je goed nieuws noemt Ruben. Zeker op een dag dat de grootste F1 held aankondigt te gaan stoppen (allemaal IMHO natuurlijk). Ik voorzie namelijk (weer) de zoveelste Nederlandse aanfluiting in F1 land. Ik vind het geweldig voor die Mol en zijn mannen, het is natuurlijk een jongensdroom die uitkomt maar verwachten doe ik er niet veel van.

Link naar reactie

Dat geld zou inderdaad een groot probleem kunnen gaan worden. Als dit op een fiasco uitloopt kan Spyker fluiten naar z'n goede naam. Kijk bijvoorbeeld naar Jaguar. Die wilde ook laten zien dat ze met de top mee konden draaien en zo hun merk als super sportauto te etaleren. Volgens mij ook niet echt gelukt -_-

Maar we zullen zien waar dit heen gaat. Met een Nederlands team zijn Nederlandse bedrijven wellicht eerder geneigd om met sponsorcenten over de brug te komen.

Ja en dan Schumi. Inderdaad zonde dat zo'n grootheid ermee stopt. Maar dan wel op z'n hoogtepunt. Wat maakt ie het dit jaar spannend. Tuurlijk zo af en toe met wat geluk, maar dat dwing je dan ook op een gegeven moment af. Als ie dit seizoen als kampioen kan afronden, is dat natuurlijk ongelovelijk knap.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in