Ga naar inhoud

DJL zoekt werk

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Lennart, vanavond in Nieuwslicht was die baan bij BMW waarover we een paar jaar geleden, en een paar posts in dit draadje, mijmerden in beeld. Ik zal de uitzending gemist link plaatsen zodra het beschikbaar is. Leuke 10 minuten item over hoe BMW die Vorreiter ist bij het sound engineering.

Link naar reactie
  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lennart, vanavond in Nieuwslicht was die baan bij BMW waarover we een paar jaar geleden, en een paar posts in dit draadje, mijmerden in beeld. Ik zal de uitzending gemist link plaatsen zodra het beschikbaar is. Leuke 10 minuten item over hoe BMW die Vorreiter ist bij het sound engineering.
Ik heb het ook gezien. Onbegrijpelijk dat ze er dan met de Z4 zo naast zaten. Maar ja het is ook geen 7 serie zullen wij maar zeggen :rolleyes:
Link naar reactie

we've got him

(vanaf 12 minuten)

Ja Roger, het klopt dat ze het deur-probleempje bij de eerste Z4 series niet ff benoemen als voorbeeld hoe het vaut kan gaan. Zal wel veroorzaakt zijn door zo'n yank die net van zijn nicht was afgekropen die ochtend. Gelukkig worden ze vanaf nu in D gemaakt.

Link naar reactie

Ja heb het even terug gekeken. Leuk item idd. Was wel een leuk baantje voor mij geweest (mits goed salaris en CSL van de zaak)

Nu weet je ook waarom het geluid van BMW wel voor mekaar is en bij b.v. een.. Mitsubishi niet (wat een schorre geit in een blikje is dat..)

En je weet ook waarom die BMW duurder is dan die Mitsubitchie.

Als de familie mee had gewild naar Munchen had ik het wel gedaan destijds (solliciteren) Ik begin die Beiers steeds meer te mogen. Zijn op veel gebieden goed bezig daar in het zuiden. Kunnen we nog wat van leren hier. :thumbup:

Heb een aantal duitse (ook Beierse) collega's en ze hebben me al overtuigd van het feit dat hun bier lekkerder is dan ons eigen Heineken (en dat is toch echt mijn bier)

BMW Welt is ook mijn soort architectuur, petje af. en zo zijn er nog wel wat dingetjes. Mischien toch nog eens over hebben met het orakel.... :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in