Ga naar inhoud

DJL zoekt werk

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Je hebt gelijk. Sales is een kwestie van kennis van zaken wat vertrouwen genereert. De tijd van "daar staat het in de catalogus en als u meer vragen heeft, kunt u altijd naar mijn binnendienst collega bellen" is zo goed als passe. Dus inderdaad een ijzersterke combinatie voor DJ.

Nou, inderdaad. Niks irritanter dan een verkoper die minder weet dan jij en bij iedere vraag, eh... toch ernstig eh na moet denken of iets op moet zoeken. Read the f*in manual kan ik zelf wel doen, ik wil een advies op maat, denk ik dan.

Dus op basis van praktijkkennis een gedegen advies geven is een supergoeie insteek. Veel plezier DJ!!!

Link naar reactie
  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kan jullie de blijde mededeling doen dat ik morgen ga beginnen bij de firma V.E.R. als sales man. Dit amerikaans bedrijf begeeft zich per 1 januari ook op het europese grondgebied.

Momenteel zijn er alleen nog LED schermen, Flatscreens en beamers te huur (alleen zakelijke markt) maar er komt ook geluid bij. Mijn klanten zullen evenementen bureau's en verhuurbedrijven voor particulieren zijn.

VER doet nu al veel verhuur voor popconcerten (LED schermen) zoals nu Christina Aquilera, autoshows e.d.

Ik dank jullie hartelijk voor de morele steun. En nu maar hopen dat het wat wordt :thumbup:

Van harte met je nieuwe baan.

kleine vraag wat heb je aan een scherm/beamer als er geen geluid bij zit?

Anne

Link naar reactie
Van harte met je nieuwe baan.

kleine vraag wat heb je aan een scherm/beamer als er geen geluid bij zit?

Anne

We verhuren beamers voor presentaties (kleintjes) en voor evenementen (grote) organisaties huren bij ons de spullen die ze zelf niet hebben dat zijn dus meestal spullen die te duur zijn om rendabel te kunnen maken, of te weinig gebruikt worden om rendabel te maken. D'r is eigenlijk maar 1 bedrijf in de wereld dat zoveel apparatuur heeft dat je er als redmiddel terecht kan.

Voorbeeld 1

Frans Bauer wil een aantal avondjes Ahoy doen (als z'n poliep weer beter is :D ) en wil op zijn podium een gigantisch scherm waar hij beelden op kan vertonen (b.v. van zichzelf) Deze LED schermen zijn zo duur dat de meeste bedrijven ze niet hebben, en zeker niet zo groot.

Voorbeeld 2

Je wil voor een Beurs 500 42" Plasma schermen en 500 presentatie projectoren. Waar haal je die? Want niemand heeft zoveel van die dingen staan.

Het geluid is nog niet aangeschaft voor Europa maar in de States staat ook een hoop wat zo overgevlogen kan worden indien nodig. :( Maar waarschijnlijk wordt het direct hier gekocht als het aangevraagd wordt.

Link naar reactie
We verhuren beamers voor presentaties (kleintjes) en voor evenementen (grote) organisaties huren bij ons de spullen die ze zelf niet hebben dat zijn dus meestal spullen die te duur zijn om rendabel te kunnen maken, of te weinig gebruikt worden om rendabel te maken. D'r is eigenlijk maar 1 bedrijf in de wereld dat zoveel apparatuur heeft dat je er als redmiddel terecht kan.

Voorbeeld 1

Frans Bauer wil een aantal avondjes Ahoy doen (als z'n poliep weer beter is :D ) en wil op zijn podium een gigantisch scherm waar hij beelden op kan vertonen (b.v. van zichzelf) Deze LED schermen zijn zo duur dat de meeste bedrijven ze niet hebben, en zeker niet zo groot.

Voorbeeld 2

Je wil voor een Beurs 500 42" Plasma schermen en 500 presentatie projectoren. Waar haal je die? Want niemand heeft zoveel van die dingen staan.

Het geluid is nog niet aangeschaft voor Europa maar in de States staat ook een hoop wat zo overgevlogen kan worden indien nodig. :( Maar waarschijnlijk wordt het direct hier gekocht als het aangevraagd wordt.

mmm, ik denk dat dat huissie van Lennart binnenkort vol hangt met de laatste speeltjes devil-smiley-005.gif

Link naar reactie
Ik kan jullie de blijde mededeling doen dat ik morgen ga beginnen bij de firma V.E.R. als sales man. Dit amerikaans bedrijf begeeft zich per 1 januari ook op het europese grondgebied.

Momenteel zijn er alleen nog LED schermen, Flatscreens en beamers te huur (alleen zakelijke markt) maar er komt ook geluid bij. Mijn klanten zullen evenementen bureau's en verhuurbedrijven voor particulieren zijn.

VER doet nu al veel verhuur voor popconcerten (LED schermen) zoals nu Christina Aquilera, autoshows e.d.

Ik dank jullie hartelijk voor de morele steun. En nu maar hopen dat het wat wordt :D

GEFELICITEERD !!

Hoop dat je veel gaat verhuren .............

André en Martine :(

Link naar reactie
Dance is allang weer uit. Daarom ben ik er o.a. weer mee gestopt. Alleen de "wat oudere" uitgaans veteranen (en homo's) bezoeken nog feesten waar mensen zoals Tiësto draaien. Maar zelfs dat zijn dus al ouwelullen. <_<

Geld bovenstaande ook voor B.I.TC.H. ? was best apart :schater::schater:

Maar ik ben ook voor het leven 28 :nono:

André

Tja, da's ook al weer ff geleden... :D dat was me wat he :rolleyes: Als ik jarig ben wordt ik ook 28, geweldig gevoel :schater: Wij blijven altijd jong he Andre :banaan:

mmm, ik denk dat dat huissie van Lennart binnenkort vol hangt met de laatste speeltjes devil-smiley-005.gif

Na 3 maanden mag ik zelf een account aanmaken en dingen voor mezelf meenemen mits ze niet verhuurd zijn. Een leuke beamer ofzo om van het weekend een filmpje te kijken :m:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik dank jullie hartelijk voor de morele steun. En nu maar hopen dat het wat wordt :thumbup:

Zeg, op die toch wel knullige website (sorry) bestaat er helemaal niets buiten NA.

Link naar reactie
Zeg, op die toch wel knullige website (sorry) bestaat er helemaal niets buiten NA.

Pas sinds januari officieel open. 't zal er wel op komen eind maart ofzo :blink:

Uiterlijk vertoon is niet bepaald prio 1 bij dit bedrijf :wave: Ze willen graag lowprofile blijven ofzo

Link naar reactie
Pas sinds januari officieel open. 't zal er wel op komen eind maart ofzo :blink:

Uiterlijk vertoon is niet bepaald prio 1 bij dit bedrijf ;) Ze willen graag lowprofile blijven ofzo

Mm, vleugje kritiek en sarcasme is duidelijk... :wave:

Link naar reactie

Uiterlijk vertoon is niet bepaald prio 1 bij dit bedrijf ;) Ze willen graag lowprofile blijven ofzo

Lowprofile?? hoe moeten jullie dan groot worden? ( toch niet stiekum hoop ik :wave: )

Anne

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

We zijn 2 jaar verder en Lennart domineert nu de West-Europese LED scherm verhuur markt en klust wat bij, en ik heb weer een liedje wat ik errug leuk vind en niet echt in mijn standaard favo muziek hoort (alhoewel de jazz invloeden sterk zijn en jazz gaat er bij mij vaak in).

Lennart, heb je deze al in je nieuwe wheels geluisterd en werd je rechter voet toen ook szswhoeaar?

clip

p.s. ik zie nu de clip ook voor het eerst en trek de conclusie dat ik voor deze jonge Aussie dame toch wat bier moet hebben gehad om ze tot een bedbeestje van mij te promoveren. Zie hoe ze vakkundig in het clipje der reedt nooit in beeld brengen. Echter, zo'n stem doet bij mij wonderen (ben ooit op slag verliefd geworden op een dame van Pasta e Basta omdat ze zo mooi zong), maar .... ik heb toch wat bier nodig. Naast commentaar op het liedje, mag je je professionele mening geven over de dame DJ (en anderen).

Link naar reactie
...(ben ooit op slag verliefd geworden op een dame van Pasta e Basta omdat ze zo mooi zong)...

Naast commentaar op het liedje, mag je je professionele mening geven over de dame DJ (en anderen).

Ehm :unsure: Pasta-e-Basta afzeiken als over-rated, neppige Italiaanse pizzatent voor meisjes uit Purmerend en Almere, mag dus niet?

:thumbup:

Link naar reactie
Ehm :unsure: Pasta-e-Basta afzeiken als over-rated, neppige Italiaanse pizzatent voor meisjes uit Purmerend en Almere, mag dus niet?

:thumbup:

Dat mag best. Ik sprak slechts over de kwaliteit van de bediening, niet over de verdere ambiance. Overigens is dit zo'n verhaal van vroeger was alles beter, want de bewuste avond was in 1999 en toen ik er later weer terug kwam (~2006), was het concept ook al erg ver uitgeknepen en was de kwaliteit van het personeel ook wat lager. Toch zou ik nog wel eens willen gaan.

Link naar reactie
Toch zou ik nog wel eens willen gaan.
Nou voorruit maar. Ik ga wel met je mee. Kijken of ze naast het playbacken nog andere orale kwaliteiten heeft :thumbup::schater: Trouwens die reet valt wel mee. Maar ik heb aan 1 oogopslag genoeg. Dat ze bij jouw eerst op een tafel moeten gaan staan dansen zegt al genoeg :unsure:
Link naar reactie
We zijn 2 jaar verder en Lennart domineert nu de West-Europese LED scherm...... ik heb weer een liedje wat ik errug leuk vind.....Lennart, heb je deze al in je nieuwe wheels geluisterd en werd je rechter voet toen ook szswhoeaar?......Zie hoe ze vakkundig in het clipje der reedt nooit in beeld brengen.......op slag verliefd geworden op een dame van Pasta e Basta omdat ze zo mooi zong

Bart, respect, je blijft voor mij de meest lastig te volgen Forummember. :blink::thumbup:

Dankjewel voor de link naar deze dame, leuke muziek maakt ze. Ziet er ook curvy genoeg uit (lees: genoeg heup). Drink nog een biertje op Planet Ultra, doe ik in Limboland hetzelfde :unsure:

Link naar reactie
We zijn 2 jaar verder en Lennart domineert nu de West-Europese LED scherm verhuur markt en klust wat bij, en ik heb weer een liedje wat ik errug leuk vind en niet echt in mijn standaard favo muziek hoort (alhoewel de jazz invloeden sterk zijn en jazz gaat er bij mij vaak in).

Lennart, heb je deze al in je nieuwe wheels geluisterd en werd je rechter voet toen ook szswhoeaar?

clip

p.s. ik zie nu de clip ook voor het eerst en trek de conclusie dat ik voor deze jonge Aussie dame toch wat bier moet hebben gehad om ze tot een bedbeestje van mij te promoveren. Zie hoe ze vakkundig in het clipje der reedt nooit in beeld brengen. Echter, zo'n stem doet bij mij wonderen (ben ooit op slag verliefd geworden op een dame van Pasta e Basta omdat ze zo mooi zong), maar .... ik heb toch wat bier nodig. Naast commentaar op het liedje, mag je je professionele mening geven over de dame DJ (en anderen).

Jemig wat gaat de tijd hard...

Veel gebeurd sindsdien he? LED markt overspoeld, Senne geboren, nieuwe BMW gekocht, 2e onderweg, Bart vind weer en liedje leuk... en zo schreit de tijd voort...

Ja, die dame Cilmi had mijn aandacht ook getrokken. Vond "sweet about me" een heel mooi nr. Jammer genoeg grijs gedraait inmiddels. Ben zelf weer terug bij wat oude liefdes zoals Steely Dan en Donald Fagan. Heb alles van hen behalve de laatste plaat. Waar ik me dan ook erg voor schaam. Vast niks voor de meeste mensen hier, wordt vaak afgedaan als "zoet" of "oubollig"

Zijn muziek is voor mij net een schilderij, er is steeds weer wat nieuws te ontdekken, verveelt nooit. En stiekum is het zo onnavolgbaar dat het bijna niet na te spelen isterwijl het klinkt als een onschuldig deuntje. Als je dat kan.. dat is heel knap.

Laatste favoriet:

ook erg geschikt voor in 330's

Maar liever nog op de juiste installatie. DJ heeft tegenwoordig zijn droomgeluidje thuis:

PMC LB1 (met Wife Acceptancy verhogende witte hooglans kleur) versterkt door de in een Lexicon jasje vermomde Bryston 3BST

pmclb1qf9.jpglexicon312ws9.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in