Ga naar inhoud

DJL zoekt werk

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...
  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kan jullie de blijde mededeling doen dat ik morgen ga beginnen bij de firma V.E.R. als sales man. Dit amerikaans bedrijf begeeft zich per 1 januari ook op het europese grondgebied.

Momenteel zijn er alleen nog LED schermen, Flatscreens en beamers te huur (alleen zakelijke markt) maar er komt ook geluid bij. Mijn klanten zullen evenementen bureau's en verhuurbedrijven voor particulieren zijn.

VER doet nu al veel verhuur voor popconcerten (LED schermen) zoals nu Christina Aquilera, autoshows e.d.

Ik dank jullie hartelijk voor de morele steun. En nu maar hopen dat het wat wordt :cooltext:

Link naar reactie
Ik kan jullie de blijde mededeling doen dat ik morgen ga beginnen bij de firma V.E.R. als sales man. Dit amerikaans bedrijf begeeft zich per 1 januari ook op het europese grondgebied.

Momenteel zijn er alleen nog LED schermen, Flatscreens en beamers te huur (alleen zakelijke markt) maar er komt ook geluid bij. Mijn klanten zullen evenementen bureau's en verhuurbedrijven voor particulieren zijn.

VER doet nu al veel verhuur voor popconcerten (LED schermen) zoals nu Christina Aquilera, autoshows e.d.

Ik dank jullie hartelijk voor de morele steun. En nu maar hopen dat het wat wordt :cooltext:

:thumbup: Gefeliciteerd Lennart. Veel plezier en succes :sleepy:

Link naar reactie

:thumbup: Veel succes gewenst :sleepy:

Link naar reactie

Sales?? Ben jij niet de creatieve man? Dacht van wel!!

Nu dus heel wat anders. Wel, mocht sales je niet bevallen, kijk rustig verder en ga alsnog waarvoor je hebt gestudeerd. Wat je in elk geval leuk vindt en waar je goed in bent: creatie!

En dan zegt papa nu, na deze stichtelijke, maar o zo goed bedoelde woorden:

Lennart, van harte gefeliciteerd en natuurlijk heel veel succes gewenst! :thumbup:

Link naar reactie

bedankt mensen :thumbup:

En ja, ik ben begonnen als creatief man. Maar bij mijn werk in de studio hoort ook een stuk sales (en nog zo wat dingen) het is me dus niet vreemd. Ik vind het wel leuk om eens wat anders te doen. Creatief zijn op commando en naar wens van de klant is ook een vak apart. Dat heb ik gedaan. Techniek van de studio en de postproduktie nu dus ook. Nu tijd om de sales kant te perfectioneren.

Wie weet wat er nog komt :mellow:

Link naar reactie
bedankt mensen :thumbup:

En ja, ik ben begonnen als creatief man. Maar bij mijn werk in de studio hoort ook een stuk sales (en nog zo wat dingen) het is me dus niet vreemd. Ik vind het wel leuk om eens wat anders te doen. Creatief zijn op commando en naar wens van de klant is ook een vak apart. Dat heb ik gedaan. Techniek van de studio en de postproduktie nu dus ook. Nu tijd om de sales kant te perfectioneren.

Wie weet wat er nog komt ;)

Mijn officieel diploma indertijd was handel-boekhouden genaamd. Boekhouden-Accountancy heb ik echter nooit van mijn leven gedaan. Meteen Copiers van Canon gaan verkopen (hardselling) en daarna via allerlei andere bedrijven in de Industriele wereld terechtgekomen.

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen : ik merk vaak dat technische klanten houden van een salesman met een iets andere aanpak. Dwz ieder probeert zijn waren op de zelfde manier te slijten, jouw creatieve achtergrond gaat net dat "iets meer" toevoegen. Geef jezelf ook tijd om in de job te groeien, sales is vaak een kwestie van geduld en vertrouwen winnen...

Amen :D

Link naar reactie
Mijn officieel diploma indertijd was handel-boekhouden genaamd. Boekhouden-Accountancy heb ik echter nooit van mijn leven gedaan. Meteen Copiers van Canon gaan verkopen (hardselling) en daarna via allerlei andere bedrijven in de Industriele wereld terechtgekomen.

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen : ik merk vaak dat technische klanten houden van een salesman met een iets andere aanpak. Dwz ieder probeert zijn waren op de zelfde manier te slijten, jouw creatieve achtergrond gaat net dat "iets meer" toevoegen. Geef jezelf ook tijd om in de job te groeien, sales is vaak een kwestie van geduld en vertrouwen winnen...

Amen :P

Zeer goed punt, dat was ook mijn gedachte. Ik ben een ex-gebruiker (dus ook technisch) juist deze combi techniek-creatie is wat mij in het verleden waardevol heeft gemaakt. Nu sales erbij... onoverwinnelijk -_-

Link naar reactie
Zeer goed punt, dat was ook mijn gedachte. Ik ben een ex-gebruiker (dus ook technisch) juist deze combi techniek-creatie is wat mij in het verleden waardevol heeft gemaakt. Nu sales erbij... onoverwinnelijk -_-

Gelukkig ben je nu ex-gebruiker. :P Dat maakt je werk een stuk gemakkelijker. :P

Veel succes.

Link naar reactie

Amen -_-

Je hebt gelijk. Sales is een kwestie van kennis van zaken wat vertrouwen genereert. De tijd van "daar staat het in de catalogus en als u meer vragen heeft, kunt u altijd naar mijn binnendienst collega bellen" is zo goed als passe. Dus inderdaad een ijzersterke combinatie voor DJ.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in