Ga naar inhoud

DJL zoekt werk

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Zoals ze in aussie land zeggen "no worries".

Iemand die op zo'n fantastische dag jarig is als jij, mag wel eens een verkeerde afslag maken. Brother. Daarnaast kunnen we niet allemaal omnipotent zijn zoals ondergetekende, want dan zou het een saaie boel zijn. :D

Link naar reactie
  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lennart, ik heb je professionele mening nodig. Ik zit hier als een soort Carlton te dansen met de speakers op 10 bij "Scissors sisters-I don't feel like dancing". Hij wordt gedraaid op kink classX, dus ik denk dan dat het mag, however ...

Gisteren in de auto begon ik ook al als een dolle te scheuren door dat mixje van de beach brothers met wat moderne noten. Ben ik nu een oude lul of mag het??? :thumbup:

Link naar reactie

De definitie "oude lul" heeft niets te maken met je geboorte datum, maar meer met je optiek op dingen (ikzelf overigens ben wel geboren in '71, maar heb besloten voor altijd 28 te blijven, dus ik weet niet waar je 35 vandaan komt). Vraag het maar aan Rob, Wim of Kees. In het hippe amsterdamse DJ wezen waar DJ in zit, ben je denk ik al een oude lul als je op een zaterdag voor 3 uur naar huis gaat. Dus vandaar meer deze peiler over de categorie van het liedje.

Daarbovenop komt nog eens dat allemaal natuurlijk gezwets uit de kouwe nek is om alleen maar ff te vertellen dat ik het liedje leuk vind, maar dat je er wel raar op gaat

.
Link naar reactie

Kan ik kort over zijn Shrike: als je dans op "I feel like dancing" dan ben je niet oud, dan ben je een HOMO. ;)

Maar nu ff serieus.. dan ben je een homo :schater: Ik kan het weten. Ik ben ooit begonnen in een homobar, en dat was best leuk want die gasten weten tenminste wel hoe ze uit moeten gaan. Als ze hun handen maar thuishouden B)

Technisch gesproken ben ik ook een ouwe lul want ik hou niet van raggaton en ander R&B gekweel. Aangezien dat in het uitgaansleven tegenwoordig zowel onder blank als zwart veruit de meest populaire muziek is...

Dance is allang weer uit. Daarom ben ik er o.a. weer mee gestopt. Alleen de "wat oudere" uitgaans veteranen (en homo's) bezoeken nog feesten waar mensen zoals Tiësto draaien. Maar zelfs dat zijn dus al ouwelullen. :D

Link naar reactie

Dat zeg je verkeerd DJ. Ik ben in balans met de vrouwelijke kant van mijn ego. Dat klinkt toch veel vriendelijker. Daarnaast heb ik natuurlijk nooit een kappersauto gehad :rolleyes::rolleyes:

Maar goed, beter een liedje dat ook in het bruine ridderkamp wordt gewaardeert dan een top 40 liedje, toch. Ik kan er wel mee leven en zal verder dansen als onze vriend Carlton :newblush:

Link naar reactie
Kan ik kort over zijn Shrike: als je dans op "I feel like dancing" dan ben je niet oud, dan ben je een HOMO. :rolleyes:

Okay, daar ben je dan mooi klaar mee Shrike... :schater:

Niet alleen een ouwe lul maar ook nog eens een HOMO...

"Lennart, ik heb je professionele mening nodig"... :rolleyes: ...en bedankt hé...

ssssaz2.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in