Ga naar inhoud

DJL zoekt werk

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kan weleens een balletje opgooien binnen mijn "reclamenetwerk". Kan je eens specificeren welk soort bedrijven in aanmerking komen?

PS: Je site ziet er prima uit. maar mocht je hem willen ophippen ofzo kan ik wel wat voor je betekenen.

Link naar reactie

Ik hoorde het in de Z3 forum wandelgangen. Rot voor je, maar er komt (hopelijk snel) wel weer iets leuks op je pad. Sterkte met zoeken iig.

Ik heb de filmpjes op je site bekeken en dat klinkt lekker. Leuk om te zien dat het bij heel bekende dingen is. Heel grappig om te weten wie daar achter zit. Leuke diversiteit ook, van wat ambient naar klassiek. Die van de Landrover is ook gewoon een grappige commercial. Nooit gezien nog.

Je site is lekker simpel en direct en dat vinden de meeste mensen prettig. Ik zou er nog je handelsmerk aan hangen: muziek! Een lekkere catchie tune die niet te snel in een loop gaat voordat mensen de tekst gelezen hebben.

In Hilversum is natuurlijk veel van dit soort dingen te doen, maar helaas heb ik weinig ingangen meer. Misschien kan je op een media-acedemie ook wat gastlessen doen oid? Gewoon aanschrijven, bij veel HBO opl is daar echt belangstelling voor.

Sterkte in de tussentijd. Alles goed met vrouw en kid verder?

Link naar reactie

trouwens... in zoveel mogelijk fora dit bericht posten kan zeker niet kwaad, maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan. Ik heb sinds vandaag dus (bijna, nog ff tekenen) een nieuwe baan, die ik gewoon uit een mac forum heb opgedoken. zo zie je maar, dat werkt echt wel.

als je ze niet allemaal kent... ik stuur je ze dan wel door!

Link naar reactie

DJ heel veel sterkte met je zoektocht ! <_<

Ik ben bang dat ik in mijn line of work niets voor je kan betekenen !? :wave:

Moet je echte zeebenen hebben namelijk !! B)

dscf0471el1.jpg

:D

Link naar reactie
trouwens... in zoveel mogelijk fora dit bericht posten kan zeker niet kwaad, maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan. Ik heb sinds vandaag dus (bijna, nog ff tekenen) een nieuwe baan, die ik gewoon uit een mac forum heb opgedoken. zo zie je maar, dat werkt echt wel.

als je ze niet allemaal kent... ik stuur je ze dan wel door!

Macosx.nl zeker? B) Goed gedaan Leonard! :D Echt tof, ik hoorde al dat het niet lekker ging waar je zat. Ik zal het ook eens proberen. Het lukt me alleen niet daar te registreren. Ik krijg nooit bevestiging B)

Link naar reactie
Macosx.nl zeker? B) Goed gedaan Leonard! :D Echt tof, ik hoorde al dat het niet lekker ging waar je zat. Ik zal het ook eens proberen. Het lukt me alleen niet daar te registreren. Ik krijg nooit bevestiging B)

ExitCaptainIglo.jpg B)

macosx.nl macwereld.nl macnet.nl macfreak.nl en binnenkort macminds.net/

ik zit er vaak de laatse tijd. en weet ook dat op die fora een hoop "audiologen" zitten. je weet maar nooit.

en je kan je cv ook tegenwoordig op marktplaats dumpen.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Oeps had ff niet meer gekeken hier.

Die airrebels lijkt me wel ok, doen video dus (nog) niet mijn pakkie. Die site zal ik ff napluizen Napoje, bedankt. Verder heb ik nu 2 serieuze opties waarvan 1 binnen mijn vakgebied. Is nog even wachten op uitsluitsel, spannend dus :thumbup:

Link naar reactie

Ik weet dat muziek je expertise is, maar misschien kun je ondertussen ff een leuke website in elkaar klussen voor een raceteam om de hoek ;) dat echt een nieuwe website nodig heeft die uit deze eeuw komt :thumbup::thumbup: . Gewoon ff bezig zijn en een nieuw kunstje op je repertoire zetten. Met een modern pakket heb je binnen 2 dagen iets leuks staan en de design en layout vetrouw ik je wel toe.

p.s. ik weet verder eigenlijk niet waar ik me allemaal mee bemoei maar ik kan niks echts voor je betekenen :thumbup:

Link naar reactie
Ik heb het.

baan 1

baan 2

baan 3

De ideale baan voor je. Geluids/akoustiek mannetje bij BMW of Eisenmann. Kun je het geluid componeren van de nieuwe autos. Leuk in Muchen wonen en een bedrijfsauto kiezen.

Ik weet dat ik gevaar loop met kritiek maar dat doe ik toch even. Shrike, ik vind dit smakeloos :D

Die jongen heeft een muziekopleiding en is geen techneut. Hij stelt zich kwetsbaar op door hier te posten dat hij werk zoekt en bedoeld dat serieus. Als je niets kunt toevoegen, doe dat dan niet.

Link naar reactie
Ik weet dat ik gevaar loop met kritiek maar dat doe ik toch even. Shrike, ik vind dit smakeloos :(

Die jongen heeft een muziekopleiding en is geen techneut. Hij stelt zich kwetsbaar op door hier te posten dat hij werk zoekt en bedoeld dat serieus. Als je niets kunt toevoegen, doe dat dan niet.

:schater::schater::schater: Je loopt nog niet lang genoeg mee om dit te kunnen waarderen, Martin! Dit zijn nu eenmaal de krenten in de pap, die het forum zo aangenaam maken.

Overigens, sinds gisteren zijn we aan het discussiëren over de aard en toon van de berichten. Het zal je niet ontgaan zijn. En dan reageer jij zo, inclusief een boze Smilie. Ik moet er toch wel een beetje om lachen. Ach, we blijven mensen, nietwaar? :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in