ChrisXL Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 Wat uittesten met de , en gelijk een klein filmpje gemaakt ;) Quote Link naar reactie
Jorgen Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 Tering!!!! ;) 8000 toeren!Dacht eerst dat de linker de toerenteller was. Die ging al zo snel omhoog :D Leuk filmpje en mooi muziekje. Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2006 Ik had hem nog niet echt helemaal vol open getrokken ;) en moest alweer afremmen voor de bocht Quote Link naar reactie
M-roadster Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 lekker hoorrrrrrr...... ;) Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 dat duurde nog best lang voor je op de 100 zat.Maar het waren mijlen Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 schreef Edwin: dat duurde nog best lang voor je op de 100 zat.Maar het waren mijlen Inkoppertje natuurlijk. Wat een beest zeg, wanneer gaat hij naar de Duitsche autobahn voor een test? ;) Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2006 Niet echt nodig om naar die Heimat te gaan, ik heb het geluk dat ik op de Nederlandse circuits terecht kan ;) Quote Link naar reactie
M-roadster Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 schreef ChrisXL: Niet echt nodig om naar die Heimat te gaan, ik heb het geluk dat ik op de Nederlandse circuits terecht kan ;)jammer alleen dat die allemaal (alle 2) zo'n kort recht stuk hebben... Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2006 Als je je best doet, net lang genoeg om z'n 5 (net) te halen... dan moet je weer vol in de ankers ;) Quote Link naar reactie
Marvin Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 schreef ChrisXL: Als je je best doet, net lang genoeg om z'n 5 (net) te halen... dan moet je weer vol in de ankers Is dit wat voor je ?? ;) Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 schreef ChrisXL: Wat uittesten met de , en gelijk een klein filmpje gemaakt ;) Zandvoort ??? Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2006 Yess.......... het rechte stuk voor de tribunes ;) Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 schreef ChrisXL: Yess.......... het rechte stuk voor de tribunes Prachtig ;) heb je nog een ronde tijd gezet ?? Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 Tering..... da's andere koek dan een 1.9..... Jij doet er zo ongeveer net zo lang over om tot de 150 mph te komen als ik tot de 100 km/u. I'm impressed! Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2006 schreef Roodkapje: Prachtig ;) heb je nog een ronde tijd gezet ?? :DGeen klokken mee , volgende keer weer.Bas.......... Quote Link naar reactie
The Shrike Geplaatst: 5 september 2006 Delen Geplaatst: 5 september 2006 Je trekt hem wel ver het rooie in. Is dat de bedoeling van een M motor? Ik dacht dat hij zijn rooie grens veel verder had. Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2006 7400 RPM, is verlegd naar 9250........... met een optimale RPM van rond de 8000, alles hoger is verlies. Quote Link naar reactie
Superduper Geplaatst: 5 september 2006 Delen Geplaatst: 5 september 2006 Tjakka, die gaat als de brandweer zeg. Heb je een idee waar zijn top nu ligt? Zal ergens rond de 280 zijn? Hoeveel BHP was er nu gemeten?Nice job.. Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2006 Top hebben we niet echt gemeten, iets van 280+. Zal toch lager gaan liggen ivm een andere diff.Vermogen is 321 PK (nu ietsje meer ) Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 5 september 2006 Delen Geplaatst: 5 september 2006 schreef ChrisXL: 7400 RPM, is verlegd naar 9250........... met een optimale RPM van rond de 8000, alles hoger is verlies. Toerenbegrenzer gaat er bij mij in bij 8100 :D waarom 9250 waarbij het vermogen afneemt Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2006 Vermogen neemt af, maar is nog altijd ietsje meer dan standaard Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 5 september 2006 Delen Geplaatst: 5 september 2006 Loopt vlotjes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.