Ga naar inhoud

Gas / Lpg inbouwen


Neocobe

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Z3, 2,2i Roadster automaat met uiteraard bijna alle toeters en bellen.

Nu verwacht ik dat de auto intensief gebruikt gaat worden en dus ben ik benieuwd naar de lpg ervaring van jullie.

Alle info is welkom (kosten / gemak /prestaties / ruimte gebrek of andere tank opties etc, etc)

groeten

Neo

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Neo, hier Morpheus. :(

ik zou eigenlijk bij veel gebruik gelijk kijken naar het inbouwen van de biturbo M57TUD30 :muur:

ik heb weinig tips over LPG, maar hoop steeds op de eerste persoon die een grote diesel in de z3 legt.

Veel plezier met je auto en geniet van die vele kilometers.

edit: supergrappig Ivo dat je hetzelfde bedacht en opschreef toen ik ff het motortype opzocht

zoals mijn vroegere chef altijd zei: great minds think alike

Link naar reactie
Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Z3, 2,2i Roadster automaat met uiteraard bijna alle toeters en bellen.

Nu verwacht ik dat de auto intensief gebruikt gaat worden en dus ben ik benieuwd naar de lpg ervaring van jullie.

Alle info is welkom (kosten / gemak /prestaties / ruimte gebrek of andere tank opties etc, etc)

groeten

Neo

:( uhh sry maar ik denk dat je op gas moet koken en niet rijden :muur:

Link naar reactie

Het is leuk al koop je een auto waar de instalatie er al in zit.

Nu moet hij ingebouwd worden en je moet toch heel wat km's rijden om dat er eerst eruit te hebben, dan wordt het wagengewicht hoger dus weer een klasse hoger wegenbelasting, je start altijd op benzine, dus dat moet je ook blijven tanken. geen ruimte meer over in de kofferbak. weer meer electronica met eigen management, dus kans op meer storingen

Ik zou er vanaf zien,

gastankinz31gm.jpg

Link naar reactie

I was wondering where all the Netherlands hits were coming from ;)

This motor is lighter than a BMW inline 6. It is shorter than the BMW I6 (positively affecting weight distribution and handling). The torque available at anytime from these motors is amazing, and they can be modified for more power and torque for very little money :m:

Link naar reactie
Hope you don't mind I hotlinked the photo's JoeZ. Came across them on the bimmerforums and had to share them with my fellow Dutch Z drivers. ;) Great project, keep up the good work!!! :m:

No problem. I was just curious as to where the hits were coming from...traced them back to this site. Now, time to get back in the garage!!!! :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.