Ga naar inhoud

Eerste schade...

DeSeend

Aanbevolen berichten

Nou om maar weer bezig te zijn met treurig nieuws. Was vandaag gaan sporten en toen ik buiten kwam lag er een brief op mijn auto. Iemand had schade gereden zonder een bericht achter te laten. Gelukkig had iemand het gezien en het kentekennummer opgeschreven en dat doorgegeven, vandaar de brief.

Morgen aangifte doen dus... :thumbup:

Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal maar het is wel jammer dat de desbetreffende persoon dat niet zelf even meldt. Het is lichte schade (wat krassen) maar het spuiten zal niet bijzonder goedkoop zijn.

Het valt gelukkig allemaal mee, en hoe blij ik ook ben met mijn ZZZ; het blijft uiteindelijk toch een gebruiksvoorwerp :thumbup: (mag ik dat zeggen hier??)

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het valt gelukkig allemaal mee, en hoe blij ik ook ben met mijn ZZZ; het blijft uiteindelijk toch een gebruiksvoorwerp :thumbup: (mag ik dat zeggen hier??)

Wees blij dat iemand je wijst op de dader. Heel netjes.

Enne, nee! IMHO mag ik zeggen: de Z3 is hier géén gebruiksvoorwerp! :thumbup:

Link naar reactie
Nou ja, omdat je op het forum zit enzo. En aangezien ik ook niets kon vinden zit ik maar achter de PC.

Dusss.... :thumbup:

Wacht maar tot je getrouwd bent en je elkaar uiteindelijk niets meer te vertellen hebt. Dan zit je van uur tot uur op dit forum, smachtend naar aanspraak. ;) :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Zo nou, heb net aangifte gedaan bij de polizei. Wat een gedoe zeg. Niet dat ze onvriendelijk zijn maar ben er al met al 2 uur mee bezig. ;)

Dit vond ik zelf een mooie; ik moet de sportschool bellen of ze de getuige kunnen bellen zodat hij mij kan bellen zodat ik de politie kan bellen zodat zij hem kunnen bellen zodat zij de aanstichter mogen bellen zodat die mij kan bellen... :thumbup:

Tja, zo werkt dat in deze maatschappij.

Ik heb ook even de schade laten bekijken om een prijsindicatie van het spuiten te krijgen. Wist dat het niet weinig zou zijn maar 500 euro ex BTW (dat zijn mijn nieuwe velgen...). Phew, nou ben blij dat iemand het gezien heeft.

En die krijgt uiteraard een wijntje en een bloemetje. Helemaal TOP!

Link naar reactie
Alleen voor de bumper opnieuw te laten spuiten? :thumbup: Rekening gaat toch naar de verzekering dan nog...

Bereken ook meteen alle telefoonkosten door naar de schuldige. ;)

Ik weet niet wat je voor werk doet seend maar "stel" dat je advocaat, notaris of iets met "deur" erachter bent dan reken je ook nog die uren à €300,- :D (nee ik bedoel niet fraudeur)

Link naar reactie

Hoop idd voor je dat alles op zijn pootjes terecht komt.

Wij hadden dat ook bij van der valk hotel in heerlen, met de 5 serie van mijn vader, zat ook een briefje onder de ruitewisser van een getuige.

Politie heeft de bestuurder die op mijn pa zijn auto was gereden, thuis van de bank gehaald en verhaal gevraagd.

Gelukkig alles geregeld, ook gelukkig alleen maar lakschade, boosdoener heeft cash betaald. :blink:

Hij zou ook nog dom hebben gelachen naar de getuigen B) , en toen met een smile weggereden.

Lang leve de getuigen!!!! :)

Link naar reactie

Bij schade onlangs had ik 2 getuigen

De politie heeft de "dader" achterhaald

Dacht al , kat in het bakkie...

maar... nu vertelt ie was wel daar maar heb niet tegen je auto aan gereden :muur:

hoe zit dat ??fonds?

anders kost het mijn noclaim :(

hoop dat het bij jou beter gaat DeSeend

Link naar reactie

maar... nu vertelt ie was wel daar maar heb niet tegen je auto aan gereden :blink:

hoe zit dat ??fonds?

anders kost het mijn noclaim :huh:

hoop dat het bij jou beter gaat DeSeend

lullig voor je.

Ik heb met de Z 2 aanrijdingen gehad. 2 keer getuigen en ook gewonnen. Je moet even doorzetten. Soms wil het even duren voordat de dader inziet dat ie geen kans heeft.....

Link naar reactie

maar... nu vertelt ie was wel daar maar heb niet tegen je auto aan gereden :m:

hoe zit dat ??fonds?

anders kost het mijn noclaim ;)

*** TIP *** TIP *** TIP *** TIP ***

Als je all-risks verzekerd bent wordt de schade door jouw verzekeraar op de tegenpartij verhaald. Hoef je zelf niets aan te doen !! Alternatief is je rechtsbijstandverzekering als je die hebt met verkeersdekking. Laatste mogelijkheid is de aanschaf van een bivakmuts en een honkbalknuppel. Wordt je auto niet beter van maar geeft wel een goed gevoel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in