Ga naar inhoud

Alumni of girlzzz

The Shrike

Alumni of gilzz  

21 leden hebben gestemd

1. 1. Moet de Girlzz lounge omgezet worden in een Alumni lulhoekje

• Ja, goed idee
      1
    • Waarom, hebben die wat anders te bespreken?
      3
    • Nee, geef de alumni maar een aparte naam/status
      5
    • Watte?
      12

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee, ik ben geen corps man. Hoogstens een wannabe, want ik moest er altijd erg tegen aanschoppen en hou wel van corporaal slap lullen.

Maar toch, moeten we niet wat doen voor mensen die ex-z3 zijn. Dit komt helemaal niet uit eigenbelang hoor. Ik vind gewoon dat die arme ex-en een status aparte moeten krijgen. Een soort alumni leden denk ik. Ik dacht dat Ivo wel met mij zou zijn in deze donkere toekomst tijden ;)

Link naar reactie
Nee, ik ben geen corps man. Hoogstens een wannabe, want ik moest er altijd erg tegen aanschoppen en hou wel van corporaal slap lullen.

Maar toch, moeten we niet wat doen voor mensen die ex-z3 zijn. Dit komt helemaal niet uit eigenbelang hoor. Ik vind gewoon dat die arme ex-en een status aparte moeten krijgen. Een soort alumni leden denk ik. Ik dacht dat Ivo wel met mij zou zijn in deze donkere toekomst tijden :wave:

vroeger was alles beter ;)

Link naar reactie
Kan er niet een apart hoekje voor "alumni" worden ingericht. Vind dat we juist wat meer gebabbel van de vrouwen hier moeten promoten, in plaats van hun plek te kapen. Of zeg ik nu iets heel verkeerds? ;)

Vind ik dus ook, heb dus gestemd voor apart hoekje voor "alumni" :wave:

Link naar reactie

@ Deseend: De vrouwen doen echter al tijden niks met hun hoekje en verder moet die revers emancipatie ophouden. Gewoon meelullen met de mannen van staal.

@Roodkapje: Ach ja, ik heb ooit in een ver verleden (vroeger was alles ...) wel geprobeerd om mezelf aan te passen aan de incompetentie van anderen. Dit heb ik echter nu al een paar jaar laten varen. ;) :wave: ;)

Link naar reactie

Maar toch, moeten we niet wat doen voor mensen die ex-z3 zijn. Dit komt helemaal niet uit eigenbelang hoor. Ik vind gewoon dat die arme ex-en een status aparte moeten krijgen. Een soort alumni leden denk ik. Ik dacht dat Ivo wel met mij zou zijn in deze donkere toekomst tijden :wave:

Ik heb welliswaar 5 jaar Latijn gehad maar scoorde nooit hoger dan een 3 :schater:

Maar nu begrijp ik je beter. Ik zeg: prima. Ik zie alleen niet waarom wij niet mee zouden mogen praten met de huidige eigenaars? Vind je een apart hoekje voor mensen met kinderen dan niet beter? Dan hebben de "gewone" Z eigenaars tenminste geen last van ons gezeur over tepelkloofjes en de rode hond ;)

Link naar reactie

Felix in columna sedet et cogitat carpe diem -_-

Ik heb wel Latijn gehad.....lang lang geleden :P

Maarre als een van de vrouwelijke forumleden zijnde: van mij mag je het hoekje hebben hoor! Volgens mij vinden wij vrouwen het veel leuker om met de heren mee te kletsen! :D

Link naar reactie

Felix in columna sedet et cogitat carpe diem :P

Ik heb wel Latijn gehad.....lang lang geleden :D

Wel eerlijk blijven Nicole, hooguit kan JIJ spreken van vroeger -_-

Link naar reactie
Felix in columna sedet et cogitat carpe diem -_-

Ik heb wel Latijn gehad.....lang lang geleden :P

Maarre als een van de vrouwelijke forumleden zijnde: van mij mag je het hoekje hebben hoor! Volgens mij vinden wij vrouwen het veel leuker om met de heren mee te kletsen! :D

Doe ik ook een duit in het zakje. Google is er goed voor: Felix qui potuit rerum cognoscere causas. :D

Link naar reactie
Officieel??: een groep afgestudeerden

Zijn dat van die Leidse "ballen" met een hete aardappel in hun keel ??? !!! :schater:

Deze grap begrijpen de gestudeerden onder ons dan wel ! :P

studentenbn6.gif

-_-

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Zijn dat van die Leidse "ballen" met een hete aardappel in hun keel ??? !!! :schater:

Deze grap begrijpen de gestudeerden onder ons dan wel ! :unsure:

studentenbn6.gif

:rolleyes:

Het is Leidsche Corporale Ballen!!!! Lid van het Corps vinger in je oor!! Ik ben lid-af.... dus mag het zeggen :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in