Ga naar inhoud

mooi he die Wiesman

Richard B

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

B)-->

QUOTE(Richard B @ 27 Aug 2006, 17:25)

vandaag kwam ik een Wiesman tegen echt gaaf.

Auto is zes jaar jong met 25K op de teller :)

en nog steeds niet te betalen waarschijnlijk.

Maar wel gaaf ja :thumbup:

Link naar reactie

Je valt me tegen. De LM is een van de mooiste velgen ooit gemaakt. Rand is niet plat en schroefjes zijn perfekt in verhouding B)

Denk eens na, zo'n dure velg die zijn sporen in de racerij heeft verdiend past toch veel beter op deze exclusieve auto dan zo'n allemans produkt als de CH :m:

en nu snel wegwezen hier :schater:

Link naar reactie
Ken je die man persoonlijk Richard, of heb je gewoon een babbeltje met hem gemaakt? Super wagen!! B)

Nee, zag hem zijn winddeflector aanbrengen en Karin moest direct stoppen, heb gevraagd of ik de foto's mocht maken, je ziet het resultaat.

Zijn vriend is de importeur en heeft deze auto van hem kunnen kopen 6 jaar oud en 25000km, ziet er spetterend uit, of zoals een vriend altijd zegt "gulpvernietigend" :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in