Zedri Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 Niet erbij en toch aanweZig, ja, dat was je Ivo...We Zijn er vanuit gegaan dat je onder normale omstandigheden tijdens dit Nürburgring-treffen aanweZig was geweest met je blauwe snelheidsmonster Ivo.Omdat we allemaal op de hoogte Zijn van je huidige tegenslagen hebben we iets verZonnen om toch dat unieke Nürburgring gevoel dat wij beleefden met jou te delen.Dit treffen kwam immers tot stand via het forum waarvan jij de oprichter bent en als jij er niet was geweest dan...bladiebladiebla...nu wordt het te gevoelig... We dachten dat de inhoud van het pakketje wel bij je Zou passen en hopen derhalve dan ook dat je er veel pleZier aan Zult beleven en dat je weet dat je niet alleen op de wereld bent en we van je houden en...bladiebladiebla...Damn...mijn emoties...ZerineuZ...De inhoud van het pakketje is je van harte gegund door:Aad & Ellie [ Die ons hartelijk kwamen uitZwaaien ]Adopat AnneWilkoBianca & JoostVDLBMW M-Optic Coconut EpuocHuub & ReinataIloonKarin & RichardBMarcelZ3MarvinM Coupé for life & huisvriend en gastrijder Math.NavigatorNot2Fast*Nicole*PiérreZ101 & bijrijder RenéR. HellenbrandRob & VeerleRoodkapje & MarijkeSledgehammerTobiastoeterYellowRiderZedri & Co-Piloot [ Math ]Mocht het onverhoopt niet passen dan verplichten we je bij deZe om tóch een deZer dagen mee naar de ring te gaan om het aldaar alsnog in de juiste maat te ruilen.[Na een rondje ring uiteraard... ]See Ya... Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 dus daarom werd ik vanmorgen mijn bed uitgebeld (TPG) Het pakketje staat nu bij de buren denk ik, eerst maar even douchen.Ben wel erg nieuwsgierig Het is mooi om tezien dat zoveel mensen elkaar ontmoeten en plezier beleven aan een idee wat ik ooit eens in mijn uppie tot uitvoering heb gebracht Maar vergis je niet: alleen dankzij al jullie bijdragen en meetings wordt zo'n forum tot wat het nu is *snif* ;) Ik laat iets weten als ik iets meer weet ;) Quote Link naar reactie
Huub Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 Ivo tis je van harte gegunt je bent een toffe peer Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 Halloooooooooooo , het is nu 2 uur later.Nog niet klaar met douchen en bij de buren geweest???Er zijn meer mensen nieuwsgierig hoor Quote Link naar reactie
Marvin Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 Tis je van harte gegund Ivo !! Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef Edwin: Halloooooooooooo , het is nu 2 uur later.Nog niet klaar met douchen en bij de buren geweest???Er zijn meer mensen nieuwsgierig hoor We wachten gewoon Quote Link naar reactie
m coupe for life Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef Zedri: Niet erbij en toch aanweZig, ja, dat was je Ivo...We Zijn er vanuit gegaan dat je onder normale omstandigheden tijdens dit Nürburgring-treffen aanweZig was geweest met je blauwe snelheidsmonster Ivo.Omdat we allemaal op de hoogte Zijn van je huidige tegenslagen hebben we iets verZonnen om toch dat unieke Nürburgring gevoel dat wij beleefden met jou te delen.Dit treffen kwam immers tot stand via het forum waarvan jij de oprichter bent en als jij er niet was geweest dan...bladiebladiebla...nu wordt het te gevoelig... ;) We dachten dat de inhoud van het pakketje wel bij je Zou passen en hopen derhalve dan ook dat je er veel pleZier aan Zult beleven en dat je weet dat je niet alleen op de wereld bent en we van je houden en...bladiebladiebla...Damn...mijn emoties...ZerineuZ...De inhoud van het pakketje is je van harte gegund door:Aad & Ellie [ Die ons hartelijk kwamen uitZwaaien ]Adopat AnneWilkoBianca & JoostVDLBMW M-Optic Coconut EpuocHuub & ReinataIloonKarin & RichardBMarcelZ3MarvinM Coupé for life & huisvriend en gastrijder Math.NavigatorNot2Fast*Nicole*PiérreZ101 & bijrijder RenéR. HellenbrandRob & VeerleRoodkapje & MarijkeSledgehammerTobiastoeterYellowRiderZedri & Co-Piloot [ Math ]Mocht het onverhoopt niet passen dan verplichten we je bij deZe om tóch een deZer dagen mee naar de ring te gaan om het aldaar alsnog in de juiste maat te ruilen.[Na een rondje ring uiteraard... ]See Ya... Huisvriend??????Ik dacht toch dat ik de vriendin van coupe for life ben, of weten jullie wat meer als mij ????groet Reggie. Quote Link naar reactie
Huub Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef m coupe for life: Kruisvriend??????Ik dacht toch dat ik de vriendin van coupe for life ben, of weten jullie wat meer als mij ????groet Reggie. Quote Link naar reactie
The Shrike Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef m coupe for life: Kruisvriend??????Ik lees toch echt huisvriend. Is dit een Freudiaanse verspreking of "en purpose"??? Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 Thanx mannen (en vrouwen).Ik kreeg het pakketje een paar uur geleden aangereikt op Z3 Forum HQ. Ik snap dat jullie me groot inschatten, en het shirt past, zij het wat ruim, maar het is tof B) Tot mijn verassing zat er ook nog een vette Ring cap + sticker bij Echt bijzonder dat jullie aan mij gedacht hebben en dat jullie mij dit sturen Ik ben er zeer blij mee & zal het met trots dragen ;) ;) Quote Link naar reactie
m coupe for life Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef The Shrike: Ik lees toch echt huisvriend. Is dit een Freudiaanse verspreking of "en purpose"??? ik bedoelde ook huisvriend Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef Ivo: Thanx mannen (en vrouwen).Ik kreeg het pakketje een paar uur geleden aangereikt op Z3 Forum HQ. Ik snap dat jullie me groot inschatten, en het shirt past, zij het wat ruim, maar het is tof Tot mijn verassing zat er ook nog een vette Ring cap + sticker bij Echt bijzonder dat jullie aan mij gedacht hebben en dat jullie mij dit sturen Ik ben er zeer blij mee & zal het met trots dragen ;) :fiew: :fiew: B) ;) Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef Ivo: Thanx mannen (en vrouwen).Ik kreeg het pakketje een paar uur geleden aangereikt op Z3 Forum HQ. Ik snap dat jullie me groot inschatten, en het shirt past, zij het wat ruim, maar het is tof ;) Tot mijn verassing zat er ook nog een vette Ring cap + sticker bij Echt bijzonder dat jullie aan mij gedacht hebben en dat jullie mij dit sturen Ik ben er zeer blij mee & zal het met trots dragen :fiew: Ivo, hij is op de groei gekocht, zodat je er nog heeeeeeeeel lang mee kan doen B) ;) En al ben je eenmaal uitgegroeid en mocht hij dan nog iets te ruim wezen kan je hem iets warmer wassen Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef m coupe for life: Huisvriend??????Ik dacht toch dat ik de vriendin van coupe for life ben, of weten jullie wat meer als mij ????groet Reggie. Ik dacht nog: Effuh Reggie op stang jagen...blijkt het ook nog te lukken... -_- Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef Roodkapje: Ivo, hij is op de groei gekocht, zodat je er nog heeeeeeeeel lang mee kan doen -_- En al ben je eenmaal uitgegroeid en mocht hij dan nog iets te ruim wezen kan je hem iets warmer wassen De sticker is bewust in een bescheiden formaat gekoZen...dus het shirt mocht wat groter... Quote Link naar reactie
m coupe for life Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef Zedri: Ik dacht nog: Effuh Reggie op stang jagen...blijkt het ook nog te lukken... Pas op he!!!! -_- Quote Link naar reactie
Huub Geplaatst: 24 augustus 2006 Delen Geplaatst: 24 augustus 2006 schreef m coupe for life: Pas op he!!!! -_- Kijk maar uit met die Zedri het is een ratje Quote Link naar reactie
Zedri Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2006 schreef m coupe for life: Pas op he!!!! Ik pas altijd op... schreef Huub: Kijk maar uit met die Zedri het is een ratje Nee, geen ratje maar een oliefantje...ik heb namelijk geen staartje aan de achterkant maar een slurfje aan de voorkant... Jij bent toch een 'Rattum Frysia Rossum Sneaky' hé ??Ik een 'Elifantino Eroticum Limbossum Jeukom'... Quote Link naar reactie
Superduper Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 Strakke actie manne! Quote Link naar reactie
m coupe for life Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 maar nog steeds geen ;) van Ivo in zijn mooie shirt :D Quote Link naar reactie
RimBro Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 Ik heb het hem zien aan trekken, het past ongeveer wel fantasties Helaas geen :D , maar die komen vast en zeker ;) Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 het wordt "as I post" gewassen Het past RimBro nog beter ;)En net ff een stukje gereden in de :D QP om ff alles te smeren en door te blazen ;) Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 4 september 2006 Delen Geplaatst: 4 september 2006 ;) :D ;) :sleepy: :sleepy: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.