Ga naar inhoud

Vervolg op topic Z3 AANSCHAFFEN


Final

Aanbevolen berichten

ik ken ook genoeg verhalen uit directe omgeving dat ze bij UNIVE zeikers zijn. Als je alleen betaald is de bijdrage laag ja, maar wil je wat hebben van ze of als je al eens iets gehad hebt gaan ze gelijk zeiken als een reiger. Niet mijn clubje.

Nooit een probleem bij Unive gehad, ben daar al meer dan 30 jaar verzekerd, geen

enkel probleem gehad. snelle afhandeling geen gezeur over alarm ect.

Wat de premie betreft... daar kunnen de andere verzekeraars echt niet aan tippen!

Link naar reactie
  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nooit een probleem bij Unive gehad, ben daar al meer dan 30 jaar verzekerd, geen

enkel probleem gehad. snelle afhandeling geen gezeur over alarm ect.

Wat de premie betreft... daar kunnen de andere verzekeraars echt niet aan tippen!

Ik ben ook al jaaaaaaaaaaaaren bij Unive ! ;)

Nooit problemen en een (collectieve) goede premie ! :wave:

En voor de ZZZ 2.0 geen gezeur over een alarm ! :offtopic:

Link naar reactie
nee hoor, blijkbaar zijn er dus genoeg mensen met een goede smaak.

En ze hebben allemaal een zwarte :wave:

Zucht... smaak en kleur is iets persoonlijks.

Hou jij van blonde of een brunette.... Ik van het laatste, maar dat zal ook wel "fout" zijn.

Link naar reactie
Sledge

wat vind je van deze??

heb de eigenaar gesproken er zijn geen km standen geregistreerd in boekjes helaas. en volgens hem haakte 1 koper af omdat ie hem te duur vond, en dat hij wat moeizamer in z'n 5 gaat dan de rest van de versnellingen.

zie link

http://home.quicknet.nl/qn/prive/htc.vanhooff/

Sportstoelen - volgens mij zijn het de standaard stoelen?

Stuur verstelbaar in hoogte en diepte - ik moet de eerste ZZZ nog tegenkomen die dit heeft.

Is de HT inclusief?

Verder blijft het lastig. en blijft het verhaal ga met iemand kijken die er verstand van heeft, maak een proefrit en laat 'm zonodig keuren bij de ANWB.

Link naar reactie
Sportstoelen - volgens mij zijn het de standaard stoelen?

Stuur verstelbaar in hoogte en diepte - ik moet de eerste ZZZ nog tegenkomen die dit heeft.

Is de HT inclusief?

Verder blijft het lastig. en blijft het verhaal ga met iemand kijken die er verstand van heeft, maak een proefrit en laat 'm zonodig keuren bij de ANWB.

Hey Edwin bedankt voor de reactie!!!

ja incl HT

Danny

Link naar reactie
Hey Guys,

Ik ga zaterdag naar een z3 1.9 kijken in Eindhoven, deze staat op autoweek.nl bij occasions. De kleur is zwart en de prijs is 10.500

Is wel vorig jaar geimporteerd.

check please even of het wat is op het eerste oog.

Heb je deze auto nog bekeken? De auto staat volgens mij nog steeds te koop. Misschien is het wel wat voor mij...

Link naar reactie
Heb je deze auto nog bekeken? De auto staat volgens mij nog steeds te koop. Misschien is het wel wat voor mij...

Hey Michiel,

nee heb niet gekeken omdat de eigenaar een dubieus verhaal afsteekt.

allemaal van die gekke verhalen, ja heb hem een paar maanden, maar gezins uitbreiding. of de ander zegt ja heb hem 2 maanden maar ik ga samen wonen. ja ja ....... nou DAAAAAAAAG

er staan er zat te koop die van 1e of 2 eigenaar zijn aantoonbaar.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik ben nog niet echt actief hier op het forum (lees wel veel), maar ik ben nog wel steeds op zoek naar een mooie Z3. Nu kwam ik de volgende auto tegen:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...df%3D1%26fta%3D

Ik heb het autobedrijfje even gebeld en gevraagd naar de onderhoudshistorie, maar die was helaas niet meer aanwezig. Wel geeft hij 3 maanden garantie op de motor en de draaiende onderdelen.

Uitgaande van de informatie in de advertentie, is dit mogelijk wat? Of is het verstandig bij het ontbreken van de onderhoudshistorie direct af te haken?

Link naar reactie

Mm, een handelaar zo te zien. Geen garage-achtige behuizing. Vreemd dat er geen historie aanwezig is. Die gooi je toch niet weg, als 'ie er is? Niet als eigenaar en niet als handelaar.

Geen enkele BOVAG garantie, zo te zien op zijn site, dus garantie naar eigen maatstaf?

Je kunt de gok nemen, prijs is IMHO niet abnormaal. Maar verder kijken naar een ZZZ met op z'n minst (!) een volledige historie lijkt mij vele malen verstandiger.

Link naar reactie

ok, bedankt voor je reactie. Ik had er zelf ook al niet zo'n goed gevoel bij, en bij twijfel dus niet doen!

Ik heb ook eens bij Target (www.targetweb.nl) gekeken. Daar staat o.a. een zwarte 1.8 met 108.000 kilometers op de teller en met een onderhoudsboekje. Prijs is 8.200 euro, maar excl. bpm natuurlijk. Volgens een online bmp calculator komt er zo'n 750 euro bpm bij.

Misschien is het de moeite waard om hier eens naar te gaan kijken?

Deze dus: http://www.targetweb.nl/shop/article.asp?article=27241 (trage site!)

Link naar reactie
Zo op het eerste gezicht een nette ZzZ voor een hele redelijke prijs van een handelaar af.

Er zijn je nu verschillende voorgegaan bij Target, tot nu toe met goede ervaringen.

Met Chris eens. ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vorige week heb ik met Martin-Z3 gesproken over zijn aankoop bij Target. Zijn ervaringen zijn erg goed dus ik ben van plan hier in ieder geval eens te gaan kijken (ze hebben tenslotte een paar zwarte Z3's staan, mijn favoriete kleur).

Nu ben ik echter ook nog een andere Zzz tegengekomen, deze:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/partn...re=&p_post=

Ik heb al even wat meer info hierover opgevraagd: het is een auto uit 1996 die in 1997 is ingevoerd vanuit New York. Op papier ziet de auto en de prijs er goed uit, full option, hardtop en 6 maanden bovag garantie. Wat ik mij alleen nog even afvraag is of een Amerikaanse Z3 hetzelfde is als een Europese, en dan met name de ophanging. Meestal zijn Amerikaanse auto's veel slapper geveerd, weet iemand misschien of dit ook het geval is bij de Z3?

Ik heb donderdag een vrije dag dus wil weer op pad gaan voor een Z3. Twijfel alleen nog even of ik naar bovenstaande auto in Alkmaar ga of dat ik naar Target in Eindhoven ga...

Link naar reactie
Vorige week heb ik met Martin-Z3 gesproken over zijn aankoop bij Target. Zijn ervaringen zijn erg goed dus ik ben van plan hier in ieder geval eens te gaan kijken (ze hebben tenslotte een paar zwarte Z3's staan, mijn favoriete kleur).

Nu ben ik echter ook nog een andere Zzz tegengekomen, deze:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/partn...re=&p_post=

:D Rare kleur zwart die groene :thumbup:

Link naar reactie
:( Rare kleur zwart die groene :wub:

Jaja, ik weet het ;)

Die rand op het dashboard was mij nog niet opgevallen, ik vind het niet echt mooi eigenlijk. Het stuur ziet er inderdaad niet uit, maar dit is volgens mij makkelijk te vervangen. Al met al heb ik toch wel mijn twijfels bij deze auto. Daarom ga ik donderdag eerst maar eens bij Target in Eindhoven kijken.

Zoals ik al vertelde heb ik even met Martin-Z3 "gesproken" over de handelingen die verricht moeten worden om een auto bij Target te kopen en vervolgens in te voeren. Ik zit echter nog met één probleempje: hoe krijg ik een Z3 na aankoop bij Target zonder kenteken naar mijn huis gereden? Zijn hier ook kentekenplaten voor één dag voor te krijgen? Ik weet inmiddels dat er kentekenplaten voor één dag zijn om naar de keuring te kunnen rijden. Zijn deze platen ook niet te gebruiken om i.p.v. naar de keuring te rijden, gewoon naar huis te rijden?

Link naar reactie

US import zou ik alleen uit Californië overwegen, verder volgens mij alleen maar nadelen, zeker met die slechte brandstof daar. Ik zou absoluut gewoon een EURO kopen, aanbod genoeg :wub:

Link naar reactie

OK, duidelijk verhaal. Wederom bedankt voor de reacties.

Ik zie af van die US Z3, had er toch al mijn twijfels bij. Ik ga donderdagmiddag kijken bij Target Eindhoven!

Mocht er een interssante auto bijstaan, twijfel ik nog of ik een Dekra occasionkeuring laat uitvoeren of dat ik er een "gewoon" iemand met verstand van zaken naar laat kijken. Het enige probleem is dat ik niemand in mijn omgeving ken met enig technisch verstand van auto's...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.