Ga naar inhoud

Vervolg op topic Z3 AANSCHAFFEN


Final

Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat misschien ook wel beter werkt is als je je even registreert, dat praat wat persoonlijker.

Overigens moet een geintje kunnen, dat relativeert onze "gefreaktheid" enigszins.... :thumbup:

Ter uwer info

Ik ben reeds geregistreerd, vergeet mijn onwetendheid dat ik corresponder zonder te zijn ingelogd :schater::schater::schater:

Kan tegen een geintje, maar meerder malen dezelfde grap in één TOPIC is een overkill :thumbup:

Link naar reactie

Jongens wat moeten we dan met al die 1.9 en 1.8 modellen als iedereen een 2.8 gaat aanschaffen?

Ik zou in jou geval ook voor een 4 cilinder gaan want als je toevallig een 2.8 vindt voor de prijs die jij wilt uitgeven lijkt het me niet echt bepaald de beste, zoek een mooie 1,9 16v en dan ga je lekker toeren en kijken of je zo'n Z leuk vindt des te meer plezier heb je als je later besluit een 2.8 te nemen.

Dr. Dré :wave:

Link naar reactie
Jongens wat moeten we dan met al die 1.9 en 1.8 modellen als iedereen een 2.8 gaat aanschaffen?

Ik zou in jou geval ook voor een 4 cilinder gaan want als je toevallig een 2.8 vindt voor de prijs die jij wilt uitgeven lijkt het me niet echt bepaald de beste, zoek een mooie 1,9 16v en dan ga je lekker toeren en kijken of je zo'n Z leuk vindt des te meer plezier heb je als je later besluit een 2.8 te nemen.

Dr. Dré :newblush:

:wave:

Link naar reactie

En hij is groen :newblush: Moet je van houden. MOCHT je besluiten om deze te verkopen en voor een 2.8 te gaan, houd er dan rekening mee dat een groene lastig verkoopt. Dat geeft je echter wel een goede onderhandelings positie om hier flink wat van de prijs af te kletsen want ik vind 11.000 voor een vrij standaard GROENE een beetje erg veel geld voor het hedendaagse prijsniveau en het feit dat de zomer afgelopen is.

OZ wielen??? Het lijken mij bijna de standaard type 18 velgen (die idd erg mooi zijn :wave: )

Link naar reactie

Gaan we weer <zucht> over kleur............

Als jij groen mooi vind, ga je gewoon voor groen al dat ge....... over als je de auto weer verkoopt. Je koopt een auto omdat je hem mooi vind en niet altijd met in je achterhoofd om hem weer te verkopen... toch????

Koop dan geen auto, hoef je ook geen zorgen over waarde verlies te maken (als je hem weer wilt verkopen) :wave:

Link naar reactie
Sledge bij deze ga ik kijken zondag

weet niet of de link werkt, kijk anders op speurders.nl type bmw z3 in, staat voor 11.000 euro uit oudkarspel. org hollandse auto. km stand 63.000

http://www.speurders.nl/autos/bmw/22281781...mw0210z3.284.99

is dit wat Sledge of niet?

Zie dat er klasse 1 alarm in zit. verzekering eist minimaal klasse 3 alarm als je hem tegen diefstal verzekerd.

Neem dit even mee in de totaalprijs :wave::newblush: km stand is goed, succes :newblush:

Link naar reactie
Gaan we weer <zucht> over kleur............

Als jij groen mooi vind, ga je gewoon voor groen al dat ge....... over als je de auto weer verkoopt. Je koopt een auto omdat je hem mooi vind en niet altijd met in je achterhoofd om hem weer te verkopen... toch????

Koop dan geen auto, hoef je ook geen zorgen over waarde verlies te maken (als je hem weer wilt verkopen) :newblush:

Al kocht ie een roze... wat interesseert mij dat nou? Ik geef alleen wat advies vanuit mijn oogpunt, precies waar dit topic over gaat. Als jou dat op de een of andere manier verveelt, Chris, ga je toch lekker een anderr topic lezen? :wave:

Link naar reactie

Wat mij opvalt is dat er een 2.8 bumper op zit, en dat het afdekplaatje van de airbag los zit. Navragen of de auto eens schade heeft gehad kan dus geen kwaad. Ziet er verder heel netjes uit, en in combinatie met witte knipperlichten een sjieke kleur (IMHO :wave: )). Reken voor een goed klasse 3 alarm nog eens €800,- à €1000,-, dus houdt hier rekening mee.

Link naar reactie
Bij mijn verzekeringsmaatschappij (fbto) is dat overigens niet nodig.. 100,- p.m. vol casco.

:D ;) vreemd, zit ook bij FBTO en wilden er toch echt een klasse III in voor voll. casco.

Link naar reactie

Zelf stond ik er toen ook van te kijken hoor. Ik heb toen nog via de dealer, voordat ik de :) ging verzekeren, na laten kijken of er bij mij een klasse III in zat (wat ook het geval was) en wilde dat toen nog doorgeven aan de maatschappij maar dat was niet nodig zei de dame aan de telefoon.

Link naar reactie
Zelf stond ik er toen ook van te kijken hoor. Ik heb toen nog via de dealer, voordat ik de :) ging verzekeren, na laten kijken of er bij mij een klasse III in zat (wat ook het geval was) en wilde dat toen nog doorgeven aan de maatschappij maar dat was niet nodig zei de dame aan de telefoon.

Verzekering checkt bij SCM of jouw auto een geregistreerd alarm heeft zie HIER

Link naar reactie
Tip: Unive, geen alarm nodig voor auto's onder de catalogus waarde van € 50.000.

€75 per maand voor mijn 1.9 (1996) inclusief inzittenden en geen eigen risico (6 jaar schadevrij). All Risk

Univé wilde mijn leaseverklaring niet overnemen. Al poosje geen eigen auto meer dus gaf problemen bij verzekeren van de ZZZ. Gelukkig nam FBTO 'm wel over.

Link naar reactie
En hij is groen :wave: Moet je van houden. MOCHT je besluiten om deze te verkopen en voor een 2.8 te gaan, houd er dan rekening mee dat een groene lastig verkoopt. Dat geeft je echter wel een goede onderhandelings positie om hier flink wat van de prijs af te kletsen want ik vind 11.000 voor een vrij standaard GROENE een beetje erg veel geld voor het hedendaagse prijsniveau en het feit dat de zomer afgelopen is.

OZ wielen??? Het lijken mij bijna de standaard type 18 velgen (die idd erg mooi zijn ;) )

Mag ik even opmerken dat er meerdere kleuren groen zijn geweest. Ikzelf heb een boston grun, dwz een metallic groen met een parelmoereffect. Op foto's lijkt hij daarom ook altijd blauw. Tot op heden alleen maar positieve reakties op gehad. Tip: wel blinkend houden, dus poetsen!

Groen is in ieder geval niet zo'n "grijze" muis tussen de zilveren, zwarte en blauwe exemplaren. Zoals ChrisXL al opmerkte, kleur is heel persoonlijk.

Final, succes met je zoektocht.

Link naar reactie

ik ken ook genoeg verhalen uit directe omgeving dat ze bij UNIVE zeikers zijn. Als je alleen betaald is de bijdrage laag ja, maar wil je wat hebben van ze of als je al eens iets gehad hebt gaan ze gelijk zeiken als een reiger. Niet mijn clubje.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.