Ga naar inhoud

Vervolg op topic Z3 AANSCHAFFEN


Final

Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Inderdaad, wees nou verstandig en bespaar jezelf de moeite om net als zoveel hier eerst een 1.8 te kopen en heel snel te beseffen dat het echt niet leuk is om eruit getrokken te worden door volvo's en andere leasebakken;)

Het moet inderdaad minimaal een 1.9 worden, maar 9 van de 10 die ik al gebeld heb lijkt me niets.

alles geimporteerd, geen boekjes etc.

er staat wel een 1.8 1e eigenaar, hardtop, boekjes, aankoopsbewijs etc voor 11.500 maar ja dat is een 1.8

denk dat het het erg moeilijk wordt een 1.9 te vinden in het zwart of blauw rond de 10.000-11.000 euro. :thumbup:

misschien moet ik maar zelf naar Duitsland

Link naar reactie
En zelfs met een 2.8 loop je goede kans dat je er door een Volvo station diesel ofzo uitgeacceleerd wordt op de snelweg :thumbup:

Of die Toyota cleanpower diesels zijn helemaal snel (ik heb er in gereden)

ik vind jullie allemaal stuk voor stuk vriendelijk z3'jers maar NOGMAALS GEEN 2.8

heb je een zwarte of blauwe 1.9 graag. NIET MEER VERMOGEN

Link naar reactie

Zou je moeten uitrekenen, is weer net iets jonger maar wel wat meer kilometers. (wat bij een goed onderhouden auto weinig uitmaakt.)

Deze toch?:

http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oi...=9&cache=no

Stuur in hoogte verstelbaar, is nooit een optie geweest op de Z3. Verder ziet het eruit als een nette auto met een paar leuke opties.

Link naar reactie
Zou je moeten uitrekenen, is weer net iets jonger maar wel wat meer kilometers. (wat bij een goed onderhouden auto weinig uitmaakt.)

Deze toch?:

http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oi...=9&cache=no

Stuur in hoogte verstelbaar, is nooit een optie geweest op de Z3. Verder ziet het eruit als een nette auto met een paar leuke opties.

Bedankt voor het actief meedenken!!

o ja voor dat ik het vergeet die 80.000 KM is dat niet een dubieuze stand?

Link naar reactie
o ja voor dat ik het vergeet die 80.000 KM is dat niet een dubieuze stand?

dat is een kwestie van goed de boekjes controleren.

Verder goed de stoelen en stuur controleren op overmatige slijtage.

Afhankelijk van hoe de auto is gebruikt kan het best. Ik gebruik de mijne ook alleen als het mooi weer is.

Link naar reactie
Wij vinden jouw ook vriendelijk, maar je luistert niet :)

:m:

ik denk dat je bedoelt, dat ik beter een 2.8 kan nemen?

goed met dat idee hier weer een weerwoord : Ik ben 23 en niemand gaat mij met een 193PK waggie verzekeren. :nono:

Link naar reactie
Nou ja, de verkoop brengt ook al veel emoties met zich mee. -_-

Is eigenlijk net als zwanger zijn, hormonen gieren in 't rond, je gaat allemaal onzin uitkramen....

Shrike heeft gewoon een postnataledepressie :nono:

Maar even serieus:

Heb je het premieverschil al opgevraagd tussen een 1.9 en een 2.8? Ik geef toe dat ie moeilijk verzekerd is te krijgen maar Delta Loyd moet je maar eens vragen.

Dan nog iets: voor een Z3 is 80.000 helemaal niet gek. Hij wordt erg veel als 2e auto gebruikt. Ik kocht b.v. de mijne met 64.000 (aangetoond!) en verkocht hem juist met 80.000 Ik zou dat ook een beetje als streef km trage aanhouden.

Nog even dit: (wellicht ten overvloede maar ik kan het niet vaak genoeg blijven herhalen)

ALTIJD EERST LATEN KEUREN!!!!!!

Link naar reactie
Is eigenlijk net als zwanger zijn, hormonen gieren in 't rond, je gaat allemaal onzin uitkramen....

Shrike heeft gewoon een postnataledepressie -_-

Maar even serieus:

Heb je het premieverschil al opgevraagd tussen een 1.9 en een 2.8? Ik geef toe dat ie moeilijk verzekerd is te krijgen maar Delta Loyd moet je maar eens vragen.

Dan nog iets: voor een Z3 is 80.000 helemaal niet gek. Hij wordt erg veel als 2e auto gebruikt. Ik kocht b.v. de mijne met 64.000 (aangetoond!) en verkocht hem juist met 80.000 Ik zou dat ook een beetje als streef km trage aanhouden.

Nog even dit: (wellicht ten overvloede maar ik kan het niet vaak genoeg blijven herhalen)

ALTIJD EERST LATEN KEUREN!!!!!!

Altijd eerst laten keuren?? als je APK bedoeld :schater::schater: geen enkele zin

ANWB keuring, ja.... maar goed daar kunnen we ook niet in de motor kijken.

betreft de 2.89 ik rij 1500 KM per maand, wordt een dure grap 1 op 9 1 op 8

maar goed ik heb al weer een paar mooie z3 tjes op het oog/

Link naar reactie

Als je zuinig wil gaan rijden moet je een Smart kopen -_- Zoveel MEER verbruikt een 2.8 trouwens niet. Het hangt VEEL MEER af van hoe en waar je rijdt. Op de snelweg rij je makkelijk 1 op 13 in de stad reed ik meestal 1 op 9.5 a 10 (9.5 met file, 10 met rustig verkeer)

Overigens bedoel ik natuurlijk een ANWB keuring. :blink:

Natuurlijk kunnen ze niet in het blok kijken maar ze doen wel een lektest enzo. Ze zijn er zo 3 a 4 uur mee bezig hoor. Die gasten hebben er heus wel verstand van.

Link naar reactie
precies, hebben we over een paar maanden weer een 1.9 te koop en heeft Ivodl alsnog zijn 2.8 verkocht -_-

het begint nu licht te irriteren, dit commentaar.

p.s alleen nuttige info in deze topic plaatsen. neem een voorbeeld aan SLedge die zoekt ZELFS mee naar een goede Z3!!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.