Ga naar inhoud

Baksteen door mijn raam


corabossers

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik weet het, ik ben al lang niet meer op het forum geweest én "kom alleen als ik een probleem heb". En inderdaad, weer een probleem alleen kan niemand van het forum me een oplossing bieden. Lucht alleen even mijn hart omdat ik niet meer kan slapen:

Zet ik alles op alles om mijn Z3 nog te kunnen blijven rijden (zit financieel even krap), vinden een paar knapen het blijkbaar leuk om een baksteen door mijn passagiersraam te gooien. Vannacht om 04:00 uur wakker geworden van een keiharde knal, mijn autoalarm én een van de buurmannen die keihard begint te schreeuwen. Ik nog denken dat mijn alarm afging door de knal (luchtdruk, onweer, wat dan ook), blijken 3 knapen een baksteen door mijn raam gegooid te hebben. Ze hebben "gelukkig" geen tijd gehad om wat uit mijn auto te jatten omdat de buurt meteen wakker was. Tja, en daar sta je dan. Te trillen van schrik en .... nou ja. En de politie nog vragen of slachtofferhulp moest komen nadat hij me zei dat zo'n auto wel in het oog valt. Zucht, voel ik me lekker veilig bij. Bedankt!

Zo, toch even met jullie Z3-rijders gedeeld. Ik ga nóg maar een kopje koffie pakken en wacht op het telefoontje van CarGlass, straks om 08:00 uur.

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Van dit soort berichten wordt ik alleen nog maar verdrietig!

Boos worden heeft geen zin meer omdat we voortaan te maken hebben met een zooitje

gestoorde jeugd. Mij heeft dit soort flauwekul door de loop van de jaren al enkele duizenden

Euro's gekost, dus ik weet wat je voelt.

Als men de auto had willen stelen denk ik overigens niet dat je zoveel kabaal gaat maken

door een steen door de ruit te gooien... puur vandalisme! Daar krijgen ze nl een stijve van !!

Hoe dan ook... een Z kan je volgens mij niet aan de straat laten staan.

Als ik geen mogelijkheid meer zou hebben om de auto binnen te zetten ging die

morgen nog in de verkoop!

Cora, sterkte! En zoek snel een slaapplaatsje voor je ZzZ B)

Link naar reactie

Klote zeg, en natuurlijk hebben ze niemand kunnen vinden die het had gedaan .....

Succes Cora, ik hoop dat het snel opgelost wordt , en dat je geen afstand van je ZZZ hoeft te doen.

Link naar reactie

Cora, what can I say ;) .......... Dit soort kleine ettertjes moesten ze (samen met hun ouders) tegen de muur zetten!!

Hoop dat je behalve het ruitje geen andere schade hebt.

Enne je mag altijd posten als er iets is hoor..................... :angry: hoef je niet speciaal één van de dagelijkse veel-posters voor te zijn..

Opmerking van de politie had je naturrlijk kunnen verwachten, wat een stelletje @$#!! ;)

Sterkte, doe maar rustig aan ( je kan er toch niks aan doen verder) en laat eens wat van je horen,........... heb ik ook niet echt gedaan, maar komt wel goed :P

Link naar reactie
;) is ie wel afgestoft? Hij was een beetje vies toen ik 'm ging halen :P (toen ie nog in een zilveren deur zat) Of heb je de ruit uit m'n oude deur gehaald?

Wie wat bewaard heeft wat :angry:

Deze zit idd. nog onder het stof en er zal nog wel wat meer bij gekomen zijn, dit ruitje kwam uit de zilveren deur ;) ;)

Link naar reactie

Hoi Lieve Allemaal,

Dank jullie wel voor de fijne reacties. Doet me goed .. ;)

Ik ben net terug van Heerenveen. CarGlass heeft er een plastic ruitje in gezet waar ik maar 80 km per uur mee mag rijden :P dus de auto van mijn broer geleend om straks naar Den Bosch te rijden en meteen mijn auto veilig bij hem in de schuur.

Er is buiten het raam verder niets beschadigd; de baksteen heeft zijn vlucht van het raam rechtstreeks naar de pedalen gemaakt. Mijn navigatiesysteem zit er nog in. Dat is het voordeel van schreeuwende buurmannen na die keiharde knal :angry:

Wat ik het meest K! van alles vind? Gebeurt me dit midden in een vreemde stad, dan is het "alleen maar" schade. Nu is het onder de carport vlak voor mijn voordeur gebeurd en voelt het als "inbreuk op mijn gevoel van veiligheid". Snappen jullie het verschil? Een paar meter onder mijn slaapkamerraam lopen die k*&%(&*^-jong rond! Dat vind ik dus het ergste van alles!

Op het politiebureau bleek trouwens dat er iemand anders óók aangifte van inbraak in zijn auto deed (zijn ipaq gestolen). Die man woont een straat verder op. Dus een schrale troost .. het was niet puur vandalisme maar het ging om mijn navigatiesysteem. Tja, had ik 'm er maar uit moeten halen. Silly me, dacht dat ik hier in dit "durp" nog betrekkelijk safe woonde". Not dus. Gniffel, die klojo's hadden langs moeten komen toen ik zelfs mijn kap open had laten staan ;)

Anyway .. het leed is bijna weer geleden. Vannacht slaap ik veilig in een ander huis, morgen zie je ook niets meer aan mijn Z3 (krijg zelfs een schoon raam!!! Joepie! ) en gaat Coortje weer lachen.

En mijn Z3-tje: ik eet nog liever droog brood dan dat ik 'm weg moet doen. Dus jullie zijn gewaarschuwd: zodra ik wat meer te makken heb rij ik graag weer ritjes mee. Dus hopelijk tot gauw!

Lieve groetjes,

Cora

Link naar reactie

snap wel wat je bedoelt ja. De carport is toch onderdeel van je huis en daar zijn ze dan "binnen" geweest. Is toch anders dan bij de stoep voor de deur of inderdaad in andere stad.

"Gelukkig" was het niet zomaar vandalisme. Kun je in ieder geval wat rustiger slapen als je weet dat je navi eruit is. Anders lig je toch wakker te wachten op de volgende keer dat ze langskomen.

Link naar reactie

Hoi Cora,

Het is inderdaad in en in triest. :P

Troost je met de gedachte, dat ze uit waren op je NAVI en dat het niet persoonlijk bedoelt is, dus deze gebeurtenis mag geen inpact hebben op een goede nachtrust en moet geen aanleiding geven tot angstig gedrag!!! ;)

Hoop dat het tij weer gauw voor je keert en dat we spoedig weer van je mogen vernemen.

We leven met je mee. :angry:

MarZZZel

Link naar reactie

Het blijft kl.te dat mensen niet met hun tengels van andermans spullen kunnen afblijven.

Laatst probeerde een jochie (jaartje of 8 a 10) uit de buurt m'n BMW embleem van de achterklep te jatten. Terwijl deze gewoon op m'n eigen uitrit geparkeerd stond. Ik kan het natuurlijk niet echt bewijzen maar hij was duidelijk niet geinteresseerd in de bloemetjes in m'n voortuin. En de Z bewonderen met je neus ongeveer op het embleem doe je ook niet.

Ik heb 'm even duidelijk laten weten dat als ik ook maar 1 vingerafdruk op de Z van 'm tegenkom dat de rekening (zelfs van de wasserette :D ) via mijn advocaat (ook al heb ik die niet) bij z'n ouders op de deurmat ligt. Misschien begreep tíe het niet allemaal, maar ik geloof wel dat ie schrok....

Dus ik hoop dat ie er van leert en het verder uit z'n hoofd laat... in ieder geval loopt ie met een hele grote boog om de Z heen.... Dreigen met politie bellen helpt al lang niet meer bij dit soort ventjes... Maar wie weet behoed ik hem zo van een slechte toekomstige "carriere"...

Maar gelukkig nog verder niet meegemaakt, maar ik denk dat iedereen wel een keer aan dit soort vandalisme moet geloven...

Ik haal de auto altijd leeg. Geen mobiel, geen navi, zelfs de laadsnoertjes en de houders eruit of onzichtbaar opgeborgen.

Succes Cora, keep up your smile.... :thumbup:

Link naar reactie

Hi All,

Ik heb afgelopen nacht als een roosje geslapen ... in mijn eigen huis! Ik heb me zoals vanouds totaal veilig gevoeld en nog mooi gedroomd ook :party: Ik lach dus weer én geniet van mijn nieuw raampje. Oh, wat is íe (nog) mooi schoon :party:

Oh ja, financieel gezien gaan de betere tijden ook aanbreken! Vanaf september weer lekker stap voor stap meer afspraken in mijn agenda staan dus ook zicht op een normaal inkomen om mijn Z3 op de weg te houden én 'm ook maar eens te verwennen met 4 nieuwe bandjes en een beurt ;)

Oh ja, uhm, Ruud, staat je aanbod nog? Wil jij de nieuwe banden nog leveren en monteren (ipv de BMW garage?). En de beurt + keuring mag natuurlijk ook! :)

Link naar reactie
Hi All,

Ik heb afgelopen nacht als een roosje geslapen ... in mijn eigen huis! Ik heb me zoals vanouds totaal veilig gevoeld en nog mooi gedroomd ook :party: Ik lach dus weer én geniet van mijn nieuw raampje. Oh, wat is íe (nog) mooi schoon :party:

Oh ja, financieel gezien gaan de betere tijden ook aanbreken! Vanaf september weer lekker stap voor stap meer afspraken in mijn agenda staan dus ook zicht op een normaal inkomen om mijn Z3 op de weg te houden én 'm ook maar eens te verwennen met 4 nieuwe bandjes en een beurt ;)

Oh ja, uhm, Ruud, staat je aanbod nog? Wil jij de nieuwe banden nog leveren en monteren (ipv de BMW garage?). En de beurt + keuring mag natuurlijk ook! :)

Aanbod staat nog hoor, en beurt en keuring geen probleem :D

Link naar reactie
Ik heb 'm even duidelijk laten weten dat als ik ook maar 1 vingerafdruk op de Z van 'm tegenkom dat de rekening (zelfs van de wasserette :D ) via mijn advocaat (ook al heb ik die niet) bij z'n ouders op de deurmat ligt. Misschien begreep tíe het niet allemaal, maar ik geloof wel dat ie schrok....

8 a 10 jaar, net niet aan de joint...je had ook

hEy fUckAH...oPZoutUh oF Ik sTop eEn bReEZaH in jE rEet...

kunnen Zeggen, dat begreep die Zeker... :D

Link naar reactie
8 a 10 jaar, net niet aan de joint...je had ook

hEy fUckAH...oPZoutUh oF Ik sTop eEn bReEZaH in jE rEet...

kunnen Zeggen, dat begreep die Zeker... :D

Bedankt voor de tip :D

Ach ik hou niet zo van schreeuwen op straat..... en dat laatste kan ik niet waarmaken, had geen breezer in huis :nono:

Nu is ie nog onder de indruk als ik z'n ouders inlicht. Over een paar jaar houdt die optie ook op. :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.