Ga naar inhoud

Net een schone cabrio-top


DeSeend

Aanbevolen berichten

;)

Mijn ZZZ staat onder de carport bij mijn ouders.

Ze hebben nog 3 schatjes thuis wonen, hun katten. WITTE welteverstaan! Als die losgelaten worden zijn ze vooral druk met zonnen --> op de autos natuurlijk, en welk dak is mooier dan een ZACHT dak!? :)

Dus ik kon ongeveer elke middag mijn dak stofzuigen. :thumbup: Ook al hebben ze een hoog aaibaarheidsgehalte: ik kon hun nek wel omdraaien!!!

Maar na even een goed gesprek met ze gehad te hebben, hebben we nu besloten dat ze voortaan een oud gordijn over mijn auto leggen voordat ze erop gaan liggen. En nu zijn we weer vriendjes :thumbup:

Martin Gaus, eat your heart out!

grr2.jpg

grrr.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wacht maar tot ze ontdekt hebben hoe lekker het is om met uitgestoken nagels vanaf het dakje via de achterruit op de achterklep te glijden -_-

Anne

Yep, kostte me rit naar de scratch-repair.. B) Was niet eens één van mijn katten. En voor hun is de garage verboden terrein!

Link naar reactie

Mijn buurvrouw houdt hier zo'n 8 zwerfkatten op de been :angry:

Dan heb je wel zo'n beetje een idee hoe ik mijn auto binnen zet...

- Alle gaten en kieren zijn gedicht met gewapend Pur-schuim

- Er is een gesloten infra roodcamera-circuit

- In de directe omgeveving liggen diverse booby-trapps

- Voordat ik de deur sluit spuit ik mijn stalletje vol met traangas

De laatste tijd geen problemen meer hier... :P

Link naar reactie

Stick-It Opruiming

stickit2.jpg

Verwijder vuil met de Stick-It Roller.

Profiteer nu van ruim 65% korting.

Betaal nu slechts € 9,95 in plaats van € 29,95.

Maak met de Stick-It kleding, vloeren, muren en zelfs de bekleding van de auto schoon. De Stick-It Roller trekt het vuil aan als een magneet. Verwijder stof, haren, zand en vuil door met de Stick-It Roller over het oppervlak te rollen. Het vuil blijft aan de roller kleven. U kunt de Stick-It Roller oneindig vaak gebruiken. Maak de Stick-It simpelweg schoon met warm water, wacht tot hij droog is en gebruik hem opnieuw.

Pakket bevat:

Vloerroller met telescoopsteel

Handroller

Kleine kledingroller

Bestel nu ook een extra rol Stick-It voor € 5,95 in plaats van € 9,95

*Dit is een OP=OP product, raadpleeg de Algemene Voorwaarden.

Tot zover deze commerciele break...... :thumbup:

Ook verkrijgbaar bij de Pr.x.s voor 3 euri in roze uitvoering... en werkt bij mij perfect...

Link naar reactie

Er is ook een spray in de dierenwinkels te krijgen wat katten afschrikt. :blink: Het is een soort schoonmaakmiddel wat vaak gebruikt wordt om katten"zeik" te verwijderen. Tegelijk laat het spul één of ander luchtje na, wat voor katten blijkbaar zo dominant is dat ze er liever niet in de buurt zijn. Voor ons is het reukloos.

Ik heb dat vaker op m'n kap gebruikt en het werkt. Alleen als je auto vaak in de regen staat moet je het vaker aan gaan brengen.

Helaas weet ik niet meer hoe het heet. Ik heb het spul al jaren niet meer nodig.............. :drank: garage.

Link naar reactie
Er is ook een spray in de dierenwinkels te krijgen wat katten afschrikt. :) Het is een soort schoonmaakmiddel wat vaak gebruikt wordt om katten"zeik" te verwijderen. Tegelijk laat het spul één of ander luchtje na, wat voor katten blijkbaar zo dominant is dat ze er liever niet in de buurt zijn. Voor ons is het reukloos.

Ik heb dat vaker op m'n kap gebruikt en het werkt. Alleen als je auto vaak in de regen staat moet je het vaker aan gaan brengen.

Helaas weet ik niet meer hoe het heet. Ik heb het spul al jaren niet meer nodig.............. ;) garage.

Kattenschrik.

Ruikt naar sinaasappelschillen en daar houden katten niet van. Je moet het wel vaak sprayen en het plakt een klein beetje.

Link naar reactie
Nou weet ik toevallig óók dat koffiedrap door katten als onpretvol wordt ervaren .... :schater:

klopt ja, daar heeft Nadia net een perkje naast het huis mee volgegooid. Schijten de tuin vol en zijn niet eens van ons :)

Link naar reactie

Het zijn lieve beesten maar ze moeten wel van de Zettie's afblijven :D

Flitsen dan net onder de elektrische garagepoort door als ik ze dichtmaak, kan ik hem weer opendoen en de katten eruit jagen, soms zie ik het niet en dan heb ik hem weer plakken, haren op het dak en soms krassen op de lak :D

Link naar reactie
Nou weet ik toevallig óók dat koffiedrap door katten als onpretvol wordt ervaren .... :schater:

Dus dan ligt je tuin vol met koffiedrap ipv een kattendrol... Hahahaha

En een kap vol met koffie lijkt me ook niet ideaal...

BTW, zoveel koffie drink ik niet -_-

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.