Ga naar inhoud

Vreemde beugels ??

IvoZ3

Aanbevolen berichten

Hallo forummers,

Kan iemand mij vertellen waar de beugels precies van zijn op de foro's.

Ik vermoed van een windscherm maar heb geen flauw idee welke?

Herkent iemand deze beugels en heeft iemand zo'n scherm te koop?

Ivo

scherm001el5.jpgscherm002vf0.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helemaal Sledgehammer!! Dit zoek ik dus.

Iemand?

Sledgehammer heeft inderdaad gelijk, het is het type welke gebruikt wordt voor de '96 en '97 ZZZ.

Normaal gesproken kan je ze eenvoudig de/monteren door het windscherm er gewoon op te drukken en ze zijn middels 2 slotjes te beveiligen voor diefstal en hebben de mogelijkheid naar achteren te scharnieren.

Met een inbussleutel kan je het deel wat je hebt gefotografeerd losdraaien en moet je op de inbusbout een lichte klap geven, zodat je de houder eruit kunt trekken. (Zit ongeveer bevestigd als een fietsstuur)

Mocht je de houder eruit hebben, dan kan je rubberen doppen in de dan zichtbare rollbarbuizen drukken om weer een mooi egaal geheel te krijgen.

Ze worden wel eens aangeboden op marktplaats en zitten (vind ik) erg goed en werken erg goed.

Suc6

MarZZZel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in