Ga naar inhoud

Doornbos

BaZ3

Aanbevolen berichten

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik had het gehoord... Nice..

Zouden zijn tanden er nog inzitten? 'normaal' asfalt lijkt me niet prettig rijden met zo'n auto.

Er zijn wel wat verschillende verhalen over die flitser: pakte die de auto nu wel goed op of niet? DAt hij geen bekeuring krijg das duidelijk, maar ik ben benieuwd of de apparatuur nog steeds werkt. Bij Topgear testte ze een keer een oude Gatso, en die gaf het rond de 270 al op...

Link naar reactie
Rechte-weg-coureur. Dat kunnen we allemaal wel.

Staat meestal aardig wat wind daar, dus met die snelheden is dat best irritant :D

Tja, die M6 van laatst ging 340km/h, dus waar praten we over? -_-

Op de teller :) , maar meer mensen zien dit filmpje en ik weet bijna zeker dat je zometeen filmpjes gaat zien dat ze harder gaan dan 326 op de dijk. :D

Link naar reactie
Op de teller -_- , maar meer mensen zien dit filmpje en ik weet bijna zeker dat je zometeen filmpjes gaat zien dat ze harder gaan dan 326 op de dijk. :)

Precies! ik vond die laatste woorden van Doornbos ook best uitdagend klinken... Daar gaan zeker weer mensen overheen willen komen.

Link naar reactie

Er stond inderdaad aardig wat wind... Dus dat was niet een heel relaxte rit...

Wat ik op zich ook grappig vond is dat de andere baan gewoon open was... Dus dan rij je in je Seat Ibiza naar oma in Den Helder komt ineens op een heel lege weg een F1 wagen voorbij scheuren.... Toch aparte beleving, geloven ze nooit als je dat in de kroeg vertelt.

Link naar reactie
Er stond inderdaad aardig wat wind... Dus dat was niet een heel relaxte rit...

Wat ik op zich ook grappig vond is dat de andere baan gewoon open was... Dus dan rij je in je Seat Ibiza naar oma in Den Helder komt ineens op een heel lege weg een F1 wagen voorbij scheuren.... Toch aparte beleving, geloven ze nooit als je dat in de kroeg vertelt.

Kan je idd. beter niet in de kroeg vertellen, krijg je gelijk geen bier meer :schater:

Link naar reactie
Waar en wanneer word dit uitgezonden??

Wanneer? Nou, wanneer jij wilt. En waar? kijk ff boven bij het linkje van ChrisXL.

*** die gekke friezen gaan ook niet mee met hun tijd he. Ik wed je dat ze nog een krant en een "radiobode" hebben daar ***

Link naar reactie
Wanneer? Nou, wanneer jij wilt. En waar? kijk ff boven bij het linkje van ChrisXL.

*** die gekke friezen gaan ook niet mee met hun tijd he. Ik wed je dat ze nog een krant en een "radiobode" hebben daar ***

-_- die had ik wel gezien,maar wil ook wel een reportage op TV zien,ben ik je nieuwe slachtoffer Birdy

birdy07.jpg

Link naar reactie
Vanochtend..... Een druilerige morgen op de afsluitdijk... We stonden daar met ons bedrijf om Robert te filmen terwijl die een run over de dijk maakte.... Gaat net effe iets sneller dan onze ZZZ-tjes... Was echt een kick!!!

Chipzzzz was bij ons om de hoek en we zijn niet geweest.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in