Ga naar inhoud

Zo maar op straat gevonden in St' Tropez

Andre

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:thumbup:--><div class='quotetop'>QUOTE(Richard B @ 10 Aug 2006, 21:12) </div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Andre, mooie foto's maar voor die laatste bolderkar had ik liever jou ZZZ gezien :P

Maar deze is wel Estoril ;)

En mooi van lelijkheid. :thumbup:

Link naar reactie

Ligt het aan mij of lijkt het net of er een of andere olifant vol op de moterkap van die nieuwe mercedessen is gaan staan??!! :D

Wat een rare brede platte neus hebben die dingen zeg!

Ik vond ze al niet veel maar nu zijn het echt breedbek-kikkers geworden.

Zonde IMHO

Link naar reactie
Heeeeeee Andre, ook een wifi gevonden of ben je al weer thuis :unsure:

En ook al in Port Grimaud geweest ??

Ha Ruud nee ben gisteren thuisgekomen, had je onderweg nog willen bellen maar je nummer stond niet in Martine d'r telefoon.

Port Grimaud niet geweest, wel Marseille, St' Tropez en Le Lavandou en vele plaatsen meer, heb de Mont Ventoux ook getrotseerd met de Z erg leuke belevenissen met de Z en de vele haarspeld bochten daar is ie dus echt voor gemaakt.

Link naar reactie
Ligt het aan mij of lijkt het net of er een of andere olifant vol op de moterkap van die nieuwe mercedessen is gaan staan??!! :unsure:

Wat een rare brede platte neus hebben die dingen zeg!

Ik vond ze al niet veel maar nu zijn het echt breedbek-kikkers geworden.

Zonde IMHO

Lieve Nicole :D die Mercedes is "DE McLaren SLR" een met zeer veel pk's en een die maar weinig mensen kunnen betalen.

Dan mag hij toch wel een beetje lelijk zijn toch :D

André

Link naar reactie
Lieve Nicole B) die Mercedes is "DE McLaren SLR" een met zeer veel pk's en een die maar weinig mensen kunnen betalen.

Dan mag hij toch wel een beetje lelijk zijn toch :thumbup:

André

Ik ben het volledig met Nicole eens. Wat een vreselijk, lelijk, wanstaltig ding. Als designer moet je je toch kapot schamen als dit je ultieme ontwerp is. Nog erger als je 't ook nog op de markt brengt tegen beter weten in.

Je moet wel heel veel geld te veel hebben om je naast fraaie auto's zo'n gedrocht voor de status (pk's, McLaren, onbetaalbaar) te kunnen permitteren. Voor Mercedes maar goed dat deze wereld is bezaaid met snobs met te veel geld en te weinig smaak. :foto:

Link naar reactie

daar is hierover weleens meer gediscussieerd ja, over die slr. een pooierbak IMHO. maar ach de duurste auto's zijn vaak niet al te mooi. Pagani zonda... buurg. Ferrari Enzo? puke!

pagani-zonda-c12-s.jpgferrari.superenzo.340.jpg

Link naar reactie
Ik ben het volledig met Nicole eens. Wat een vreselijk, lelijk, wanstaltig ding. Als designer moet je je toch kapot schamen als dit je ultieme ontwerp is. Nog erger als je 't ook nog op de markt brengt tegen beter weten in.

Je moet wel heel veel geld te veel hebben om je naast fraaie auto's zo'n gedrocht voor de status (pk's, McLaren, onbetaalbaar) te kunnen permitteren. Voor Mercedes maar goed dat deze wereld is bezaaid met snobs met te veel geld en te weinig smaak. :P

Ik vind hem prachtig, als je toch centjes overhebt leuk voor naast de Z8 :D

Link naar reactie
Ha Ruud nee ben gisteren thuisgekomen, had je onderweg nog willen bellen maar je nummer stond niet in Martine d'r telefoon.

Port Grimaud niet geweest, wel Marseille, St' Tropez en Le Lavandou en vele plaatsen meer, heb de Mont Ventoux ook getrotseerd met de Z erg leuke belevenissen met de Z en de vele haarspeld bochten daar is ie dus echt voor gemaakt.

Mooi, weer veilig en heel thuis :P ik spreek je binnenkort :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in