Ga naar inhoud

Houden of verkopen?

Ivo

Houden of verkopen?  

36 leden hebben gestemd

1. 1. Wat denk je ervan?

• rijden met dat hondehok!
      27
    • verkopen die blauwhelm!
      9
    • welk?
      0

Aanbevolen berichten

Ivo, auto's zijn uiteraard van de andere kunne en zijn (mits juist gekozen) tevens je andere :thumbup: relatie. Liever dus nooit te verwarren met je eerste relatie! En deze is ook je oorspronkelijke basis voor dit goddelijk Forum. Verkopen kan altijd nog: nu niet :huh: doen.

Michiel :D .

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hai

Ook ik ga voor houden. Hopelijk kan je de verbroken relatie en de auto (op den duur) los van elkaar zien. Het is een mooie en originele auto en wegdoen kan altijd nog. Dus als het kan, zal ik zeggen hou hem nog effies.

Veel succes in ieder geval!

Link naar reactie

Houden , ik heb te vaak een automobiel ( dus geen vervoermiddel) of motor verkocht waar ik toch weer spijt van kreeg. :huh:

Indien financieen geen reden tot verkoop zal zijn, neem je tijd, zij is toch redelijk waardevast.

En je kan altijd nog mee met de limburgrit :D :D

veel sterkte met je beslissing ook namens Karin :thumbup:

Link naar reactie

Voor jou een moeilijke keuze, voor ons buitenstaanders lijkt dat veel eenvoudiger. Ik ken mensen die hun complete huisraad weg doen, om echt overnieuw te kunnen beginnen. Het hangt ook af van de manier van scheiden: het kan ook een herinnering aan goede tijden samen blijven.

Aangezien ik zelf niet weer wat ik in zo;n geval zou doen, heb ik ook niet gestemd. Ik denk -zoals Rob al aangaf- dat het antwoord al een beetje bij jezelf zit, en langzaam naar boven komt. Sterkte daarmee.

Link naar reactie

Ivo,

Het is nu nog te vroeg om hier een beslissing over te kunnen nemen. Je kunt nu niet je emoties die je hebt in je verbroken relatie en die met de auto los van elkaar zien.

Geef het tijd om zelf de balans op te kunnen maken wat deze auto sec. voor je betekent. Als je de beslissing zou nemen om nu te verkopen komt die voort uit je haast om dit af te sluiten terwijl je onbewuste meer tijd nodig heeft om alles een plek te geven.

Laat eerst de tijd zijn werk doen en neem geen overhaaste beslissing.

Mijn stem: rijden die kar.

Niet dat dat letterlijk moet, maar om je de tijd te gunnen die je voor rouw nodig hebt.

Wilko

Link naar reactie
Zoals Shrike al zegt, ik kan niet in jou leventje kijken. Maar wanneer je de Z financieël gezien gewoon kan behouden zou ik dat doen. Eventuele beslissingen over verkopen of niet kunnen dan ook later genomen worden.

Mijn tip, inschrijven voor de Limbo-rit en weer eens lekker genieten van het leven/auto. :P

Ivo, auto's zijn uiteraard van de andere kunne en zijn (mits juist gekozen) tevens je andere ;) relatie. Liever dus nooit te verwarren met je eerste relatie! En deze is ook je oorspronkelijke basis voor dit goddelijk Forum. Verkopen kan altijd nog: nu niet :thumbup: doen.

Michiel :thumbup: .

Het hangt ook af van de manier van scheiden: het kan ook een herinnering aan goede tijden samen blijven.

Veel wijZe woorden Zijn hier al geschreven.

Ik ben het Zeker met Superduper eens...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in