Ga naar inhoud

En toen kon ik niet meer ontkoppelen...

Brian

Aanbevolen berichten

:offtopic: Zonet probeerde ik weg te rijden, boing, bokkesprong van M, motor uit , stop...

koppelingspedaal omhhog en een soort kunststof half oog op de vloermat.

even daarvoor leek de koppeling niet helemaal goed te pakken.

Gelukkig heb ik nog even garantie!

Ik heb een hydrolische koppeling begreep ik uit andere draadjes? (heb wel gekeken, maar zag zo gauw geen vloeistof reservoirtje)

Kent iemand dit defect? Is er een simpele noodreparatie mogelijk? Anders moet ie opgehaald worden.

Zaterdag moet ie toch al naar Dordrecht voor afhandeling garantie puntjes, nog maar eens kijken naar VANOS geratel (is heftiger in Italiaanse bloedhitte) en het lijkt erop dat uitlaat wat lekt bij de motor. (spruitstuk is onder garanie al vervangen)

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:offtopic: Zonet probeerde ik weg te rijden, boing, bokkesprong van M, motor uit , stop...

koppelingspedaal omhhog en een soort kunststof half oog op de vloermat.

even daarvoor leek de koppeling niet helemaal goed te pakken.

Gelukkig heb ik nog even garantie!

Ik heb een hydrolische koppeling begreep ik uit andere draadjes? (heb wel gekeken, maar zag zo gauw geen vloeistof reservoirtje)

Kent iemand dit defect? Is er een simpele noodreparatie mogelijk? Anders moet ie opgehaald worden.

Zaterdag moet ie toch al naar Dordrecht voor afhandeling garantie puntjes, nog maar eens kijken naar VANOS geratel (is heftiger in Italiaanse bloedhitte) en het lijkt erop dat uitlaat wat lekt bij de motor. (spruitstuk is onder garanie al vervangen)

remvloeistof reservoir is tevens resrvoir voor koppeling.

Zo te horen is de aanslag van je pedaal afgebroken :unsure:

Of minder erg, borging van de as waaraan het koppelingspedaal hangt los en het asje is half eruit.

Wil je rijden i.p.v. slepen zal je toch even de beplating onder je dashboard weg moeten halen om te kijken of je iets kan zien wat er loos is ^_^

Link naar reactie
remvloeistof reservoir is tevens resrvoir voor koppeling.

Zo te horen is de aanslag van je pedaal afgebroken :D

Of minder erg, borging van de as waaraan het koppelingspedaal hangt los en het asje is half eruit.

Wil je rijden i.p.v. slepen zal je toch even de beplating onder je dashboard weg moeten halen om te kijken of je iets kan zien wat er loos is ;)

het brokstuk ziet eruit als een in de lengte gescheurd "sleepoog" de "schroefdraadkant" is geribbeld alsof het over een ruwe stang "gesmolten" heeft gezeten. Ik vermoed dat het de verbinding tussen zuigertje en pedaal is... Hmmm, kijken maar, morgen. Beplating loshalen is plastiek dopje links kwartslag draaien en draarna voorzichtig losprutsen? Of zit er nog iets? (had al een snelle blik geworpen)

Het beest moet van Purmerend naar Dordrecht.... beetje ver voor slepen.

Ik ga ze maar eens bellen.

Bedankt voor de reactie!

Link naar reactie
het brokstuk ziet eruit als een in de lengte gescheurd "sleepoog" de "schroefdraadkant" is geribbeld alsof het over een ruwe stang "gesmolten" heeft gezeten. Ik vermoed dat het de verbinding tussen zuigertje en pedaal is... Hmmm, kijken maar, morgen. Beplating loshalen is plastiek dopje links kwartslag draaien en draarna voorzichtig losprutsen? Of zit er nog iets? (had al een snelle blik geworpen)

Het beest moet van Purmerend naar Dordrecht.... beetje ver voor slepen.

Ik ga ze maar eens bellen.

Bedankt voor de reactie!

Kl*te Brian! Succes gewenst, hopelijk valt het mee.

Link naar reactie

het platsic dopje gewoon met een klein tangetje kapottrekken. :m:

die dopjes koop je voor weining nieuw bij BMW. Anders ga je de panelen beschadigen en die zijn veel duurder <_<

Link naar reactie
Hij wordt keurig opgehaald met de vrachtauto, ik doe zelf verder maar even niks, kan ik ook niets verprutsen.

Bedankt voor de tips, we blijven alert!

Ik zal melden als ie weer thuis is,

over een week als het goed is

SNIK. :(

Tís nu al zo stil in de straat.

Pas over een week :m:

Snelle service thumbsdown.gif

Sterkte ;) :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in