Ga naar inhoud

Individual

Bob01

Aanbevolen berichten

Voordat ik dit forum ondekt had wist ik ook niets, maar heb hier een hoop dingen geleerd over andere dingen dan de ZZZ,bijvoorbeeld van Rob over cameltoes en van de Shrike iets over Whailtails van Roodkapje alles over BH maten(dat dubbel DD mooi is)en van Ivo heb ik geleerd dat je de boel best wel mag opruien.En het schijnt dat je van Zedri ook heel veel kan leren maar die begrijp ik nog niet zo goed.

Ik ga denk ik voor Roodkapje DD is bijna net zo mooi als ZZZ

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voordat ik dit forum ondekt had wist ik ook niets, maar heb hier een hoop dingen geleerd over andere dingen dan de ZZZ,bijvoorbeeld van Rob over cameltoes en van de Shrike iets over Whailtails van Roodkapje alles over BH maten(dat dubbel DD mooi is)en van Ivo heb ik geleerd dat je de boel best wel mag opruien.En het schijnt dat je van Zedri ook heel veel kan leren maar die begrijp ik nog niet zo goed.

Ongelofelijk wat die lange rooie hier weer uitkraamt... :(:m:

Link naar reactie
Volgens mij is het een locale individual die in NL niet geleverd is. Ik heb precies dezelfde en dit was een demo car van de Duitse dealer waar ik hem gekocht heb. Die van Bob01 komt ook uit DLD dus ik denk dat het een speciale introductie uitvoering is geweest van de 2.2 in februari 2002. Komt dit verhaal jullie bekend voor, een locale individual uitvoering?

Wel apart dat er nu twee van in Beverwijk rondrijden.

NB Nu ik het teruglees Een 2.2 uit 2-2002!!! (maakt hem nog opvallender (individual))

Kan een import in Nederland als huisselectie verkocht worden ?

Misschien weet de BMW dealer Jan de Jong hier meer van

> FOTO BMW dealer Jan de Jong

imho ligt Beverwijk een 100-tal km's ten westen van Amersfoort

BMW - Jan de Jong - Amersfoort

Het zijn wel allemaal 2.2's die ik op foto heb.

huisselectiejandejongsj3.jpg

Link naar reactie
Kan een import in Nederland als huisselectie verkocht worden ?

Misschien weet de BMW dealer Jan de Jong hier meer van

> FOTO BMW dealer Jan de Jong

imho ligt Beverwijk een 100-tal km's ten westen van Amersfoort

BMW - Jan de Jong - Amersfoort

Het zijn wel allemaal 2.2's die ik op foto heb.

Waarom zou dat niet kunnen? Huisselectie zegt IMHO alleen maar dat BMW aangeeft een naar hun idee goed product te verkopen en met een goede garantie. Waar die auto vandaan komt maakt hen kennelijk niets uit. En wat zou het ook uitmaken?

Waarom geef je die link van Jan de Jong? Zie daar als Huisselectie alleen maar een Z4 met wel erg kleine wieltjes.

Link naar reactie
Waarom zou dat niet kunnen? Huisselectie zegt IMHO alleen maar dat BMW aangeeft een naar hun idee goed product te verkopen en met een goede garantie. Waar die auto vandaan komt maakt hen kennelijk niets uit. En wat zou het ook uitmaken?

Waarom geef je die link van Jan de Jong? Zie daar als Huisselectie alleen maar een Z4 met wel erg kleine wieltjes.

Rob , op uw vraag waarom die link : kijk eens link op volgende foto

huisselectiejandejongsj3.jpg

Link naar reactie

Inmiddels heb ik mijn (nieuwe) Z3 opgehaald. Wat een verschil zeg.

1.9 vond ik al prima maar deze 6 cylinder 2.2 rijdt voor mij wel heel erg lekker.

Sportief geluid. Wat ik ook heel mooi vind is dat de auto vanachter er lekker vet uitziet.

Mede door 245 brede banden. Heel mooi.

We hebben heel veel bekijks (maar dat kan ook door mijn vrouw komen natuurlijk).

Op mijn ingeleverde auto Z3 1.9 stonden alweer mensen te wachten.

Als ze de auto kopen, kopen ze hele goede....

Als het beter weer is zal ik ook eens wat foto's maken.....

Groet

Bob

Link naar reactie
We hebben heel veel bekijks (maar dat kan ook door mijn vrouw komen natuurlijk).

Op mijn ingeleverde auto Z3 1.9 stonden alweer mensen te wachten.

Als ze de auto kopen, kopen ze hele goede....

Als Ze heter weer is zal ik ook eens wat foto's maken.....

Groet

Bob

We hebben dus weer wat te vieren...

Als dat die Zwarte met Walnuss interieur is dan... :( ...hebben jullie een mooi exemplaar.

En als je Zo'n opmerkingen over je vrouw maakt dan willen we die hier ook wel even Zien, Zo Zijn we wel... ;) ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in