Ga naar inhoud

Nieuwe X5

bridders

Aanbevolen berichten

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij heeft BMW een kontrakt binnen met de Duitse Armee...

Lijkt wel of er wapentuig op gemonteerd staat. Voor de rest vind ik het maar niks, zo'n groot log ding.

En dat zeg ik niet zomaar : een vriend van me heeft een X5 3,0d, heb hem meteen gezegd dat ik er niks van moet weten (nadat ik ermee gereden had... :D )

Hij heeft nu sinds een paar maanden een 520d touring gekocht (carbonschwarz, knap...) en hij zegt nu zelf dat de rijfeeling heel anders is. Terug Freude am Fahren :(

Link naar reactie
Volgens mij heeft BMW een kontrakt binnen met de Duitse Armee...

Lijkt wel of er wapentuig op gemonteerd staat. Voor de rest vind ik het maar niks, zo'n groot log ding.

En dat zeg ik niet zomaar : een vriend van me heeft een X5 3,0d, heb hem meteen gezegd dat ik er niks van moet weten (nadat ik ermee gereden had... :D )

Hij heeft nu sinds een paar maanden een 520d touring gekocht (carbonschwarz, knap...) en hij zegt nu zelf dat de rijfeeling heel anders is. Terug Freude am Fahren :(

Je hoort het vaker dan men terugkomt van een SUV/MPV/etc. Ze schijnen 2e hands ook slecht in de handel te zitten. Duur, duur in gebruik, milieubelastend en krijgen langzaam aan een "slecht" imago (PC Hooftstraat tractor etc). Ook niet mijn ding.

Link naar reactie
@ Navigator: Wat was er dan mis met de X5 volgens jou? Ik heb zelf ook enige ervaring met een X5 3.0D en vind het een heerlijke auto om mee te rijden. :D Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat het een terreinwagen is.

Ik vind em gewoon log en zwaar en niet echt sprankelend kwa rijgedrag...

En dan het feit dat er een hoop vrouwen mee rijden, die het ding niet geparkeerd krijgen :(

Je moet maar eens kijken hoe vaak zo'n SUV twee parkeerplaatsen inneemt.

Laatst vroeg een vrouw aan mij om effe te kijken terwijl zij achteruit reed. Heb haar geantwoord dat ze eerst moest leren rijden met zo'n wagen of anders naar een Mini overschakelen. Haar gevat antwoord : die heb ik ingeleverd voor deze...

Link naar reactie
@ Navigator: Wat was er dan mis met de X5 volgens jou? Ik heb zelf ook enige ervaring met een X5 3.0D en vind het een heerlijke auto om mee te rijden. :( Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat het een terreinwagen is.

De marketingafdeling van BMW zal niet achterlijk zijn en waarschijnlijk weten ze vooraf precies wat de reacties zijn op deze auto en of deze auto wel of niet aan de winst gaat bijdragen.

Hier op dit forum wellicht niet de ideale auto, maar er is natuurlijk een doelgroep die deze auto van harte verwelkomt. En wat mij betreft, geen verkeerde auto.

Wie zijn wij met onze simpele Z3-tjes, om hierover zo'n negatief oordeel te hebben?

Link naar reactie

Lach maar, in de PC hooftstraat zie je vooral vrouwen in de meest oversized SUV's. Het is niet zo vreemd dat deze automobielen populair werden nadat de meeste luxeauto's met parkeersensoren werden uitgerust.

PS: weg met die hummert, dit is pas een mooi lelijke terreinauto... met v12!

lamborghini-lm00201.jpg

Link naar reactie
De marketingafdeling van BMW zal niet achterlijk zijn en waarschijnlijk weten ze vooraf precies wat de reacties zijn op deze auto en of deze auto wel of niet aan de winst gaat bijdragen.

Hier op dit forum wellicht niet de ideale auto, maar er is natuurlijk een doelgroep die deze auto van harte verwelkomt. En wat mij betreft, geen verkeerde auto.

Wie zijn wij met onze simpele Z3-tjes, om hierover zo'n negatief oordeel te hebben?

marketingafdelingen -_- die willen alles zo veilig mogelijk. zie de nieuwe 3 coupe. maar ook dat zegt niet alles. wie heeft eigenlijk de phaeton bedacht... en de signum... of gaat ford het straks ook weer proberen in de eredivisie?

Link naar reactie
Ik las net dat Ford Jaguar weer gaat verkopen. Volvo, Aston Martin en Range Rover verdienen beter in de "ere-divisie" :bounce:

hell yeah... da's waar...

01astonRapide.jpg :D

:huh: porsche panamera ;) maseratie 4porte B)

Link naar reactie
meer nieuws. Toch wel verrassend dat het interieur een andere vorm heeft dan de andere BMWs en vooral het pookje van de automaat. Vind het wel mooi, al weet ik niet hoe hij er uit ziet zonder die walsen wielen (zeg ik het weer :offtopic: )

stilstaan? :unsure:

Link naar reactie
PS: Terreinauto's zijn voor cowboys en die zijn....

allemaal bi ???? Da's toch iedereen uit de randstad :offtopic: wat wil je zeggen? Of ben je weer heel erg in de "prik-prik-prik" modus? Er komt een bepaald Asterix en Obelix boekje weer naar boven drijven! ^_^ :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in