Ga naar inhoud

Wiesmann tuning stuff

bridders

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wist niet dat ze 't hadden, maar heel bijzonder is het nou ook weer niet... ;)

Ik was van de week toevallig in de buurt bij ze en heb weer staan smullen van de MF3(0)'s!

Maar mijn hamvraag is: "Waarom bijv. wel een Eisenmann en geen Wiesmann einddemper?"

Je mening over dat het niet zo bijzonder is, is neem ik aan gebaseerd op de beperkte info op de website. Dat is namelijk ook mijn eerste indruk. Maar wie weet is het wel het je van het? Kortom, wat maakt een Eisenmann een Eisenmann wat bijvoorbeeld de Wiesmann blijkbaar niet is?

Link naar reactie
Maar mijn hamvraag is: "Waarom bijv. wel een Eisenmann en geen Wiesmann einddemper?"

Je mening over dat het niet zo bijzonder is, is neem ik aan gebaseerd op de beperkte info op de website. Dat is namelijk ook mijn eerste indruk. Maar wie weet is het wel het je van het? Kortom, wat maakt een Eisenmann een Eisenmann wat bijvoorbeeld de Wiesmann blijkbaar niet is?

Goeie vraag, weet het eerlijk gezegd ook niet.

Mening is inderdaad gebaseerd op beperkte info én de weinige items voor de Z3. Voor veel andere BMW's hebben ze meer en soms ook wel mooi spul.

Link naar reactie

Zou `t niet weten, de prijzen die ik op Ebay zie zijn allemaal duurder dan de Wiesman en uiteraard zonder montage en verzendkosten, zijn de prijzen bij Braspenning allemaal incl. montage dan ?

Kosten dan al gauw zo`n €800 dacht ik :rolleyes:

Link naar reactie
Zou `t niet weten, de prijzen die ik op Ebay zie zijn allemaal duurder dan de Wiesman en uiteraard zonder montage en verzendkosten, zijn de prijzen bij Braspenning allemaal incl. montage dan ?

Kosten dan al gauw zo`n €800 dacht ik :blink:

Is incl. montage ............ zoveel duurder kom je dus niet uit :rolleyes:

Link naar reactie

Als ik het goed begrijp heb je dus een Eisenmann als je voor Wiesmann gaat, maar dan goedkoper??

Aangezien ik nog steeds aan het overwegen ben een Eisenmann aan te schaffen, zou dat dus interessant kunnen zijn. Met name als dat in Utrecht kan. Ik zal Hoefa eens mailen.

Edit: Tweedehandsje bij Hoefa te koop (€ 62.500):

mf3groen_052.jpg

Link naar reactie
Als ik het goed begrijp heb je dus een Eisenmann als je voor Wiesmann gaat, maar dan goedkoper??

Aangezien ik nog steeds aan het overwegen ben een Eisenmann aan te schaffen, zou dat dus interessant kunnen zijn. Met name als dat in Utrecht kan. Ik zal Hoefa eens mailen.

mf3groen_052.jpg

Ik las te snel...

"Aangezien ik nog steeds aan het overwegen ben een Wiesmann aan te schaffen, zou dat dus interessant kunnen zijn. "

En dan met die foto erna.... ik begon al te kwijlen... :schater:

Volledig overzicht van 2e-handsjes: Gebruikte Wiesmanns

Link naar reactie

Niet echt dit keer Rob, zoals je eerder al op merkte. Ik wordt er soms zo moe van................................

ook van die ///M style velgen :schater::schater:

Hadden ze veel beter met die dikke BBS CH's geleverd kunnen worden, Dat ziet er pas goed uit op deze auto's!!!! :) ;)

Link naar reactie

erg leuk, alleen jammer van het Frans Bauer interieur.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in