Ga naar inhoud

wat zal ik doen??

Gast Guest_Bob_*

Aanbevolen berichten

Gast Guest_Bob_*

Geachte forumleden,

Ik wilde jullie het volgende voorleggen.

Bij Cabrioland staat er een zwarte Z3 2.2 te koop. Aangezien ik thans in het bezit ben van een Z3 1.9 ui 1997 zal ik behoorlijk wat geld mee moeten nemen wat logisch is.

Aan de andere kant zit ik te denken aan een Z4 uit 2003 (zie rubriek Z4). Ook hier moet ik behoorlijk wat geld meebrengen maar ik heb dan wel een recenter model als je naar

de totale lijn van BMW kijkt. Aan de andere kant kan ik met de Z3 2.2 wel weer een tijd vooruit want er staan weinig Kilometers op....

Ik hoor graag jullie ongezouten mening.

Alvast bedankt

bob

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

26.950... da's een hoop geld voor een 2.2. Ik zou lekker verder zoeken of een hele hoge inruilprijs bedingen!

voor dat geld bij hetzelfde bedrijf ook deze

Staar je niet blind op het jaar... De km's zeggen IMHO meer.

Link naar reactie

Ik vind nog steeds (hoewel de overtuiging langzaam aan hevigheid afneemt... :huh: ) de Z3 een mooiere auto dan de Z4. :D Maar dat is persoonlijk.

De hoeveelheid geld die je mee moet nemen bij een Z4, zal toch behoorlijk meer zijn dan bij een Z3.

Je moet natuurlijk van de kleur in combinatie met het interieur houden, maar ik denk (en spreek een beetje uit ervaring) dat je meer plezier zult hebben van de 3.0 met automaat. Op de korte én lange termijn.

Napoje heeft gelijk, staar je niet blind op het bouwjaar, km-stand is m.i. bij de Z3 voor de restwaarde belangrijker...

Link naar reactie

Ja moet meenemen in je overweging dat er van de Z4 inmiddels ook weer een modelwijziging is dus de smaak wat je het mooiste vind Z3 of Z4 moet je echt laten meewegen.

Automaat of niet.

Verder weet ik niet of je een genieter van veel vermogen bent of meer een cafecruiser :D

Tenslotte de prijs er zit tussen een z3 3.0 of 2.2 en een Z4 toch wel een milletje of 10 in. :D

Ik zou bijv. het vermogen van mijn :huh: niet meer willen missen en alleen inruilen voor nog meer vermogen :)

Link naar reactie
Geachte forumleden,

Ik wilde jullie het volgende voorleggen.

Bij Cabrioland staat er een zwarte Z3 2.2 te koop. Aangezien ik thans in het bezit ben van een Z3 1.9 ui 1997 zal ik behoorlijk wat geld mee moeten nemen wat logisch is.

Aan de andere kant zit ik te denken aan een Z4 uit 2003 (zie rubriek Z4). Ook hier moet ik behoorlijk wat geld meebrengen maar ik heb dan wel een recenter model als je naar

de totale lijn van BMW kijkt. Aan de andere kant kan ik met de Z3 2.2 wel weer een tijd vooruit want er staan weinig Kilometers op....

Ik hoor graag jullie ongezouten mening.

Alvast bedankt

bob

Ik heb in februari precies dezelfde (aleen andere wielen, verder 100% gelijk ook walnuss bekleding en zelfde opties) uit Duitsland gehaald. Kilometerstand circa 33.000 bij een BMW dealer voor 19.500. Inclusief BPM kwam ie op 23.000 euro. Is mijn 1e cabrio / Z3 en heb er veel lol van. Was de prijs dubbel en dwars waard. Jij bent 4.000 meer kwijt maar je kunt hem natuurlijk ook uit Duitsland halen voor minder dan 23.000, zeker als je hem niet bij een dealer koopt.

Kortom, geweldige auto, veel bekijks met die bekleding. Doen dus. Veel mooier dan een Z4

Gr

Frank

Link naar reactie
Blijft idd mooi die bekleding, post eens een paar foto's in de Members gallery <_<

Ik zou zoeken naar een 3.0 (nog meer fun met nauwelijks meer gebruikskosten) met alle opties incl. het uitgebreid leerpakket :D

Foto's komen binnenkort. Moet even een nieuwe camera kopen Fototoestel is gevallen en maakt alleen maar blauwe foto's Is vervelend bij een zwarte Z3

Link naar reactie

Zoals eerder geZegd, wat vind je mooier, Z3 of Z4. Dat moet de eerste beslissing worden.

Die Zwarte Z3 met Walnuss interieur is een pracht combinatie.

Die Topasblauwe 3.0 liter automaat Zou mijn voorkeur hebben, door die automaat.

Link naar reactie
Bedankt voor jullie support.

En voor Frank > toevallig ik kom ook uit Beverwijk.....

Misschien rijden er binnenkort wel 2 van deze type autos rond in het Beverwijkse.

Groet

Bob

Per IM kreeg ik vanmiddag van Bob het bericht dat hij hem gekocht heeft. Een goede keuze lijkt mij. Twee exact dezelfde 2.2 i 's in Beverwijk dus. Nogmaals gefeliciteerd Bob (Inmiddels geregistreerd als Bob01)

Link naar reactie
Per IM kreeg ik vanmiddag van Bob het bericht dat hij hem gekocht heeft. Een goede keuze lijkt mij. Twee exact dezelfde 2.2 i 's in Beverwijk dus. Nogmaals gefeliciteerd Bob (Inmiddels geregistreerd als Bob01)

:blink: Welkom member en welkom ZZZ... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in