Ga naar inhoud

Originele BMW bagagerekje


Z3mannetje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

sinds een maand ben ik ook een trotse en gelukkige eigenaar van een BMW Z3 1.9 uit 1997

om met mij nieuwe aanwinst naar Frankrijk te kunnen rijden om vakantie te vieren en een paar flessen goede champagne op te halen ben ik opzoek naar een tweedehands bagagerekje

er zitten al afgedopte gaten in mijn kofferbak deksel dus de originele BMW variant rekje zou het beste zijn

het liefst in mat zwart maar met een chroom zou ik ook blij mee zijn

heeft iemand een bagagerekje te koop ?

met vriendelijke groeten,

Z3mannetje

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Hoi Z3 mannetje you are going to drive like this?

kofferld1wv2.jpg

Ik had ook zo'n koffer in de kofferbak, ik weet het het ziet er niet uit maar je kunt wel genoeg meenemen, en met de goeie spanbanden kun je ook nog goed doorrijden (180km blijft ie gewoon zitten)

Je mag hem wel van me lenen weet alleen niet waar je vandaan moet komen.

André

heb de foto even verkleint ,huub

Edit Z3 mannetje ipv RubenZ3

Link naar reactie
Zo lelijk is ie nou ook weer niet, ik heb wel eens van die taartscheppen gezien die er echt niet uitzien :nono: ;)

Ja je moet wat als je 2 weken met Martine op vakantie gaat en alle huisraad mee wilt nemen in een Z3, by the way heb ik er weinig last van gehad als ik op bestemming was ging ie er gelijk af.

André

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Andre nam ook vaak de kleine zo mee !!! :schater::thumbup:

44v60pt.jpg

:D

Ik zie een fotosjoep van mijn wagen :schater: Ik zal het ff voorleggen hier thuis.... :notworthy:

Als je de orginele koffer kan bemachtigen dan ziet het er voor een vakantie echt niet slecht uit ofzo, eigenlijk een beetje nostalgisch. Zeker omdat de Z3 ook wel bepaalde nostalgische elementen bevat, denk aan de 507

Link naar reactie
Ik zie een fotosjoep van mijn wagen :schater: Ik zal het ff voorleggen hier thuis.... :hypocritesmiley:

Als je de orginele koffer kan bemachtigen dan ziet het er voor een vakantie echt niet slecht uit ofzo, eigenlijk een beetje nostalgisch. Zeker omdat de Z3 ook wel bepaalde nostalgische elementen bevat, denk aan de 507

Originele koffer te vinden op de site van BB

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.