Ga naar inhoud

Schade aan zijkant motorkap

Edwin

Aanbevolen berichten

:foto: :foto: :m: eergisteren bij inrijden van de garage de bocht iets te ruim genomen en langs de ladder die daar hangt geschuurd.

Nu dus een mooie schaaf met kleine vouw in de motorkap rechtsvoor :m:

even flink :D B) op mezelf maar kan er nu toch niets meer aan doen.

Maar meteen positief bekijken, zo kom ik misschien nog van de steenslag van Schotland af.

Ruud ....... ben je er woensdag? :P

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:foto: :foto: :m: eergisteren bij inrijden van de garage de bocht iets te ruim genomen en langs de ladder die daar hangt geschuurd.

Nu dus een mooie schaaf met kleine vouw in de motorkap rechtsvoor :m:

even flink :D B) op mezelf maar kan er nu toch niets meer aan doen.

Maar meteen positief bekijken, zo kom ik misschien nog van de steenslag van Schotland af.

Ruud ....... ben je er woensdag? :P

Niet zo mooi Edwin, maar idd. kap moest toch gepoten worden ivm. steenslag.

Maandag begin ik weer dus woensdag ben ik er dus ook ;)

Link naar reactie
dat is idd mooi balen, knap trouwens dat je gelijk een positieve kant zoekt/vind

Anne

ach dat heeft wel even een uurtje geduurd hoor :) maar het komt toch niet vanzelf goed. ...... tenminste ik heb nog geen kabouter plaatwerker en spuitertjes gezien in Barendrecht eo.

Link naar reactie

Shit Happens...Zeggen Ze.

Ik had ook eens een 'Garage-kontaktje'...

KRAK...en het eerste wat ik dacht: ///M-Bumpah... :)

Het bleek alleen het contourlichtje te Zijn wat gecrasht was, dus me was lukky.

bumpahmt5.jpg

Link naar reactie
ach dat heeft wel even een uurtje geduurd hoor ;) maar het komt toch niet vanzelf goed. ...... tenminste ik heb nog geen kabouter plaatwerker en spuitertjes gezien in Barendrecht eo.

Jep ik was er live bij, stond er met mijn rug naartoe en dacht: ik hoor gekraak (en geen geschuur anders had ik wel STOP geroepen), en keek verschrikt op , toen zag Ed mijn verschrikte blik en kreeg ik een verschrikte blik terug - ja te laaat... echt shit dus. :lol: Maar ik moet zeggen, het gemopper heeft niet lang geduurd (gedeeld deukjeverdriet is half deukjeverdriet...?). Hoop dat Ruud en anderen er weer iets moois van kunnen maken. :wave: En dat je er niets meer van ziet want je blijft er toch steeds naar kijken! Nou het komt vast wel goed!!! Ik zal geen flauwe grappen maken over mannen en inparkeren.... :nono:

Link naar reactie
Ik zal geen flauwe grappen maken over mannen en inparkeren.... -_-

Ik Zie een gemiste kans...Als ik jou was had ik het ons eens flink ingepoeierd... :rolleyes:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ja en een metalen trap, vergeet die niet! :lol:

Tja het is even proppen maar de auto staat tenminste veilig (en dat blijkt maar weer nodig, met dat bakstenenverhaal :wave: )

Ben blij dat de auto (en daarmee Edwin's humeur) enorm is opgeknapt, bedankt Ruud :thumbup: echt klasse!! Enne... proost :bounce:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in