Ga naar inhoud

BMW Z4 coupé voor hole in one

Richard B

Aanbevolen berichten

Tijdens de golfwedstrijd van het KLM open 2006 geeft BMW een Z4 coupé ter waarde van 80.000 euro weg aan diegene die een hole in one slaat op de 14e hole. -_-

Zij zal dus hier ook te bewonderen ( kwijlen) zijn. :m:

kon ik maar beter golfen (zelf hcp 23,3).

Het open wordt gehouden van 10 t/m 13 augustus op de Kennemer golfbaan te Zandvoort.

BMW sponsort een aantal europese golfwedstrijden.

Tevens is BMW leverancier van de courtesy cars tijdens dit evenement ( de BMW's verzorgen het transport van de spelers van hotel naar de baan).

www.klmopen.nl

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

je hebt nog 2 weken om volop te oefenen hoor Richard :m:

Klopt Edwin ik heb juist vakantie dus zal met Karin overleggen of ik op de baan mag gaan bivakeren -_- :m:

Link naar reactie

:D-->

QUOTE(Richard B @ 27 Jul 2006, 13:33)

Klopt Edwin ik heb juist vakantie dus zal met Karin overleggen of ik op de baan mag gaan bivakeren -_- :m:

als ze ziet wat je ermee gaat winnen mag het zeker. Komt ze je eten ook nog brengen denk ik :m:

Link naar reactie
Not2Fast slaat ook balletjes, geloof ik, toch -_-

Klopt, maar zijn grotere gele... :m:

Kan-ie eindelijk van die gemotoriseerde föhn afkomen :schater:

Als ik die hole-in-one zou slaan, blijft die föhn fijn bij mij en rij ik die stationbak wel voor d'r bij :m: :D

Link naar reactie

Bij de Koperen Hoogte, even na Zwoll is een golfbaan. In het water is een hole opgebouwd. Wie een bal daar inkrijgt heeft een Mercedes. Al jaren is het niemand gelukt. Vraag me zolangzamerhand af of de hole niet is afgedekt, want zien kun je 'm niet...

Link naar reactie
Bij de Koperen Hoogte, even na Zwoll is een golfbaan. In het water is een hole opgebouwd. Wie een bal daar inkrijgt heeft een Mercedes. Al jaren is het niemand gelukt. Vraag me zolangzamerhand af of de hole niet is afgedekt, want zien kun je 'm niet...

Wie wil een hole in one voor een mercedes???? Voor de vorm slaan we dan maar een balletje in het water.

Link naar reactie
Wie wil een hole in one voor een mercedes???? Voor de vorm slaan we dan maar een balletje in het water.

Zou ik ook denken, maar ik vermoed dat de heer Van der Most gigantisch verdient al al die luitjes die een poging doen. Je moet er namelijk speciale, herkenbare ballen voor kopen. En ik heb er al heel veel zien slaan, op jacht naar die auto. Laat die Tukker of waar 'ie vandaan komt maar schuiven!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in