Ga naar inhoud

Schnitzer RS Typ1 18" onder Zzz??

Aanbevolen berichten

Bij de aanschaf van mijn :( had ik echt de gedachte dat ik nooit andere verlgen onder mijn auto zou nemen dan de standaard :D -velgen. Maar nu ik afgelopen zaterdag bij Pierre ben geweest en daar de Schnitzers RS in alle typen heb gezien :angry: , moet ik toegeven dat ik toch overstag denk te gaan ;) .

Nu ben ik alleen benieuwd hoe de RS Typ1 18" onder een Zzz staan. Pierre heeft en Rob had de RS Typ2 onder de Zzz zitten en die staan echt top :m: . Bij de Typ2 lopen de spaken door tot aan de velgrand, waar ze bij de Typ1 tot aan de schroeven doorlopen, waardoor de velgen optisch kleiner lijken dan ze in werkelijheid zijn.

Ik zou het verschil wel eens willen zien tussen de Typ1 en Typ2 onder een Zzz. Vandaar mijn vraag of iemand foto('s) heeft van een Zzz met de Typ1 er onder. Ik heb diverse sides al afgezocht, maar niets kunnen vinden.

Alvast bedankt!!!

Ruben

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij de aanschaf van mijn :m: had ik echt de gedachte dat ik nooit andere verlgen onder mijn auto zou nemen dan de standaard :m: -velgen. Maar nu ik afgelopen zaterdag bij Pierre ben geweest en daar de Schnitzers RS in alle typen heb gezien B) , moet ik toegeven dat ik toch overstag denk te gaan :D .

Nu ben ik alleen benieuwd hoe de RS Typ1 18" onder een Zzz staan. Pierre heeft en Rob had de RS Typ2 onder de Zzz zitten en die staan echt top -_- . Bij de Typ2 lopen de spaken door tot aan de velgrand, waar ze bij de Typ1 tot aan de schroeven doorlopen, waardoor de velgen optisch kleiner lijken dan ze in werkelijheid zijn.

Ik zou het verschil wel eens willen zien tussen de Typ1 en Typ2 onder een Zzz. Vandaar mijn vraag of iemand foto('s) heeft van een Zzz met de Typ1 er onder. Ik heb diverse sides al afgezocht, maar niets kunnen vinden.

Alvast bedankt!!!

Ruben

Ruben, misschien toch ook even kijken naar die BBS-en die Pierre onder zijn vorige liefde had en die M-optic nu heeft. IMHO nog net iets mooier...

Link naar reactie

Geloof dat Ruben niet zo´n spaakjes fan is naar ik van hem begreep -_-

Denk verder dat er optisch tussen een en twee niet zo veel verschil is, kan het bij mijn beide Zettie´s mooi vergelijken en had het er nog met iemand over, bij de 2 loopt de spaak optisch meer door maar bij de een is de schroefjesrand dunner en lijkt ie daardoor weer iets groter. :m:

De meeste mensen zien het verschil tusssen 1 en 2 pas na heel goed kijken.

Feit dat je de 1 nog minder ziet maakt hem natuurlijk ook weer nog exclusiever :m:

Link naar reactie
Geloof dat Ruben niet zo´n spaakjes fan is naar ik van hem begreep :m:

Denk verder dat er optisch tussen een en twee niet zo veel verschil is, kan het bij mijn beide Zettie´s mooi vergelijken en had het er nog met iemand over, bij de 2 loopt de spaak optisch meer door maar bij de een is de schroefjesrand dunner en lijkt ie daardoor weer iets groter. :D

De meeste mensen zien het verschil tusssen 1 en 2 pas na heel goed kijken.

Feit dat je de 1 nog minder ziet maakt hem natuurlijk ook weer nog exclusiever B)

Klopt helemaal Pierre. Ben inderdaad niet zo spaak-fan :m: Moet ik wel toegeven dat de BBS LM er ook goed uit zien. Maar deze zie je dan ook weer meer op de weg. En dan niet alleen onder BMW.

ik heb inderdaad ook goed moeten kijken naar de verschillen. Viel me zaterdag ook niet gelijk op -_- Pas later had ik de verschillen gevonden :D

Link naar reactie
ik heb inderdaad ook goed moeten kijken naar de verschillen. Viel me zaterdag ook niet gelijk op -_- Pas later had ik de verschillen gevonden :D

Juist daarom kun je ervanuit gaan dat de looks qua idee hetzelfde zullen zijn dan de type 2 op mijn auto zeker ook qua grootte B)

Type 2 is als nieuwe set niet meer te krijgen, die van mij heb ik gebruikt van een Schnitzer demo gekocht er moesten drie velgen naar de velgendokter om de randjes bij te werken :m:

En je hebt gelijk: Schnitzer is er alleen voor BMW, BBS voor nagenoeg alle merken :m:

Link naar reactie

Lijkt er idd wel op, maar volgens de site van hamann is de PG3 voor de :) alleen leverbaar in 19 inch, in 18 inch meerdelig alleen de PG2. En dan die prijzen gelijk aan de Schnitzer's rond de 1000 euro per stuk.

Dan is zo'n heel setje voor 1100 euro toch een ander verhaal :D :D

Vind trouwens de eerste serie de PG ook heel erg mooi, bredere gepolijste rand achter zie ze alleen niet meer op de site :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in