Ga naar inhoud

lakverzegeling bij Car Clean & Shine


Aanbevolen berichten

  • Reacties 375
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dan wordt de auto in de eerste fase van de lakverzegeling gezet, welke een uur moet intrekken, dit opent de porieën en gaat een chemische reactie met de fase 2 van de lakverzegeling.

Na fase 1 komt natuurlijk de teflonlaag erop, dit is de 2e fase welke ook weer een uur moet intrekken.

Verkoop tips :

Woorden als lakverzegeling en parmagard zeggen me niet veel want er zijn zoveel middelen waxen die beweren de beste te zijn. En zo zullen de meeste mensen er over denken

Als ik dit verhaal zo lees is dit dus echt wat anders.

Als je het bovenstaande verhaal beter in je reclame uitingen naar voren brengt kun je de behandeling veel beter verkopen. Vooral het aanbregen van een teflon laag is iets dat iedereen herkent en graag op de auto zou willen hebben, dus dat moet je zeker meer naar voren brengen.

veel succes verder! :rolleyes:

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Heb op 14 april een afspraak gemaakt met Emanuel voor lakverzegeling en deukje uitdeuken. Ben erg benieuwd naar het resultaat!

groet,

Luuk

het resultaat daar zul je van staan te kijken, heb gisteren 2 kleine deukjes uit het dak en de dakstijl laten verwijderen, is perfect gedaan, mijn rode duiveltje is weer helemaal deukjes vrij!!! :thumbup:

Link naar reactie
het resultaat daar zul je van staan te kijken, heb gisteren 2 kleine deukjes uit het dak en de dakstijl laten verwijderen, is perfect gedaan, mijn rode duiveltje is weer helemaal deukjes vrij!!! :newblush:

Is hij er nu vrijdag ook???

Link naar reactie

Heb ik verdorie een hele zaterdag met Frank staan "kleien"en waxen e.d. met de Meguiar's spullen. :thumbup:

Volgende keer toch maar naar Hoensbroek.

Ben een leek hoor, maaru... lakverzegeling is dus duidelijk iets anders dan het kleien, polish-en en waxen...?

Hij blonk overigens wel extreem zaterdag B) , maar vrees dat het minder lang werkt dan zo'n lakverzegeling?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb ik verdorie een hele zaterdag met Frank staan "kleien"en waxen e.d. met de Meguiar's spullen. :unsure:

Volgende keer toch maar naar Hoensbroek.

Ben een leek hoor, maaru... lakverzegeling is dus duidelijk iets anders dan het kleien, polish-en en waxen...?

Hij blonk overigens wel extreem zaterdag :ok: , maar vrees dat het minder lang werkt dan zo'n lakverzegeling?

een lakverzegeling doet 2 jaar zijn werk om de lak te beschermen mits je hem met een waxloze auto shampoo wast. en er niet mee door de wasstraat rijdt.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Vrijdag waren wij ff op de koffie bij Emanuel en Reggie.

Met recht ff want het grootste deel van de dag zaten we in Maastricht... :thumbup:

Om half 7 van huis gegaan (half uurtje later dan gepland, wekker stond een uur te laat :lol: ) en om 10 voor half 9 op plaats van bestemming. Om half 5 terug terug en toen was ie net klaar... :blink: . Ook de steenslag is weggewerkt en hij is dus helemaal grondig gepoetst :thumbup: .

:foto: :foto: volgen nog maar wilde Reggie en Emanuel alvast hartelijk bedanken voor hun sterke staaltje poetswerk.

:wave::thumbup: B) BEDANKT :wave::thumbup: ;)

Na afloop nog voor een nachtje naar Thermae 2000 gegaan, op advies van Reggie de auto niet onder de bomen gezet...

Gisteren was het dus toch huilen... de hele auto vol hars... :(:( NEEEEEE!!!!!!

Maar, het zou geen lakverzegeling zijn ;)... bij thuiskomst de Z meteen ff ge-shampoot en de hars vloog er vanaf en hij blinkt en straalt weer alsof er niks gebeurt is :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Damn!

Niet dat ik spijt heb van m'n Protech, maar nu ik dit topic heb door gelezen... :newblush:

Emanuel & broer: strak hoor! Je eigen poetsbedrijf beginnen.

Klein marktsegment, maar met die prijzen en met die recensies moet dat vast goed komen!

:m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.