Ga naar inhoud

lakverzegeling bij Car Clean & Shine


Aanbevolen berichten

  • Reacties 375
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb al eerder uitgebreid succes gewenst, maar vooruit, als het helpt:

Van harte succes gewenst met de opening en nog veel meer daarna! :angry:

't Is nog net geen spam, al die posts over je nieuwe bedrijf. Zullen we maar zeggen. :notok:

Link naar reactie

Als je het reclamebord nog eens moet veranderen overweeg dan om een vast telefoonnummer te vermelden. Als ik bij een professioneel bedrijf iets moet kopen en ik zie alleen maar 06 nummers staan dan geeft mij dit geen goed gevoel. Een hoog cowboy gehalte zeg maar. En natuurlijk hoeft dat helemaal niet zo te zijn maar het is voor mij een reden om een alternatief te zoeken. En natuurlijk z.s.m. een website met glimmende auto's en eigenaren erop. Een soort "Op de brug bij Roodkapje" maar dan via een eigen site. Nogmaals veel succes.

NB

Hebben anderen dat ook met 06 nummers of ligt het aan mij?

Link naar reactie
Hebben anderen dat ook met 06 nummers of ligt het aan mij?
Heb ik ook. Paar jaar geleden was (dure) fiets van dochter gestolen. Ik zou wel even op marktplaats een 2e hands kopen. Knakker met 06 nummer wou afspreken bij een bushalte om daar de fiets te laten zien. Nee dus.
Link naar reactie

Mag ik een kleine kritische noot plaatsen hier. Vind het helemaal goed dat Emanuel een eigen zaak begint en dat er wat ruchtbaarheid over wordt gemaakt, maar ik krijg nu de afgelopen weken wel erg veel over dit onderwerp over me heen gestort. Een beetje terughoudendheid, zie Roodkapje, is chiquer en netter. IMHO.

Link naar reactie
Mag ik een kleine kritische noot plaatsen hier. Vind het helemaal goed dat Emanuel een eigen zaak begint en dat er wat ruchtbaarheid over wordt gemaakt, maar ik krijg nu de afgelopen weken wel erg veel over dit onderwerp over me heen gestort. Een beetje terughoudendheid, zie Roodkapje, is chiquer en netter. IMHO.

Ben het niet met je eens, en wel om de volgende redenen:

1 Het maakt verschil of iemand bij het forum komt om zijn handel te verkopen of zoals MCFL al member is en opeens heel enthousiast een eigen bedrijf begint

2 De meeste bijdragen aan dit topic zijn van anderen en niet van MCFL

3 Je kunt dit topic gewoon niet lezen.

4 Het neemt vanzelf af naarmate de tijd vordert.

Link naar reactie
Mag ik een kleine kritische noot plaatsen hier. ................................................
Natuurlijk zijn er meer die er zo over denken, .... maar gezien zijn leeftijd (om een eigen bedrijf te starten), enthousiasme en leuke bijdragen aan het forum vindt ik het voorlopig nog ok. Maar de mods moeten maar beslissen.
Link naar reactie
Ben het niet met je eens, en wel om de volgende redenen:

1 Het maakt verschil of iemand bij het forum komt om zijn handel te verkopen of zoals MCFL al member is en opeens heel enthousiast een eigen bedrijf begint

2 De meeste bijdragen aan dit topic zijn van anderen en niet van MCFL

3 Je kunt dit topic gewoon niet lezen.

4 Het neemt vanzelf af naarmate de tijd vordert.

Hier ben ik het hélemaal mee eens... :thumbup:

Alleen hoeft het voor mij niet af te nemen, die spontaniteit en enthousiasme.

Zie de tevredenheid van de members die reeds bij Emanuel Zijn geweest, dat Zegt toch genoeg.

Zelfs PiérreZ, een der Pietje precieZen, was Zelfs 100% tevreden, dat Zegt nog veel meer... :thumbup:

En over die prijs kunnen we kort Zijn: Krijg je elders Zo'n poetsbeurt voor dat bedrag ?

Hoeveel word er hier niet 'geadverteerd' voor Ruud, ook iets waar ik het hélemaal mee eens ben.

Die jongen moet gewoon goed Zijn anders was niet iedereen Zo tevreden.

Laten we niet vergeten dat Zowel Ruud als Emanuel hier 'thuis' Zijn en qua Z3 hobby dít dé plek is om van gedachten te wisselen.

En dan nog dit:

Ruud had Zijn Zaak al draaiende terweil Emanuel met niets moet beginnen, dan mag je toch Zeker wel spontaan posten dat alles en iedereen welkom is ???

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.