Ga naar inhoud

lakverzegeling bij Car Clean & Shine


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 375
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vorige week kpmt er een vaste klant die heeft een "nieuwe" auto gekocht, of die eens een goede poetsbeurt kunnen geven.

Natuurlijk kunnen wijdat, en zeggen hem dat hij de volgende dag de wagen kan komen brengen.

zo gezegd zo gedaan, komt meneer met zijn porsche 911 turbo 3.6 met "ruffmotor" aanzetten, was hij vergeten te vertellen dat die 10 jaar stil had gestaan in de tuin van de vorige eigenaar, je wilt niet weten hoe die eruit zag.

Overal mos, erg verweerd, de rubbers zijn groen, en er staat schimmel in de wagen.

:angry: Hoe kan iemand zo met zijn wagen omgaan :thumbup:

Emanuel met meneer om de tafel gaan zitten om te vertellen dat dit klusje wel ff zal gaan duren, maar dat maakte hem niks uit, hij had de tijd zei de beste man.

hier wat foto's van hoe hij binnenkwam.

snb10432gq3.jpg

snb10452qn3.jpg

snb10451nt0.jpg

snb10449hy2.jpg

Link naar reactie

Morgen nog de laatste stukken vloerbedekking terugplaatsen en dan is zij weer helemaal klaar.

de eigenaar was totaal verrast wat we nog hebben kunnen maken van zijn meisje!

zijn opmerking na het zien van hoe zijn porsche er nu bij staat: "jullie hebben mijn meisje weer tot leven gebracht"

snb10586rl0.jpg

snb10568hm9.jpg

snb10585eu5.jpg

:m::thumbup:

Link naar reactie

Hij wordt morgen opgehaald door de porschegarage voor een revisie, en nieuwe bandjes.

ik denk niet dat ze zal worden verkocht, deze man is ontzettend trots op zijn aanwinst :thumbup:

Emanuel had hem ook al een bod gedaan :m:

aangepast door miss m coupe for life
Link naar reactie

Dat ziet er erg goed uit. Professionele "glans restauratie" zou ik bijna zeggen!!! :m:

Vorige week kpmt er een vaste klant die heeft een "nieuwe" auto gekocht, of die eens een goede poetsbeurt kunnen geven.

Toen je begon over "vaste klant", dacht ik even dat we Roger's hoofd in die Porsche zouden zien zitten..... :thumbup:

Link naar reactie
Dat ziet er erg goed uit. Professionele "glans restauratie" zou ik bijna zeggen!!! :thumbup:

Toen je begon over "vaste klant", dacht ik even dat we Roger's hoofd in die Porsche zouden zien zitten..... :blink:

Was het maar waar, wat een brute auto dat zoiets ergens ongebruikt staat :blink: Maar hij ziet er inderdaad weer klasse uit :angry:

PS,

ik kom binnenkort weer :rolleyes: ;)

Link naar reactie
PS,

ik kom binnenkort weer ;) :ok:

Vroeger (toen er nog mensen naar de bioscoop gingen :foto: ) was er een Franse film, genaamd : "le retour du grand Blonde aux chaussures noirs"...

Was wel een komische film :) :D

Iig kunnen we hier zo stilletjes aan een wekelijkse soap aan wijden B)

Link naar reactie
ik kom binnenkort weer ;) :ok:

Hmmm, als je langskomt op een zaterdag (zoals gebruikelijk), ben je van harte welkom om even koffie te komen drinken bij ons in Beegden (6 minuten met een normale wagen met jou auto 2 minuten :) vanaf de A2), zou graag je Z4 eens van dichtbij bekijken!! :foto:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.