Ga naar inhoud

lakverzegeling bij Car Clean & Shine


Aanbevolen berichten

  • Reacties 375
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Heeft Martijn deze keer geen nieuwe velgen van Emanuel gekocht, die vervolgens niet op de :kisstogether: passen, maar gek genoeg wel op de Boxster van Roger?? :blink:

Het blinkt weer onnozel hard, as usual.

We waren vanmiddag bij vrienden in Epen (zuid-limburg) en daar heeft het aardig gehageld en gesneeuwd. Ik hoop niet dat jullie daar met 200+ en 300+ pks in hebben gereden!

Link naar reactie
Schitterend, wederom! En de zwarte verf van de knippers van de P. weg! :thumbup:

Of had je die dingen zelf al vervangen, Roger?

:offtopic: Daar heb ik Ruud voor :thumbup: De man doet niet alleen ZZZ's maar kan ook een Boxster een grote beurt geven. Hetgeen gisteren is gebeurt :thumbup:

Heeft Martijn deze keer geen nieuwe velgen van Emanuel gekocht, die vervolgens niet op de :m: passen, maar gek genoeg wel op de Boxster van Roger?? :blink:

We waren vanmiddag bij vrienden in Epen (zuid-limburg) en daar heeft het aardig gehageld en gesneeuwd. Ik hoop niet dat jullie daar met 200+ en 300+ pks in hebben gereden!

Nee, wel velgen die op een 993 passen :rolleyes: Het was zowel heen als terug uitstekend weer om de pk'tjes los te laten, m.a.w. we hebben gelukkig beiden het rijbewijs nog :newblush:
Link naar reactie
Nee, wel velgen die op een 993 passen :rolleyes:

Ik zit zelf niet zo in Porsche scene. Dus heb even opgezocht wat een 993 is:

Porsche_993_Carrera_RS_t1.jpg

Als ik dat zo zie zou ik me bijna in Porsches gaan verdiepen. Jummie! :offtopic:

Link naar reactie

Ik wil niet flauw doen Ruud, maar je MOET een 993 TURBO hebben.

Luchtgekoeld, iedere 10.000km "een bijna motor-revisie".

993%20Turbo.jpg

vln0503-3239.jpg

Vooral een modern interieur:

DSC01189.JPG

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.