Ga naar inhoud

lakverzegeling bij Car Clean & Shine


Aanbevolen berichten

Ik zal binnenkort ook eens een dagje vrij nemen een afspraakje bij jullie plannen <_<

Mijn autootje heeft het wel verdiend inmiddels ;)

Link naar reactie
  • Reacties 375
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zal binnenkort ook eens een dagje vrij nemen een afspraakje bij jullie plannen <_<

Mijn autootje heeft het wel verdiend inmiddels ;)

Wanneer gaan we er met de Coupe's heen??? JIJ OOK MARTIJN!!!?

Link naar reactie
Wanneer gaan we er met de Coupe's heen??? JIJ OOK MARTIJN!!!?

Ik denk niet dat ze er zomaar 3 op een dag kunnen doen? <_<

Link naar reactie

Martin wil niet in z'n eentje zo'n eind rijden, snap dat dan. Ga dus lekker met z'n drieen, neem een tentje mee (plek zat in die combo'tjes van jullie) en kampeer even 3 daagjes op het terein bij Emanuel voor de deur. Schijnt dat ze een prima room service voor het ontbijt hebben voor een paar extra euri's <_<

Link naar reactie
... Hier wat meer info over de lakverzegeling...

Dan wordt er deel voor deel behandeld met permagard even laten inwerken en geleidelijk op poetsen

Als dit helemaal af is wordt hij nog in een speciale nabehandeling van permagard 500 in de was gezet

Nadat deze behandeld is hecht het vuil zich niet zo aan is makkelijker schoon te houden de lak is 2 jaar beschermd tegen weersinvloeden enz

Wij vragen aan forum leden 100,00 met dik tien jaar ervaring mijn broer is 10 jaar bedrijfsleider geweest bij gerenomeerd autopoetsbedrijf rs autocleaning te heerlen. Hier tevens de prijslijst voor particulieren. (de prijs voor het forum blijft 150 euro voor lakverzegeling!!!)

voorstelprijslijstbt2.jpg

Beste Emanuel,

Zou je me kunnen uitleggen wat nu het wezenlijke verschil is tussen jullie product en ProTech?

De meerprijs t.o.v. jullie behandeling is immers aanZIENlijk...

Alvast bedankt voor je toelichting!

<_<

Link naar reactie
In principe ben ik er wel voor in...maar wel pas na mijn vakantie..en ik denk ook niet dat we met z'n 3en tegelijk kunnen

Nou als jullie net als jörgen ongeveer 1,5 maand van te voren afspreken, dan is dat op zich helemaal geen probleem, dan kan het zelfs voor 1 keer op een zaterdag 3 QP's poetsen.

No Problemo, alles is bij ons bespreekbaar! <_<

@ Fabian, PM maar naar een van ons als je een afspraak wilt maken.

Link naar reactie
Beste Emanuel,

Zou je me kunnen uitleggen wat nu het wezenlijke verschil is tussen jullie product en ProTech?

De meerprijs t.o.v. jullie behandeling is immers aanZIENlijk...

Alvast bedankt voor je toelichting!

:thumbup:

In principe is onze behandeling gelijk aan dat van protech wij gebruiken nielsen een zeer goed en betrouwbaar product.

Protech wordt voornamelijk door bmw aangeboden, deze moet ook betaald worden.

En over de prijs kan ik kort maar krachtig zijn: "we zijn zeer scherp geprijst".

Verder houdt onze lakverzegeling op gebruikte autos ongeveer 2 jaar en op nieuwe 3 tot 4 jaar.

Ik hoop dat ik je zo goed geïnformeerd heb, anders hoor ik het wel.

greetzzz Emanuel

Link naar reactie

Jullie hebben zeker niet toevallig a.s. maandag een plekje voor de Coupe? Permagard!

Edit: of morgen?

Link naar reactie

wow, sherpe prijzen, damn, als jullie in de buurt zaten zou ik elke 2 weken mijn leasebak door jullie laten doen, 20 euro is geen geld voor een kleine beurt :unsure:

als ik mijn nieuwe leasebak heb, is het dan slim om die nieuwe lak direct te laten verzegelen (de Alfa dealer biedt Swissol aan) :(

Link naar reactie
als ik mijn nieuwe leasebak heb, is het dan slim om die nieuwe lak direct te laten verzegelen (de Alfa dealer biedt Swissol aan) :unsure:

Ik spreek voor m'n beurt hier, maar:

Hoe lang is de garantie op de Swissol behandeling?

:(

Link naar reactie
wow, sherpe prijzen, damn, als jullie in de buurt zaten zou ik elke 2 weken mijn leasebak door jullie laten doen, 20 euro is geen geld voor een kleine beurt :unsure:

als ik mijn nieuwe leasebak heb, is het dan slim om die nieuwe lak direct te laten verzegelen (de Alfa dealer biedt Swissol aan) :(

Hoi Ivo,

Het is altijd verstandig om een nieuwe auto direct in de lakverzegeling te zetten, dan heeft de lak al vanaf begin niets te lijden onder de verschillende invloeden van buitenaf. zoals vogelenpoep, zure regen, uv-straling etc. etc.

Swissol is idd ook een merkprodukt, echter werken wij met een ander merk, dat afkomstig is uit Engeland.

Moet je deze behandeling bij de dealer zelf betalen?? of zit dat bij de prijs inbegrepen??

Hoe lang de werking van Swissol is zou ik niet zo 1,2,3 weten, bij ons is de werking op 2e hands auto's 2 tot 3 jaar, en op nieuwe auto's 4 tot 5 jaar.

Link naar reactie
die hebben jullie bij ons ook!! Wij hanteren vaste prijs voor forummers!!! Ook al gaan de prijzen voor de consument wellicht stijgen in de toekomst, voor de medeforummers zal dat niet gebeuren!!!

Gezien de genoemde prijs voor forumleden + de prijs van vergelijkbare producten zeg ik:

je bent niet verstandig als je dit aandbod afslaat!

:unsure:

Link naar reactie

we hebben maar besloten aangezien de meesten van jullie door de weeks ook werken om speciaal voor forumleden een oogje :newblush: dicht te knijpen en de zaterdag beschikbaar hebben voor jullie ZzZ-tjes, maar ook dit is weer een forummember privelege, mits degene vroeg aanwezig kunnen zijn.

Dit doen we dus speciaal voor jullie aangezien de meesten van verre komen! :party:

Link naar reactie
we hebben maar besloten aangezien de meesten van jullie door de weeks ook werken om speciaal voor forumleden een oogje :fiew: dicht te knijpen en de zaterdag beschikbaar hebben voor jullie ZzZ-tjes, maar ook dit is weer een forummember privelege, mits degene vroeg aanwezig kunnen zijn.

Dit doen we dus speciaal voor jullie aangezien de meesten van verre komen! :wub:

Zeer goede actie Emanuel !!! :newblush::party:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.