Ga naar inhoud

lakverzegeling bij Car Clean & Shine


Aanbevolen berichten

Welke kale plekken??? leer was in goede conditie net zoals de resst van de ZzZ werkelijk een mooie zzz :thumbup:

Was dus lichtinval. Op de bovenste foto meende ik slijtplekken te zien. Als je daar ook een goed oplossing voor zou hebben dan krijg je er volgens mij nog Tig klanten bij. Succes met je zaak. Stuur me even een PM met je contactgegevens voor als ik in de buurt ben.

Link naar reactie
  • Reacties 375
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben zeer tevreden met het resultaat ;)

Mijn Z was al in een mooie glans, maar na zo'n poetsbeurt werd de glans nog meer!! Ik ging voornamelijk voor de lakverzegeling, wat mooi is gelukt. En van binnen was die nog nooit zo schoon geweest, ondanks het feit dat ik de Z bijna elke week (lees in de zomer) wast.

Ze hebben echt top werk geleverd. De vader van Emanuel is een toffe gozer :m: We hadden over alles en nog wat gesproken. Het was gezellig.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hallo medeforummers, De winter zit er aan te komen en sommigen van jullie rijden het gehele jaar door, dus krijg je te maken met pekel, deze vreet zich in de lak, en kan verkleuringen veroorzaken.

Het is dus aan te raden je wagen een goede behandeling te geven voordat het te laat is.

Het is geen must hoor ;) maar wel aan te raden! :wave: Aangezien ik die van mij niet afschrijf dit jaar heb ik hem ook die speciale behandeling gegeven ;) en niet alleen de :m: maar ook mijn dagelijkse wagen en die van Reggie ;) ;)

Link naar reactie

Ondanks dat ook deze winter weer zal verregenen is dit een goeie tip!

Bij de minste kans op nachtvorst zullen onze gemeenten immers weer hun pekelvoorraden over de wegen uitbraken! :unsure:

Met alle vervelende bijwerkingen van dien.

Ook de lak van onze karretjes hebben daar een hekel aan.

Voor de prijs van 'n luxe dineer, 1 spijkerbroek of 'n paar schoenen kunnen forumleden hun Beamer (maar vast ook andere merken? :foto: )

verantwoord door de winter brengen!

:angry:

Link naar reactie
Ondanks dat ook deze winter weer zal verregenen is dit een goeie tip!

Bij de minste kans op nachtvorst zullen onze gemeenten immers weer hun pekelvoorraden over de wegen uitbraken! :unsure:

Met alle vervelende bijwerkingen van dien.

Ook de lak van onze karretjes hebben daar een hekel aan.

Voor de prijs van 'n luxe dineer, 1 spijkerbroek of 'n paar schoenen kunnen forumleden hun Beamer (maar vast ook andere merken? ;) )

verantwoord door de winter brengen!

:angry:

tuurlijk ook hun andere merken wagens :foto: :thumbup:

Link naar reactie

Ik ga je binnenkort echt even contacten, het moet snel gaan gebeuren. Mn pa wil ook meteen mee met zn E39...

je hoort snel van me om een datum te prikken! :unsure:

Link naar reactie
Ik ga je binnenkort echt even contacten, het moet snel gaan gebeuren. Mn pa wil ook meteen mee met zn E39...

je hoort snel van me om een datum te prikken! :unsure:

Ik probeer die ouwe van mij ook over te halen .... meer met het idee van: Dan reken ik het dubbele tarief voor "alleen zijn auto" zodat ik gratis kan. Maar helaas, hij is te gierig :schater::schater:

Als je nou een bonnetje maakt met "autolak beschermende, brandstofbesparend waxlaag" kan ik het (verantwoord) fiscaal aftrekken!

Link naar reactie
Krent! :angry:

En waar die moet op slaat is mij een volkomen raadsel :unsure:

En dat noemt mij een krent! :schater::schater:

Link naar reactie
Het wordt tijd voor een mobiele cleaner, die op lokatie komt ideetje jongens. Het is zo,n po... eind weg en ik wil nog wel eens verdwalen :unsure:

Jij kan nog nieteens boodschappen doen... zelfs daar verdwaal je tussen het ruime aanbod van "suikerbrood" in die Friesche warenstal van je! :schater::schater:

Link naar reactie
Het wordt tijd voor een mobiele cleaner, die op lokatie komt ideetje jongens. Het is zo,n po... eind weg en ik wil nog wel eens verdwalen <_<

Mocht je toch komen en naar Maastricht willen of een andere shop stad, dan zorgen wij wel ervoor dat er bij het VVV kantoor een plattegrondje klaarligt :lol:

nee het is het echt waard om hem/haar te laten behandelen voor de winter!!

Link naar reactie
Ik probeer die ouwe van mij ook over te halen .... meer met het idee van: Dan reken ik het dubbele tarief voor "alleen zijn auto" zodat ik gratis kan. Maar helaas, hij is te gierig :schater::schater:

Als je nou een bonnetje maakt met "autolak beschermende, brandstofbesparend waxlaag" kan ik het (verantwoord) fiscaal aftrekken!

Of jij bent te gierig??? :schater: nee, laat het maar allemaal horen hoe of wat en wanneer <_<

Link naar reactie
:thumbup: Heb ik iets gemist ?

Toevallig de ex van je Pa ? Want dat was een mooie.

Ja idd die van mijn pa, heb wel al het een en ander veranderd

verlaagd, G-power vering

andere velgen, lederen ///M5 interieur, ACS eindsierstukje, ACS instaplijsten, en antraciet hoogglans sierlijsten

dsc01585db7.jpg

voor verdere foto's van voor en na zie hier klikken

@M-Roadster: Gefeliciteerd met de verkoop van je :m:, en top van je reclame!!! :rolleyes:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ook ik had geen camera bij, maar wel mn telefoon, dus niet de beste foto's helaas. Maar dat staat los van het resultaat! Wat een glans zeg, niet normaal :birthday:

Het is prima voorelkaar, auto straalt helemaal, lekker glad, interieur is beestachtig schoon in alle kiertjes. Mn complimenten!

image00063vi0.jpg

image00064il9.jpg

image00065mf5.jpg

image00066nl2.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.