Ga naar inhoud

Waarom zo goedkoop???


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Perfecte reactie en ik ben idd van de goedkoopste Z4 uitgegaan omdat ik niet weet wat jij aanbood,

zeker voor wat betreft de prijs van extra's bij BMW, die kunnen het totaalbedrag al gauw flink verhogen. Zal dus meer worden dan in mijn berekening aangegeven al naar gelang de extra's en leeftijd (BPM).

Jij moet echter ook wat verdienen na afdracht van alle lasten, ik zal dus met wat ervaring/relaties in D door het zelf te doen zeker een paar duizend euri in de zak houden :thumbup:

Link naar reactie

Levinus,

:thumbup: dan is jou vorige reactie mij vast ontschoten of ik heb het over het hoofd gezien. :thumbup:

Je bent voor mij niet bepaald naast de deur dus eventjes langsrijden is voor mij heel moeilijk. De lease bak is er niet meer dus nu zou het in een Z3tje gepropt moeten worden.

In ieder geval bedankt voor je reactie en je uitleg over de prijen die je hanteerd.

ik ook altijd met mijn grote mond ;)

Link naar reactie
Gast Car Gallery de Adelaar Apeldoorn

Excuses aanvaard.

Ik heb t net even nagekeken was in een reactie van 1 juni van mij in

een topic: hardtop hoe opbergen.

Mail aub je adres naar de zaak dan stuur ik hem naar je toe.

vr gr Levinus Makkinje

Link naar reactie
ik ook altijd met mijn grote mond :thumbup:

Och Chris, je bent de enige niet, ik kan er ook wat van... :blink:

Maar, je weet 't: Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op (Freek de Jonge).

Wij bewegen, en dan zeg je wel eens wat... ;) :thumbup:

Link naar reactie
PS: De alpina spreekt mij ook wel aan, ze maken sowieso perfekte auto's ook hier weer met een aangepast S52 blokje :D

mmm.... moet jullie toch even corrigeren.... de Alpina Roadster S is gebaseerd op het S50 B30 blok met single vanos en NIET de S52.

Ik heb idd de Alpina Roadster S kunnen ervaren samen met de Z4M met S54 blok :P... vandaar mijn keuze.

Link naar reactie

Er overheen gelezen........ :P Waar wordt het S52 blok nog meer in gebruikt dan alleen de "oude" Amerikaanse ///M's?

De Alpina is idd een indrukwekkende machine, heb vorig jaar het genoegen gehad om in die van Simmer te rijden.

Link naar reactie
mmm.... moet jullie toch even corrigeren.... de Alpina Roadster S is gebaseerd op het S50 B30 blok met single vanos en NIET de S52.

Ik heb idd de Alpina Roadster S kunnen ervaren samen met de Z4M met S54 blok :P... vandaar mijn keuze.

Weet je dat zeker, heb in een gerenommeerd autoblad gelezen dat ze de S52 gebruikt hebben B)

Er stond bij dat ze flink hebben moeten aanpassen dat zou bij de S503.0 niet het geval zijn die hebben immers al standaard meestal de 300 paardjes :D

Link naar reactie

Moet je maar nog eens doorvragen is idd de oude M3 motor maar dan in US uitvoering en dat is of de USAS50B30 of de S52 dat weet ik niet zeker. Beide hebben in ieder geval dan 240pk.

Alpina maakt er 3.4 liter van en past ze zelf naar eigen specs aan.

Het zijn in ieder geval geen S motoren maar baseren meer op de M50 (M52) motoren :lol:

Alpina richt zich meer op komfortmotoren met veel draaimoment over een breed toerengebied en dan passen deze motoren beter dan de echte :lmao: blokken.

Hier op de site van Alpina zelf kun je het nalezen :)

Die verkopers weten sowieso niks, merk ik iedere keer :P De beste was eentje die ik vroeg naar de zes bak van de 850, ja zei hij die heeft er vijf vooruit en een achteruit ;) :D

Link naar reactie

Aangezien ik het topic begonnen ben, wil ik ook even reageren op de uitleg van Levinus.

Deze is helder.

Wat ik wel jammer vind is dat hij op zijn site op geen enkele manier duidelijk maakt dat de gehanteerde prijzen excl. BPM zijn. Althans ik heb het niet kunnen vinden behalve dan de zin "inruil, garantie, financiering, inlcusief BPM bespreekbaar". :lol:

Ook de advertenties op de algemene autosites zoals Autotrader (waar op dit moment de Z4 nog steeds op terug te vinden is) wordt met geen enkel woord gerept over de BPM. ;)

Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Target waar duidelijk staat dat de genoemde prijs excl. BPM is.

Persoonlijk vind ik dit niet erg netjes en zou Levinus dan ook willen adviseren om dit of duidelijk op zijn site te vermelden of gewoon de prijzen incl. BPM neer te zetten.

Jeroen

Link naar reactie

Tja....als je een beetje verstand van prijzen hebt en je even orienteerd snap je toch direct dat die prijzen nooit inclusief bpm kunnen zijn????? En dan moet er ook nog een boterham aan verdiend worden....

Ik vind dat de Adelaar in de regel goed spul heeft staan, maar echt goedkoop of voordelig kan ik hem niet noemen....

Grz,

Niels

Link naar reactie
Tja....als je een beetje verstand van prijzen hebt en je even orienteerd snap je toch direct dat die prijzen nooit inclusief bpm kunnen zijn????? En dan moet er ook nog een boterham aan verdiend worden....

Ik vind dat de Adelaar in de regel goed spul heeft staan, maar echt goedkoop of voordelig kan ik hem niet noemen....

Grz,

Niels

nou dat vind ik helemaal niet logisch. zeker niet als je je net aan het verdiepen in de prijzen bent. Ik vind dat jeroen gelijk heeft. Behalve "inclusief bpm bespreekbaar" staat er niets. Het ruikt een beetje naar misleiding.

Wel dom van hun... Apeldoornse autobedrijven hebben toch al zo'n goede naam nietwaar?

Link naar reactie

Als de auto’s een goede prijs kwaliteit verhouding hebben zoals hij zelf aangeeft, dan is het toch ook geen probleem om de prijs inclusief BPM op te nemen? Als het alleen gaat om een lage prijs zodat klanten je weten te vinden kan het ook in de tekst van de advertentie opgenomen worden, niet helemaal zuiver maar roomser als de paus hoeft het ook weer niet.

Over het algemeen zijn de mensen op dit forum positief over de auto’s dus waarom moeilijk doen met de kans op onduidelijkheid en teleurstelling?

IMHO is geen BPM opgeven overigens hetzelfde als wat hij over de Duitse bedrijven zegt die geen BTW opgeven zegt.

Link naar reactie

Ik heb dit draadje zonet even doorgelezen.

Zoals jullie wel weten ben ik helemaal gewonnen voor het zelf zoeken van een ZZZ of ZZZZ in Duitsland.

Ze zijn meestal beter uitgerust, beter onderhouden en vaak met goede garantie...

Na het lezen van de reaktie van De Adelaar vind ik ook dat ie duitse aanbieders dingen verwijt die hij in een andere vorm zelf ook toepast. Kwam er een beetje op neer : "ga niet naar het gevaarlijke Duitsland, ik zal het wel voor juliie doen en er de nodige centen voor ontvangen".

Ik zoek het wel zelf uit en weet best wel dat ik geen voorschot moet betalen zonder iets in handen te krijgen ;)

Maar ja, ieder zijn mening, hé...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.