Ga naar inhoud

Even verder met Wout

RobC

Aanbevolen berichten

Wout, zijn we weer.

Sorry, maar 't liep iets uit de hand bij het topic van Ivo. Mijn fout.

Nu is 'ie duidelijk: MichielT.

Jouwe verkopen en jij die van Ivo kopen, begrijp ik. Ja, dat wordt natuurlijk bijlappen.

Als je die kans hebt: doen, want de auto van Ivo is prima in orde, da's duidelijk.

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Maakt niet uit weleens gezellig.

Soms doe je sneller dan je denkt.Maar inderdaad zoiets had ik voor ogen.

Maar ken Michiel ook verder niet en heb zelf nooit particulier een auto verkocht.

Maar heb er nog allemaal geen zicht op de gang van zaken met 2verhuizingen in het verschiet.

en een vakantie tussendoor.

Ik kom per dag soms een uur of 8 tijd tekort.

w

Link naar reactie
Ja wellicht is die 1.8 uit '96 van Wout wel wat voor mij. Kan alleen niets over die van jouw hier op het forum vinden Wout... Heb je wat info en foto's??

moet je bij/op mijn berichten zoeken

Fotoreportage ELZAS bij de zoekoptie levert wel wat op

Link naar reactie
Maakt niet uit weleens gezellig.

Soms doe je sneller dan je denkt.Maar inderdaad zoiets had ik voor ogen.

Maar ken Michiel ook verder niet en heb zelf nooit particulier een auto verkocht.

Maar heb er nog allemaal geen zicht op de gang van zaken met 2verhuizingen in het verschiet.

en een vakantie tussendoor.

Ik kom per dag soms een uur of 8 tijd tekort.

w

Ja, dat gezellige ken ik wel. Heb hele topics verkloot, vooral samen met de oude garde... 't Gebeurt nog wel eens, maar ik probeer er meer op te letten.

Snap je. Verhuizingen en dan nog wel twee (samenwonen??;) ) kosten geld. Dus misschien niet vlassen op de 2.8 van Ivo, maar kijken wat je volgend jaar kunt. Helaas, leuk rijden kost geld...

Link naar reactie

Inderdaad Rob,

Samenwonen, samen een huis gekocht gaan in december over.

Maar dit weekend "even"verhuizen van Tilburg naar hier 7bergen

duss drukjes, moet tijd maken maar dat is Einstein ook niet gelukt.

thanks for pic ben niet zo bedreven!

Link naar reactie

En zo komen we vanzelf erachter dat er toch meer is dan een ZZZ. Hoe je 't ook wendt of keert: de liefde gaat altijd voor (en daar hoort dan nu die vervelende, kostenverslindende verhuizing even bij).

Allemachtig, opa spreekt weer eens... ;)

Link naar reactie

Er staat zo hierendaar nog wel wat info.Over de auto zelf.maar heb zelf geen specifiek topic

gewoon lekker gebruik maken van alle zoekfuncties,dan kom je best ver hoor.

gr wout

Link naar reactie

Zou je ooit willen verkopen, dan moet je het de potentiële klant wel een beetje makkelijker maken dan "zoek het maar op"... :huh:

Maak eens een lekker topic in de Members Gallery, foto's van je ZZZ, beschrijving, voor iedereen leuk! ;)

Link naar reactie
En zo komen we vanzelf erachter dat er toch meer is dan een ZZZ. Hoe je 't ook wendt of keert: de liefde gaat altijd voor (en daar hoort dan nu die vervelende, kostenverslindende verhuizing even bij).

Allemachtig, opa spreekt weer eens... ;)

Eerst ga ik oom worden,schoonzus is hoogZwanger.

Dan eens kijken in of na december kan michiel bijsparen als hij het goed doet

dan kan hij de wagen van ivo zelf kopen als die alniet weg is.

Ben niet aant verkopen ik ben alleen bedwelmd door de wagen van Ivo

:huh:

Link naar reactie
dan kan hij de wagen van ivo zelf kopen als die al niet weg is. :huh:

Wat denk je zelf, zo'n fraaie 2.8 voor die prijs??? Die is dan allang weg! ;)

Ben overigens niet opa IRL. ;)

Link naar reactie
Ja, dat gezellige ken ik wel. Heb hele topics verkloot, vooral samen met de oude garde... '

Menig transactie versnelt door geZellig gelul... :drank:

Allemachtig, opa spreekt weer eens... B)

En wie speelt dit jaar voor Sinterklaas...??? ;)

Ben overigens niet opa IRL. :guitar:

Daar gaat mijn kans om op Rob's knie te mogen Zitten... :D

Link naar reactie

FF een beetje slap ge OH.op zijn tijd moet kunnen

.

Dat kwam alleen omdat er ineens zoveel Z3 's in vrijwel alle types tekoop worden gezet.

Verwondert mij overigens ook een beetje,economie trekt aan zeker.?

MichielT is op zoek naar een voordelige Z3 ,ik wens hem veel succes met de spannende zoektocht!

Ik zou zelf ook wel een 6cylinder willen gaan rijden,maar dat gaat voor het einde van het jaar nog niet lukken -_- .Misschien ergens in 2007.Er staan nu maar zat Zessers beschikbaar. vandaag weeral een erbij.!

Of daar heb ik ook eens aanzitten denken :m: een 4cylinder 1.9 erin laten lepelen.Heeft dat al eens iemand laten doen? Dan hou je in iedergeval toch de band met je allereerste Z in mijn geval.Dat vindt ik ook wat waard.

groeten wout :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in