Ga naar inhoud

lagere zit

Gast Gast-gast

Aanbevolen berichten

• Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ook welkom hier :D hoe lang ben je dan wel niet :wave:

Weet je zeker dat de stoel in zijn laagste stand gaat?? ;)

Gegroet, mede "daklozen""

Ik ben 1.90plus.

De stoel staat echt in z'n laagtse stand en niet helemaal in z'n achterste stand om dat ie dan nu net een tandje lager kan.

Buiten dat het praktisch niet ideaal is om zo hoog te zitten (uitzicht voorruit/binnenspegel in de weg. enz)

vind ik het ook geen porem als je bij wijze v spreken vanaf je ellebogen boven het portier uittorent.

Wat dat betreft zit je ik in een MX5 beter. Daar zit je echt IN de auto i.pv. OP (de bok)

En profil ziet dat er gewoon ook beter uit bij een cabrio en zeker een roadster.

Dus omlaag met die zetels! Maar hoe?? :m:

Link naar reactie
Gegroet, mede "daklozen""

Ik ben 1.90plus.

De stoel staat echt in z'n laagtse stand en niet helemaal in z'n achterste stand om dat ie dan nu net een tandje lager kan.

Buiten dat het praktisch niet ideaal is om zo hoog te zitten (uitzicht voorruit/binnenspegel in de weg. enz)

vind ik het ook geen porem als je bij wijze v spreken vanaf je ellebogen boven het portier uittorent.

Wat dat betreft zit je ik in een MX5 beter. Daar zit je echt IN de auto i.pv. OP (de bok)

En profil ziet dat er gewoon ook beter uit bij een cabrio en zeker een roadster.

Dus omlaag met die zetels! Maar hoe?? :wave:

Ook goeiendag Guest

Gewoon MX5 blijven rijden dan.

Maar een 1,90+ kan er normaliter normaal in zitten.

groet wout

Link naar reactie

Of stoffen stoelen er in zetten. Ben 1,89 m en geen probleem. mijn zwager heeft en zzz met leren stoelen, en dan zit ik ook een stuk hoger. vind de stoffen stoelen wat dit betreft een stuk lager en beter zitten

gr rob

Link naar reactie

met mijn 1.96 gaat het prima hoor, al had ik niet veel langer moeten zijn. Moet zeggen dat de binnenhemel er binnenkort wel weer uitgaat want die kost teveel ruimte.

Link naar reactie

:party::mellow:

Moet zeggen dat de binnenhemel er binnenkort wel weer uitgaat want die kost teveel ruimte.

Leo, mocht die binnenhemel zwart zijn en je wilt 'm voor een leuke prijs kwijt, hou ik me aanbevolen...

(Ben nl maar 1.83 :wave: )

Link naar reactie

Volgens mij zit je niet hoog in de Z3, maar is de taillelijn erg laag. Dit geeft een extra gevoel van open rijden IMHO. En ik met m'n 1.90m heb geen problemen met het dak. Misschien een ander kapsel overwegen. De afro-look is al een paar jaarjes uit :party::mellow: .

Ik reed laatst in een Volvo C70 en de taillelijn van die auto is zo enorm hoog, dat je niet eens "relaxed" het elleboogje op de deur kan laten rusten. Met de ZZZ in ieder geval geen last van!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in