Ga naar inhoud

windscherm advies


J.J

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb het al eerder gevraagd in de handelslounge maar weinig reacties gehad.

Mijn vraag is het het volgende.

Wel windscherm heet meest effect heeft

Dit model die eenvoudig te plaatsen is

windscherm%201.JPG

Of dit model met wat meer werk en die ik kan combineren met de rolbeugels op de foto

AUTO%20BARTHOS%20LL.JPG

autosite%20rolbeugels%20chrome.JPG

En mijn laatste vraag , wie heeft er i.d nog te koop.

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat de rolbeugels betreft, vraag eens aan Bart1988, hij heeft dezelfde er recent afgehaald.

Ik ben niet echt bekend met deze types windschermen. maar zo te zien is de tweede van Bartho Braat er eentje voor de auto's zonder rolbeugels. Laat je vooraf goed informeren of ga eens langs bij een zaak die dit soort schermen allemaal op voorraad heeft (nieuw en tweedehands).

Zoals eerder gezegd in andere topics ga eens langs bij Cabrio Care in Naarden (geen percentage voor mij :party: ).

Marcel heeft de Hardtop en Softtop dag voor het forum gehouden en kan je prima advies geven betreffende de verschillende windschermen.

Link naar reactie

Hi JJ

Toevallig heb ik het eerste soort windschot en mn maat het tweede soort. voordeel van het tweede is inderdaad de mogelijkheid tot plaatsen van rollbars maar ik heb gemerkt dat het eerste soort meer bescherming bied en het is neerklapbaar.

Hopelijk kom je er uit zo

Frank

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.