Ga naar inhoud

In welke "coole" auto heb jij laatst gereden

bridders

Aanbevolen berichten

Vandaag kwam een vriendje met z'n nieuwe bolide voorrijden. Althans, zijn uitvoering is in bestelling en deze heeft hij voor een weekend meegekregen van de dealer om er even aan te wennen... De Volvo C70. Dit was een 2.4i met automaat.

c701qv5.jpg

c702kx3.jpg

c703lu2.jpg

Wat vond ik ervan:

Op het eerste gezicht een mooie auto. Veel betere "looks" vergeleken met de 307CC en Megane CC. Het interieur is om je vingers bij af te likken. Dat "Bang & Olufsen" dashboard is echt waanzinnig.

Qua rijden viel me de 2.4 5-pitter een beetje tegen. Mooie sound, maar te weinig pit. Ik durf te wedden dat mijn 140 PK 8 jaar oude 1.9 deze auto goed kan bijhouden. Gewicht speelt hierbij een rol denk ik. Daarnaast viel me op dat op klinkerwegen de carrosserie aardig wiebelde. Vreemd voor zo'n moderne auto toch?

Maar eindoordeel is toch positief. Geen patserbak (IMHO), heerlijke cruise-auto en de show die je geeft bij het open/sluiten van het dak blijft gaaf. Wat een technisch vernuft.

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vandaag kwam een vriendje met z'n nieuwe bolide voorrijden. Althans, zijn uitvoering is in bestelling en deze heeft hij voor een weekend meegekregen van de dealer om er even aan te wennen... De Volvo C70. Dit was een 2.4i met automaat.

Op het eerste gezicht een mooie auto. Veel betere "looks" vergeleken met de 307CC en Megane CC. Het interieur is om je vingers bij af te likken. Dat "Bang & Olufsen" dashboard is echt waanzinnig.

Qua rijden viel me de 2.4 5-pitter een beetje tegen. Mooie sound, maar te weinig pit. Ik durf te wedden dat mijn 140 PK 8 jaar oude 1.9 deze auto goed kan bijhouden. Gewicht speelt hierbij een rol denk ik. Daarnaast viel me op dat op klinkerwegen de carrosserie aardig wiebelde. Vreemd voor zo'n moderne auto toch?

Maar eindoordeel is toch positief. Geen patserbak (IMHO), heerlijke cruise-auto en de show die je geeft bij het open/sluiten van het dak blijft gaaf. Wat een technisch vernuft.

IMHO: Weer een auto met het dak eraf gesneden. Nee, ik ben niet geïmponeerd door het uiterlijk van deze auto. En die open/dicht show, och, daar moet je van houden.

Link naar reactie
V..... Ik durf te wedden dat mijn 140 PK 8 jaar oude 1.9 deze auto goed kan bijhouden. Gewicht speelt hierbij een rol denk ik. Daarnaast viel me op dat op klinkerwegen de carrosserie aardig wiebelde. Vreemd voor zo'n moderne auto toch?

ze zouden eens moeten weten wat ik met mijn 1.9 Automaat voor zwaardere wagen allemaal bij kan houden, dat verbaasd mij soms nog steeds. Zeker qua tussenacceleratie. Al dat gekwek dat een viercilinder niet sportief zou zijn. Komt meestal van mensen die er nooit in gereden hebben.

Link naar reactie

vind 'm ook niet echt mooi. De vorige was mooier om te zien.

en in vergelijking met Megane en 307 is ie ook nog eens vele malen duurder. En dat voor een auto op het platform van een focus.

Link naar reactie

De afgelopen 3 weken met een Range Rover Vogue 3.0D (2005) Spanje onveilig gemaakt. Fantastische auto om mee te touren, het BMW blok (bekend uit de X5) is wat under powered voor de 2440 kilo wegende terreinwagen maar komt aardig voorruit. Drempels zijn met de (in hoogte verstelbare) luchtvering probleemloos met 80km/h te nemen. Verder zitten er allemaal leuke speeltjes in zoals achteruitrijcamera, verwarmbaar stuurwiel, hi/lo gearing, afdalingsremregeling, Harman/Kardon Logic7 soundsysteem(710 Watt en 14 speakers, een genot voor de oren), teveel om op te noemen.

Dus deze coole auto krijgt van mij een 9. :wave:

Filmpje (8Mb) is op de verkeerde plaats geknipt maar ik ga er niet verder aan kloten:

http://media.putfile.com/range-rover-

dsc00018ti8hv1.jpg

Link naar reactie
De afgelopen 3 weken met een Range Rover Vogue 3.0D (2005) Spanje onveilig gemaakt. Fantastische auto om mee te touren, het BMW blok (bekend uit de X5) is wat under powered voor de 2440 kilo wegende terreinwagen maar komt aardig voorruit. Drempels zijn met de (in hoogte verstelbare) luchtvering probleemloos met 80km/h te nemen. Verder zitten er allemaal leuke speeltjes in zoals achteruitrijcamera, verwarmbaar stuurwiel, hi/lo gearing, afdalingsremregeling, Harman/Kardon Logic7 soundsysteem(710 Watt en 14 speakers, een genot voor de oren), teveel om op te noemen.

Dus deze coole auto krijgt van mij een 9. :wave:

Filmpje (8Mb) is op de verkeerde plaats geknipt maar ik ga er niet verder aan kloten:

http://media.putfile.com/range-rover-

dsc00018ti8hv1.jpg

Ah Zo...

Lekker met een Belgische wagen rondtoeren :lol:

Jij hebt lef, zeg. Of kom je in Spanje beter aan als je je uitgeeft voor Belg :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in