Ga naar inhoud

ook bij minder dan 10 km te snel

AnneWilko

Aanbevolen berichten

• Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik trok vorig jaar iets te snel op bij een stoplicht in Nijmegen.

. \ .|. / .

- F l i t s -

. / .| .\ .

Zo'n verdekt opgestelde mobiele post.... aan de andere kant van de weg.

De gemeten snelheid (na correctie) was 52 km/u.

Dus een bon. Ik geloof iets van 30 euro -_-

Wat een vergrijp... voel mee écht een crimineel. ;)

Tegenwoordig zie ik het maar als verkapte belasting....

Link naar reactie

-_- 108 echte km's is toch minimaal 110 op de teller hoor dan had je het kunnen weten ;)

wat een b@llsh1t zeg hé. zonde van het geld natuurlijk maar het blijft triest om voor dit soort dingetjes boetes te krijgen.

Link naar reactie
:lol: 108 echte km's is toch minimaal 110 op de teller hoor dan had je het kunnen weten -_-

wat een b@llsh1t zeg hé. zonde van het geld natuurlijk maar het blijft triest om voor dit soort dingetjes boetes te krijgen.

Was op de teller eggies net geen 110 :foto:

Anne

Link naar reactie
Als ik het zo bekijk wint Simon tot nu toe de hoofdprijs, na correctie maar 2 km te snel

Anne

Als "bewijs" zal ik die weekeinde 'ns kijken of ik 'm nog ergens heb liggen.

Link naar reactie

4 weken geleden geflitst met 4 km te hard in turnhout, trok op by stoplicht. Misschien bezwaarschrift indienen dat dit niet kan met een 1.8 :schater:

rob

Link naar reactie
Hoe duur zijn deze geintjes nu? Voorheen was het geloof ik 28 euro. Toch vind ik parkeren zonder parkeerticket (50 euro) nog zonderderderderderderder....

Voor 16 september betaald 14 euro anders komt er een bedrag bij. Gulle giften zijn van harte welkom :D

Anne

Link naar reactie

Goedkoper dan bij de belgen, heb ot nu toe een proces verbaal thuisgestuurd gekregen, maar nog geen verzoek om donatie.

Volgens mijn collega's in BE is het minimum tarief daar momenteel Eur 50,00, dus duurder dan in NL.

Ze raden mj aan niet te reageren en eerst een aanmaning af te wachten, schijnt niet veel meer te kosten . Kans is dan groot dat er nooit een aanmaning komt en men het te duur vindt om te innen.

Iemand hier ervaring mee?

Proces verbaal was nu meer dan 4 weken geleden, niets meer gehoord sindsdien. Mischien zijn ze nog aan vergaderen hoe ze gaan innen :D

rob

Link naar reactie

anne, neem aan dat je BE bedoelt. Zat geen donatieformulier by pv, nog werd een bedrag genoemd, dus we zien wel

rob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in