Ga naar inhoud

Nieuwe Z3 rijder.


Gast ArjanR1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo!!! :D

Dat is een flinke! :m:

Jammer dat je dit net nu je nog in de "wittebroodsweken" zit, moet overkomen. :(

Opstropen moeten ze dat soort mensen :angry::angry:

Wat voor vrouwspersoon was dat eigenlijk?? ;) Een zeekoe????

Link naar reactie
Hallo!!! :D

Dat is een flinke! :m:

Jammer dat je dit net nu je nog in de "wittebroodsweken" zit, moet overkomen. :(

Opstropen moeten ze dat soort mensen ;) :angry:

Shit, dat is wel ff wat anders dan een deukje door een portier tegen je deur! En dat al zo snel nadat je 'em hebt gekocht...

Vind dat je zeker een beroep moet doen op emotionele schade!!!

Link naar reactie
Shit, dat is wel ff wat anders dan een deukje door een portier tegen je deur! En dat al zo snel nadat je 'em hebt gekocht...

Vind dat je zeker een beroep moet doen op emotionele schade!!!

Emotionele schade?? Zeker!

Ik zou er ook trauma's van oplopen 8.jpg

Link naar reactie

Zo, dat waren een paar snelle reacties ;)

Het was geen zeekoe, maar een heel dun grietje...

Zo'n lange motorkap kan volgens mij gewoon niet zo sterk zijn

als een kleine korte.

Afijn, ik heb zelfs een gesprek met die bitch gehad.

En daarbij moest ik al mijn zelfbeheersing aanspreken.

Maar het wordt gewoon duur door een nieuwe kap, heb geen zin

in een plamuurbak. En heb ook geen zin in kleur verschil, dus deuren worden

ook gespoten.

Ik wil hem gewoon weer 100% in orde hebben, zo niet nog beter!

Vandaag trouwens ff die stekker geregeld voor de radio ombouw.

Bel ik de BMW dealer, wisten die zwakstroom geleerden niet eens of dat

wel bestond :(

Ik de Bosch dienst gebeld, ja die hebben we, kom maar halen :m:

Voor €12,75 was ik klaar :D

Link naar reactie
Plamuren?? Is dat het reparatie advies???? :m:

Maar laat ze maar bloeden!!! Gelijk je bumper mee laten spuiten (steenslag) :(

Nee, dat was niet het reparatie advies.

Zij zei, die deuk sla je zo terug...

Toen zei ik, ik jou ook als je zo door gaat.

Ik wil persé een nieuwe kap :D

Link naar reactie

Dit is geen deukje van een slank grietje...TenZij je Ze van de vijfde etage dropt...

Die kap kan heus wel een 'stootje' verdragen...

Nu wil ik niet gaan doen alsof ik vaak een nummertje op de motorkap maak hé? :m::schater:

Link naar reactie
Dit is geen deukje van een slank grietje...TenZij je Ze van de vijfde etage dropt...

Die kap kan heus wel een 'stootje' verdragen...

Nu wil ik niet gaan doen alsof ik vaak een nummertje op de motorkap maak hé? -_- :schater:

Volgens mij is die kap wel aardig zwak, een tijdje geleden reed ik onder een boom door en daar kwam een eikel uitvallen recht op de motorkap, zit toch mooi een deukje in. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt zoiets.

Link naar reactie

Vandaag met de Z naar Dijon geweest, een kleine 1400km gereden dus :D

Tis echt een super ''karretje'' en die ook nog redelijk zuinig is.

Heb in Duitsland redelijk doorgereden, en dan tank je hem in Luxemburg vol,

en dan heb je 1:11 gereden.

Ook nog gekeken wat hij als top haalde, en dat was 207 op de GPS.

Hij liep toen in de begrenzer, dus maar weer rustig verder gereden.

Alleen 1 min puntje ondekt, via het 3e remlicht komt er water (heel weinig)

in de kofferbak :D Hier morgen ff kit voor halen, zodat het droog blijft achterin

de 180L bak ;)

En, omdat ik de centen van de schade binnen heb...

Ben ik ff bezig geweest met die deuk in de motorkap.

Heb hem er voor 95% uit, nu rij voor mijn gevoel weer

een beetje met een ''strakke'' wagen :D Moet namelijk nu nog

2,5 week wachten tot dat het schade-bedrijf ''terug'' van vakantie is.

Morgen ff langs de Bosch dienst, afspraak maken voor een alarm.

Moest van de verzekering, en gaat toch weer €600+ kosten helaas.

Ik hoop dat het morgen droog is, dan kan ik ook weer eens op de motor stappen,

die heb ik sinds ik de Z heb, niet meer gezien B)

Verder heb ik weinig te zeiken, dus kap er weer mee.

Misschien laat ik morgen nog iets van mij horen, en anders als ik

weer terug ben van mijn werk...Ergens volgende week, na 6x een 12uurs dienst.

Fijn weekend!

Arjan.

Link naar reactie
Een achterbandje, kost rond de €200 en gaat bij mij

1500km mee... Belasting is bijna niks :D

Arjan, ik heb zojuist je handtekening, je filmpje, bekeken en neem daarmee aan dat jij overal de bestuurder bent. Het is me inmiddels duidelijk geworden waarom jij slechts 1500 km met een achterband doet en waar je kosten zitten in die fraaie motorfiets...

Wel, een uiterst fraai filmpje, waaruit duidelijk blijkt dat je kunt motorrijden en met hoge snelheden kunt omgaan, daar is geen twijfel over mogelijk. Chapeau voor de beheersing van de motor.

Ik heb ook een absolute maar. Persoonlijk vind ik de wheelies wat overdone, je doet dat kennelijk 't liefst met automobilisten in de buurt, maar vooruit maar.

Ik zeg het maar recht voor z'n raap hoe het bij mij overkomt: ik vind je asociaal zoals je op de snelweg links het gaatje pakt.

Linkerbochten op landweggetjes pak je soms op een manier waarvan ik vind dat het niet kan, je hebt met geen tegenverkeer bij tijd en wijle alle geluk van de wereld, maar ook hier weer: vooruit maar.

En nu kom ik tot de kern, de reden waarom ik reageer op je filmpje.

In mijn vriendenkring heb ik in een krappe 10 jaar tijd van vijf (!) mensen afscheid moeten nemen. Vijf motorrijders in hart en nieren, knapen die konden rijden, net als jij. In alle gevallen waren zij feitelijk niet schuldig aan hun dood, in alle gevallen waren automobilisten die hen niet zagen de oorzaak. Die automobilisten dachten dat ze er nog wel voor langs konden, of de automobilisten hebben de motoren niet eens gezien... In alle vijf gevallen hielp motorbeheersing niets. Die jongens kregen de tijd niet eens om hun techniek te gebruiken...

Ja, opa vertelt. Het kwam bij mij boven tijdens het bekijken van je filmpje...

Hoort mijn verhaal hier, op het forum? Ik vind van wel. Jij plaatst jouw film hier op het forum, ik zie jouw film hier op het forum, ik reageer hier op het forum.

Denk er eens over na. Ik hoop je hier nog heel lang te zien. Uit de grond van mijn hart: toer lekker met je Z3. Dan leef je het langst.

Link naar reactie

Zoals Bassie zou zeggen: Allememaggies! Na het zien van dit filmpje ben ik blij dat ik geen motor kan(mag) rijden. Da's toch iets te veel van het goede. Blijkbaar ben je niet bang dat het een keer goed fout gaat. En om nog even op het verhaal van Rob aan te haken. Ik heb ook bijna een vriend verloren. Schuiver in een bocht met de Ducati 996 SPS. Weken ziekenhuis en revalidatie, gelukkig goed gekomen. Motor.... laat maar.

Link naar reactie
Zoals Bassie zou zeggen: Allememaggies! Na het zien van dit filmpje ben ik blij dat ik geen motor kan(mag) rijden. Da's toch iets te veel van het goede. Blijkbaar ben je niet bang dat het een keer goed fout gaat. En om nog even op het verhaal van Rob aan te haken. Ik heb ook bijna een vriend verloren. Schuiver in een bocht met de Ducati 996 SPS. Weken ziekenhuis en revalidatie, gelukkig goed gekomen. Motor.... laat maar.

Bas, heb het allemaal meegemaakt wat motoren betreft en rijd nu al jaren H-D. Lekker toeren, met veel koppel en meer dan genoeg vermogen. Geen motor voor Arjan nee, dat lijkt me duidelijk. Motorrijden is leuk en is net zo veilig als je er zelf mee omgaat. Dat geldt voor auto's en dat geldt voor motoren. Rustig aan, goed weten waar je me bezig bent in beide gevallen, dat leef je het langst.

Link naar reactie

Ik hoor ze bij mij in de buurt ook vol het gas open trekken. Ik denk dan: als je het op de snelweg doet ben je slechts een orgaandonor zoals we dat hier noemen. Als je het hier in de wijk doet waar kinderen spelen dan ben je gewoon een moordenaar. Het is immers een kwestie van tijd todat het mis gaat. Aan de andere kant houden we allemaal wel eens van een potje plankgas op z'n tijd. Maar doe het idd ff lekker in het bos, dan kan de boswachter je hersenen van een boom schrapen.

Woow! :D wat zeg ik allemaal voor onaardigs? ;)

Misschien ben ik het wel met Rob eens en probeer ik het op deze manier.

Nee, geen opa. Ja, ik rij ook wel eens hard. Maar kom eens op, je kan ook overdrijven. Het is eigenlijk net als drank. Veel is lekker. Weinig is ook lekker. Te veel is dodelijk.

Link naar reactie
Arjan, ik heb zojuist je handtekening, je filmpje, bekeken en neem daarmee aan dat jij overal de bestuurder bent. Het is me inmiddels duidelijk geworden waarom jij slechts 1500 km met een achterband doet en waar je kosten zitten in die fraaie motorfiets...

Wel, een uiterst fraai filmpje, waaruit duidelijk blijkt dat je kunt motorrijden en met hoge snelheden kunt omgaan, daar is geen twijfel over mogelijk. Chapeau voor de beheersing van de motor.

Ik heb ook een absolute maar. Persoonlijk vind ik de wheelies wat overdone, je doet dat kennelijk 't liefst met automobilisten in de buurt, maar vooruit maar.

Ik zeg het maar recht voor z'n raap hoe het bij mij overkomt: ik vind je asociaal zoals je op de snelweg links het gaatje pakt.

Linkerbochten op landweggetjes pak je soms op een manier waarvan ik vind dat het niet kan, je hebt met geen tegenverkeer bij tijd en wijle alle geluk van de wereld, maar ook hier weer: vooruit maar.

En nu kom ik tot de kern, de reden waarom ik reageer op je filmpje.

In mijn vriendenkring heb ik in een krappe 10 jaar tijd van vijf (!) mensen afscheid moeten nemen. Vijf motorrijders in hart en nieren, knapen die konden rijden, net als jij. In alle gevallen waren zij feitelijk niet schuldig aan hun dood, in alle gevallen waren automobilisten die hen niet zagen de oorzaak. Die automobilisten dachten dat ze er nog wel voor langs konden, of de automobilisten hebben de motoren niet eens gezien... In alle vijf gevallen hielp motorbeheersing niets. Die jongens kregen de tijd niet eens om hun techniek te gebruiken...

Ja, opa vertelt. Het kwam bij mij boven tijdens het bekijken van je filmpje...

Hoort mijn verhaal hier, op het forum? Ik vind van wel. Jij plaatst jouw film hier op het forum, ik zie jouw film hier op het forum, ik reageer hier op het forum.

Denk er eens over na. Ik hoop je hier nog heel lang te zien. Uit de grond van mijn hart: toer lekker met je Z3. Dan leef je het langst.

Rob,

Als eerste bedankt jouw compliment!

En ik snap jouw gedachten, door wat jij ''gezien'' hebt in jouw vrienden kring :(

Ik moet er wel bij zeggen, de wegen die ik in het filmpje rij...Die ken ik op m'n duimpje!

En wat je ook niet moet vergeten is, is dat de camera maar een klein deel ''ziet'' van wat ik zie.

Daar zit namelijk een erg groot verschil in, bochten die blind lijken, zijn het niet.

Want ik duik nooit blind ergens in met de motor. Ik heb ook mensen zien gaan, door de

fouten van een ander.

Eigenlijk is het filmpje niet apart, maar gewoon omdat de camera alleen ''recht uit kijkt'' lijkt het

allemaal wat heftiger dan dat het is.

En die Wheelies, met ongeveer 190Pk en 170kg is het soms moeilijk om het wiel aan de grond te houden :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.