Ga naar inhoud

Nieuwe Koppeling


M-roadster

Aanbevolen berichten

Mooi dan weer, info dat nergens bekend is. :blink:

Dan hebben tuners als Hartge, ACS, Digi-Tec, Kelleners, Braspenning, Mac-motoren om maar wat op te noemen het allemaal mis en zijn we over de hele wereld belazerd. :blink: Gewoon een Remus potje op je :blink: en je bent er.

Dat Remus niet een grote speler is op het gebied van sport uitlaten heb ik nooit beweerd is ook een kwestie van marketing.

Ze worden idd veel verkocht op de tuning beurzen aan CRX, GSI en GTI rijders, ik kan het niet staven met harde cijfers, maar op de diverse fora's van BMW komt de Remus toch niet bijzonder vaak voorbij. Dat zal niet voor niets zijn :blink:

Maar nogmaals, een vermogens curve zou mooi zijn, al is het alleen maar ter indicatie van al die winst uit een Remus uitlaat.

Ik vind bijna 900 euro voor een uitlaat als Remus (hun eigen prijslijst) waar niet veel van bekend is op een Z3M nogal wat.

Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Daar koop je ook bijna een SS voor en die levert wel extra pk-tjes op en zeker geen verlies en dat met curve van die andere Ron :blink:

Dacht trouwens dat Remus niet geheel RVS was en 76mm :blink:

Maar toch minder mooi geluid IMHO natuurlijk, maar ik denk dat zelfs jij dat toe moet geven Pierre :blink:

Paardjes mooi, geluid <zucht> nog mooier :blink:

Link naar reactie

Nou, smaakkwestie de SS is de perfekte Mix tussen sound en power, de eisenmann is nog harder maar dreunde bij de :blink: bij lage toeren en ik word ook een jaartje ouder, daarom heb ik op mijn nieuwe weer een SS genomen en geen Eisenmann. :blink:

In tegenstelling tot bij jou wegen bij mij de paardjes bij de ///M zwaarder dan de sound!

Link naar reactie
Daar koop je ook bijna een SS voor en die levert wel extra pk-tjes op en zeker geen verlies en dat met curve van die andere Ron ;)

Dacht trouwens dat Remus niet geheel RVS was en 76mm :huh:

76mm klopt, Volgens mij wel geheel rvs maar zal het zelf nog even chekken al heb ik ze binnen. :D

over een prijs heb ik het niet gehad maar zit op +/- 650,- de twee dempers ;)

Link naar reactie
Mooi dan weer, info dat nergens bekend is. ;)

Dan hebben tuners als Hartge, ACS, Digi-Tec, Kelleners, Braspenning, Mac-motoren om maar wat op te noemen het allemaal mis en zijn we over de hele wereld belazerd. ;) Gewoon een Remus potje op je :huh: en je bent er.

Dat Remus niet een grote speler is op het gebied van sport uitlaten heb ik nooit beweerd is ook een kwestie van marketing.

Ze worden idd veel verkocht op de tuning beurzen aan CRX, GSI en GTI rijders, ik kan het niet staven met harde cijfers, maar op de diverse fora's van BMW komt de Remus toch niet bijzonder vaak voorbij. Dat zal niet voor niets zijn :D

Maar nogmaals, een vermogens curve zou mooi zijn, al is het alleen maar ter indicatie van al die winst uit een Remus uitlaat.

Ik vind bijna 900 euro voor een uitlaat als Remus (hun eigen prijslijst) waar niet veel van bekend is op een Z3M nogal wat.

De prijs is stukke lager van remus en makkelijker aan te komen, worden best vaak onder bmw's gemonteerd.

Laatst nog een 6 cil. gehoord en was gecharmeerd van het geluid, ik ga ze op de ;) proberen, en misschien doen ze het goed. tijd zal het leren :D

Link naar reactie

IMHO zijn andere einddempers met name voor de show (looks & sound) en niet voor vermogen.

Wil je extra vermogen, zul je echt hele hele in- en uitlaatkanaal onder handen moeten nemen. :D

Ik geloof weinig van een paar procent minder of meer vermogen door alleen een andere eindstukje staal :huh:

En als het al zo is, wat maakt het uit op een ;) ;)

;)

terug naar de koppeling aub :D

Link naar reactie
Mooi dan weer, info dat nergens bekend is. :P

Dan hebben tuners als Hartge, ACS, Digi-Tec, Kelleners, Braspenning, Mac-motoren om maar wat op te noemen het allemaal mis en zijn we over de hele wereld belazerd. :foto: Gewoon een Remus potje op je :D en je bent er.

Dat Remus niet een grote speler is op het gebied van sport uitlaten heb ik nooit beweerd is ook een kwestie van marketing.

Ze worden idd veel verkocht op de tuning beurzen aan CRX, GSI en GTI rijders, ik kan het niet staven met harde cijfers, maar op de diverse fora's van BMW komt de Remus toch niet bijzonder vaak voorbij. Dat zal niet voor niets zijn B)

Maar nogmaals, een vermogens curve zou mooi zijn, al is het alleen maar ter indicatie van al die winst uit een Remus uitlaat.

Ik vind bijna 900 euro voor een uitlaat als Remus (hun eigen prijslijst) waar niet veel van bekend is op een Z3M nogal wat.

Kwam nog een grafiekje tegen :foto:

4741vg2.png

Link naar reactie
:) :lmao: En wat moet die dan zeggen?? Percentage herrie??? :lol:

Maar zoals met alles, leef je uit en ga je eigen gang :P

Grafiekje van mensen voor welke sportuitlaat ze kiezen :D

En hier hou ik het maar bij, dit topic ging over een koppeling ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.