Ga naar inhoud

m logo


Gast Gast

Aanbevolen berichten

Die standaard rolbeugels zou ik graag erop willen maar dat zal nog wel in de papieren lopen. Moet het nu even zonder doen... Ik vond die oude ook niet bij de lijn van de auto passen eigenlijk kompleet in tegenstelling...

Je kan ht ook op de sledge manier doen... kijk en in de dhz sectie,,,

Link naar reactie
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leg dat maar eens uit aan Pierre. :D :schater:

Je hebt Schnitzer chroom rolbeugels, dan alumex chroom rolbeugels (de enige twee soorten die naast de originele echt bescherming bieden) dan originele en dan al het andere :P

IMHO, IMHO, IMHO in die volgorde ;)

Link naar reactie
Even ter verduidelijking ik was degene die om het :D logo vroeg, op 1 of andere manier wil ik mijn z3 toch nog verder tot in de detail naar een m ombouwen.... vandaar. Ik heb er ook een schijt hekel aan maar aangezien de mijne bijna helemaa m omgebouwd is is het toch weer wat anders in mijn ogen.....

Ik was er even uit, maar hier wil ik graag nog even op reageren.

Ik wilde niemand voor z'n kop stoten...

Zoals ik al zei: "Je doet het goed, of je doet het niet."

Een standaard 1.8 met een :P -logo vind ik geen porum.

(In mijn geval stond het type-plaatje (316) er zelfs gewoon boven.

Maar misschien had de persoon in kwestie wel een ;) -stuurtje en vond hij het nodig om dit ook aan de achterkant te vermelden.)

Wanneer je de hele wagen tot in detail ombouwd, vind ik het weer een ander verhaal.

Ik zou het logo trouwens wel bij de dealer kopen.

Ik heb ook al diverse goedkope logo's gezien die dan heel lelijk vervaagd waren.

Link naar reactie
ik kan mij niet herinneren er ooit een zonder gezien te hebben

Ik ook niet, en ik kan me ook niet voorstellen dat iemand ze er niet bij heeft genomen maar ik heb gelezen in een oude autovisie (bewaar ze allemaal) dat rolbeugels op de :D in Duitsland niet standaard waren maar dat de Nederlandse importeur ivm de veiligheid de :P in Nederland wel standaard mét leverde.

Ik geloof zelfs dat dit in het jaarboek stond maar dat zou ik nog even moeten nakijken.

Link naar reactie
Gister ook een "normale" Zzz zien rijden met :blink: -plaatje achterop.

Zeg altijd maar zo: Wil je met een :blink: - logo rijden, neem dan ook een :blink:

Mee eens. Uiteraard ieder zijn ding maar voor mij geldt:

Een :blink: is pas een :D als er een :D op een echte :D staat en niet anders!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.