Ga naar inhoud

m logo


Gast Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Precies...

Staat gisteren bij ons achter een BMW 316 met een :unsure: plaatje erbij geplakt.

Wat leren we hieruit... Doe het goed, of doe het niet .

Pas op dat je niet voor LUL rijdt :unsure:

Link naar reactie
Precies...

Staat gisteren bij ons achter een BMW 316 met een :unsure: plaatje erbij geplakt.

Wat leren we hieruit... Doe het goed, of doe het niet .

Pas op dat je niet voor LUL rijdt :unsure:

L.U.L. Laag Uitgelijnde Luiemotor... ;)

Link naar reactie
Precies...

Staat gisteren bij ons achter een BMW 316 met een :unsure: plaatje erbij geplakt.

Wat leren we hieruit... Doe het goed, of doe het niet .

Pas op dat je niet voor LUL rijdt ;)

Gister ook een "normale" Zzz zien rijden met :unsure: -plaatje achterop.

Zeg altijd maar zo: Wil je met een ;) - logo rijden, neem dan ook een :m:

Link naar reactie

Even ter verduidelijking ik was degene die om het :unsure: logo vroeg, op 1 of andere manier wil ik mijn z3 toch nog verder tot in de detail naar een m ombouwen.... vandaar. Ik heb er ook een schijt hekel aan maar aangezien de mijne bijna helemaa m omgebouwd is is het toch weer wat anders in mijn ogen.....

Link naar reactie
een m logo op een niet-m is tamelijk fout IMHO. Vandaar dat mijn spuiter een hele dag werk heeft gehad destijds om alle logo's te verwijderen, en verdiepingen onzichtbaar weg te plamuren...... :unsure:

Met alle respect, Marc, maar de nieuwe eigenaar wil het wel. Ook dat moet kunnen.

Link naar reactie

En dan te beseffen dat ik, en niet ik alleen, M-logo's op M-kieuwen, M-spiegels en binnenkort ook nog een M-bumper heb...

Moeten wij arme niet M-bezitters dan maar alle fraaie zaken van de M ontberen? :unsure: ;) :m:

Pfff, nu ik dit schrijf: dit is al de zoveelste keer dat we 't hier over hebben... :unsure:

Link naar reactie
Kijk ik wil de z3 gewoon nog verder in het detail uitwerken... Ik vind het ook erg fout normaal maar ik vind deze ombouw zo goed gelukt dat hij een logo verdient :unsure: . Ik heb trouwens ook de rolbeugels gister verwijderd....

Het is jouw ZZZ, doe wat je wilt. Maar waarom zijn de rolbeugels eigenlijk weg? Past niet bij de M-look? :unsure:

EDIT: Antwoord staat in een ander bericht.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.