Ga naar inhoud

Iemand een prijslijst uit 2001????

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand een prijslijst uit 8/2001. Ben me langzaam aan het voorbereiden voor de invoer.

Vandaag eens ff met BMW gebeld, volgens de vriendelijke meneer waren er maar vijf extra's te krijgen:

-Metallic

-Groene baan in de voorruit

-Chromline exterieur

-Hardtop

-Hifi systeem

Raar?? Geen harmon kardon (alleen op de QP), geen cd wisselaar??

Weet iemand meer.

Heb gevraagd de lijst op te sturen maar ben wel op zoek naar referentiemateriaal.

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

changes

2000

Chrome on the headlights and on the kidney grilles

"Coupe" inscribed on the door sills deleted

Auto-dimming rear view mirror

2001

S52 and the S50 engine are both replaced by a single "world" S54 325 hp engine, including a new oil cooler

Differential ratio changed to 3.15 from 3.23

DSC replaced ASC

New tire pressure monitor

Satin Chrome finished wheels

Curved M badging on the rear, sides, and on the engine

Interior changes: gray face gauges, chrome-trimmed rear view mirror, rear defroster relocated, exterior temperature replaces voltmeter, updated clock

2002

CD player standard

Link naar reactie
Ik heb ook de Duitse folder maar ieder land heeft weer zijn eigen samenstelling van standaard en extra's en ik moet natuurlijk de NL-e versie hebben voor de Douane :m:

Tja, wie heeft zo'n folder? Importeur of je dealer lief aankijken??

Link naar reactie
Tja, wie heeft zo'n folder? Importeur of je dealer lief aankijken??

De importeur stuurt me een kopie van de prijslijst en een NL folder heb ik al ergens uitgehaald :m:

Nu handig voor de invoer maar ook leuk voor de verzameling ;)

Link naar reactie
In mijn :party: zit HK. De dame (!) van de keuring vertelde dat een dergelijke installatie standaard was!! Maar goed, of dat ook daadwerkelijk zo is, weet ik niet. Vond het al lang goed zo :P

Ruben, over welke extra's heb je BPM betaald dan, die van jou is vergelijkbaar met die van mij AFAIK :lol:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Brochure van de ///M modellen uit 2001 zojuist thuis gekregen, naar mijn weten de enige waar ook de ///M roadster instaat, staat de wisselaar en HK en Hifi systeem gewoon bij de extra's zowel bij de :P met of zonder dak :D

Alleen chroom line exterieur bij de roadster staat er niet in. Cruise control die ik niet heb staat bij de standaard uitvoering :D

Benieuwd naar de prijslijst van de NL-importeur die ik al voor de tweede keer :D toegezonden zou krijgen, wat daar op staat ;)

Link naar reactie

Gister dus de prijslijst van BMW NL gekregen, keurig, briefje erbij dat de prijslijst van 01012001 voor mij bepalend is gezien het feit dat ie uit augustus is.

En idd HK is niet als optie leverbaar voor de roadster's wel voor de QP. Hifi-systeem trouwens wel.

Benieuwd wat de douane over drie weekjes gaat roepen. -_-

Trouwens die van Ruben is uit 2002 daar geldt weer een andere prijslijst, wellicht dat daar HK wel weer leverbaar en standaard is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in