Ga naar inhoud

hell yeah!

Ivo

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

MOOOI zou voor mij nog een moeilijke keuze worden tussen de Corvette C6, de nieuwe Mustang, de nieuwe Camaro en deze, zou denk ik voor de C6 gaan :newblush: -_-

Trouwens wie amerikaan heeft gereden kent deze spiegels al langer, gebruiken ze al jaren, wie herkent 'm: objects in the mirror may be closer then they appear!!

Link naar reactie

Een goede vriend van me rijdt tijdens de komende 24 uren van Francorchamps met één van de pacecars.

(men gebruikt er drie). Volgens hem zal dat dit jaar deze wagen zijn.

Kijk er alvast naar uit, jammer dat je een racelicentie moet hebben om dit te mogen doen...

Link naar reactie
Ja, een vriend van mij had ze ook op de Capri dat waren nog tijden, 2.8 litertje erin en lopen :newblush:

:schater: met een snorretje en een matje in je nek zeker! :schater:

Link naar reactie
Ik vind die camaro net ff bruter eerlijk gezegd...

3463715371425671.JPG

damn :)

Inderdaad, helaas zullen er bij de uiteindelijke produktiemodellen wel wat consessies gedaan worden mbt het uiterlijk.

Maar deze is idd net nog wat bruter :huh:

Link naar reactie
Inderdaad, helaas zullen er bij de uiteindelijke produktiemodellen wel wat consessies gedaan worden mbt het uiterlijk.

64Ad-Chevrolet-Camaro-Concept.jpg

camaro_concept_6.jpg

camaro.jpg

Gaan wat op mekaar lijken... Toch... niets meer aan doen! Voor mij een in het blauw met 2 witte strepen!

Link naar reactie
Gaan wat op mekaar lijken... Toch... niets meer aan doen! Voor mij een in het blauw met 2 witte strepen!

maak er maar 2 van :huh:

Link naar reactie

Blauw met 2 witte strepen is toch ford? Dit is een chevy (i.e. GM, i.e. Daewoo, i.e. opel), dus dat mag vast niet :huh::)

Ik vond die rondere lijnen van het eerste plaatjes overigens mooier. Of is dit een ander model?

3463715371425671.JPG
Link naar reactie
Blauw met 2 witte strepen is toch ford? Dit is een chevy (i.e. GM, i.e. Daewoo, i.e. opel), dus dat mag vast niet

AC-Cobra-427_big.jpg

viper-coupe-front.jpg

:huh::)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in