Ga naar inhoud

AANSCHAF Z 3


Aanbevolen berichten

Nu eindelijk mijn omvangrijke speelgoedverzameling[treinen] voor een gedeelte is verkocht kan ik omzien en studeren [alle weetjes zijn welkom] op de z 3 zoals zovelen altijd al een open auto willen hebben en het kwam [lees geen geld] er maar niet van.

Ik heb de tijd [en dus geen haast] de kilometerstand moet onder de 50.000 zijn !

daarbij heb ik de voorkeur voor een auto van een particulier daar de dealer's en gespecialiseerde bedrijven aanzienlijk meer vragen

Vraag aan jullie oude rotten

Waar moet je op letten bij de aanschaf van een z 3 technisch gesproken

[dat een gestempeld boekje een voorkeur verdient is zelfs mij duidelijk]

En wat is de degelijkste [beste] motor dus niet qua snelheid maar qua levensverwachting en met de minste problemen

Dank jullie en tot volgende week

[modmode] ff aangepast dinky. CAPSLOCK'ed teksten lezen niet zo fijn [/modmode]

aangepast door napoje
Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

-- Het volgende bericht is van een verkoper dus geloof er maar niks van.--

Ik denk dat je eerst ook een beetje van je budget moet vrijgeven. Velen zijn hier van mening dat het heilige land ten oosten van ons ligt en dat daar de beste deals liggen. Je moet alleen ff zelf importeren, wat overigens niet moeilijk is. De keuze in is D uiteraard veel uitgebreider, maar persoonlijk heb ik vele malen gekeken en het prijsverschil is als je ff zoekt en wacht in NL niet echt geweldig groot. Het verschilt een beetje van type tot type.

Verder zal eenieder hier zeggen dat een 6-cilinder de pret veel groter maakt en velen zijn overgestapt na een paar jaar 4 cilinder. Echter, het hangt een beetje van je wensen en je budget af. Ik ben ook van mening dat je een 6 cilinder moet nemen overigens. Ze hebben minder moeite met een lang leven, kosten ongeveer evenveel in onderhoud en benzine (klein verschil), blijven meer waard en bovenal het draaimoment van de grotere jongens maakt het rijden errug leuk. Ik zou overigens niet zo heel vast aan de <50k km zitten bij de grotere motoren. Een M is altijd moeilijker, omdat deze soms misbruikt zijn en soms uitermate vertroeteld (inclusief elke keer goed warm laten worden), dus daar moet je de geschiedenis beter van proberen uit te pluizen, danwel roodkapje (of een ander) een technische inspectie laten uitvoeren IMHO.

Als je cabrio gaat (zoals ik begrijp uit je verhaal) dan is een hardtop erg handig en mooi om erbij te hebben.

Veel plezier bij je zoektocht. Deze is net zo leuk en belangrijk om van te genieten als het bezitten.

--einde bericht van een verkoper--

p.s. klik ook ff op de FAQ's (startpagina) over kooptips

Link naar reactie
-- Het volgende bericht is van een verkoper dus geloof er maar niks van.--

Ik denk dat je eerst ook een beetje van je budget moet vrijgeven. Velen zijn hier van mening dat het heilige land ten oosten van ons ligt en dat daar de beste deals liggen. Je moet alleen ff zelf importeren, wat overigens niet moeilijk is. De keuze in is D uiteraard veel uitgebreider, maar persoonlijk heb ik vele malen gekeken en het prijsverschil is als je ff zoekt en wacht in NL niet echt geweldig groot. Het verschilt een beetje van type tot type.

Verder zal eenieder hier zeggen dat een 6-cilinder de pret veel groter maakt en velen zijn overgestapt na een paar jaar 4 cilinder. Echter, het hangt een beetje van je wensen en je budget af. Ik ben ook van mening dat je een 6 cilinder moet nemen overigens. Ze hebben minder moeite met een lang leven, kosten ongeveer evenveel in onderhoud en benzine (klein verschil), blijven meer waard en bovenal het draaimoment van de grotere jongens maakt het rijden errug leuk. Ik zou overigens niet zo heel vast aan de <50k km zitten bij de grotere motoren. Een M is altijd moeilijker, omdat deze soms misbruikt zijn en soms uitermate vertroeteld (inclusief elke keer goed warm laten worden), dus daar moet je de geschiedenis beter van proberen uit te pluizen, danwel roodkapje (of een ander) een technische inspectie laten uitvoeren IMHO.

Als je cabrio gaat (zoals ik begrijp uit je verhaal) dan is een hardtop erg handig en mooi om erbij te hebben.

Veel plezier bij je zoektocht. Deze is net zo leuk en belangrijk om van te genieten als het bezitten.

--einde bericht van een verkoper--

p.s. klik ook ff op de FAQ's (startpagina) over kooptips

dank je voor dit bericht

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.